Komunikaty PR

Nowa marka na rynku klimatyzacji

2020-07-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Do pobrania ande ( 0.09 MB )

ANG Klimatyzacja to najbardziej dynamiczny dystrybutor klimatyzacji w Polsce. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firma stworzyła własną markę urządzeń, które cechuje najwyższa jakość wykonania i dbałość o każdy detal. Od 25 lat dewizą jaka przyświeca firmie jest “Wszystko w jednym miejscu i jak najbliżej klienta”, dlatego teraz firma wprowadza nową markę klimatyzatorów ANDE w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Design tworzony jest przez renomowane biura projektowe z Japonii, a produkcja urządzeń opiera się o podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling, a wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

 

Klimatyzatory ANDE mają nie tylko chłodzić dając nam komfort w upalne dni, ale przede wszystkim dbać o nasze zdrowie, poprawiając jakość powietrza poprzez zaawansowany system jonizacji COLD PLASMA, a także szeroki wybór filtrów: PM 2.5, z witaminą C, czy filtr z jonami srebra. Urządzenia są także super ciche, co dodatkowo wpływa na komfort ich użytkowania. Marka ANDE wybiega w przyszłość i ma świadomość dbania o naszą planetę, dlatego urządzenia produkowane są w EKO technologii, wykorzystując do tego najnowszy czynnik chłodniczy R32, który jest przyjazny dla środowiska, a urządzenia cechują się wysoką klasą energetyczną A++, co bezpośrednio wpływa na niższy koszt eksploatacji oraz emisji CO2. Najwyższą jakość urządzeń zawdzięczamy restrykcyjnej i wieloetapowej kontroli jakości każdego urządzenia, co potwierdzają statystyki bezawaryjności. W ofercie producenta znajdziemy pełną gamę urządzeń split, multi, komercyjnych i systemów VRF.

 

Za co klienci pokochali urządzenia ANDE?

 

Urządzenia ANDE cechuje przede wszystkim:

  • wyjątkowy, nowoczesny design
  • wysoka klasa energetyczna A++
  • niski pobór mocy w trybie czuwania (0,3W)
  • niski poziom hałasu 19 db
  • szybkie chłodzenie / ogrzewanie
  • najnowsze rozwiązania technologiczne (system jonizacji COLD PLASMA, a także szeroki wybór filtrów: PM 2.5, z witaminą C, czy filtr z Jonami Srebra).
    • praca w szerokim zakresie temperatur -20oC do 52oC
    Więcej informacji o marce i produktach na www.myande.pl

 

Co jest ważne oprócz funkcji?

Urządzenia ANDE osiągają klasę A++ potwierdzoną odpowiednią etykietą energetyczną, zgodną z europejskimi wymaganiami. Zastosowane rozwiązania zgodne z ekologią sprawiają, że urządzenia są przyjazne nie tylko dla użytkownika ale także dla środowiska. Dodatkowo marka oferuje ponadczasową stylistykę swoich modeli.

 

Zaawansowane technologicznie urządzenia.

ANDE to urządzenia chłodzące w kilku typach. W portfolio marki znajdziemy najdynamiczniej rozwijające się systemy VRF, klimatyzatory pokojowe typu Split, urządzenia komercyjne oraz klimatyzatory przenośne.

 

Jednym z celów właściciela marki jest najwyższy komfort użytkowania, co sprawia, że korzystanie z klimatyzatora jest proste i przyjemne. Oprócz oczywistej funkcji chłodzenia, w której strumień powietrza może sięgać nawet do 15m, klimatyzator może także ogrzewać (zasięgiem strugi powietrza sięga wtedy do 12m). 

 

Ekologicznym atutem oferowanych modeli jest niski pobór prądu! W trybie czuwania urządzenia pobierają tylko 0,5W, co gwarantuje oszczędność 4-5W w stosunku do standardowych urządzeń. Jednocześnie urządzenia ANDE są bardzo ciche! Dzięki modyfikacji toru przepływu powietrza, zwiększeniu wielkości wentylatora, a także zastosowaniu nowoczesnego silnika została uzyskana wydajniejsza dystrybucja powietrza przy znacznym zmniejszeniu poziomu głośności do 19dB!

 

Klimatyzatory ANDE  wyposażone są w moduł WIFI 2.0. Łączy się on z inteligentnym terminalem, który umożliwia sterowanie również z sieci zewnętrznej. Pozwala to użytkownikowi na zdalne kontrolowanie parametrów pracy urządzenia przez smartfon lub tablet z dowolnego miejsca, w którym się znajduje.

 

W czasach zanieczyszczonego powietrza najważniejszym czynnikiem, decydującym o wyborze klimatyzatora będą dostępne filtry. Urządzenia ANDE wyposażone są w wysokiej gęstości filtr, gwarantujący czystość powietrza oraz zapobiegający osadzaniu się cząsteczek kurzu. Powłoka filtra posiadająca właściwości antybakteryjne jest bardzo ważnym czynnikiem decydującym o wyborze urządzeń przez osoby zmagające się z alergią.

 

Nowa marka na rynku klimatyzacji - ANDE - dostarcza polskiemu klientowi urządzenia powstałe z dbałością o cichą, bezawaryjną pracę, z zastosowaniem ekologicznych rozwiązań. Klimatyzatory ANDE wyróżniają się nie tylko funkcjonalnością i klasą energetyczną A++, ale również designem, który sprawdzi się w każdym nowoczesnym wnętrzu. Więcej informacji o marce i produktach na www.myande.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.