Nowe marki wybierają Atrium Targówek!
Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.
Atrium Targówek to jeden z największych warszawskich obiektów handlowo-rozrywkowych po prawej stronie Wisły. Nic dziwnego, że wciąż przyciąga nowych najemców, także tych, którzy dopiero rozwijają swoją działalność na polskim rynku. Kolejni partnerzy wzmacniają nie tylko ofertę Atrium Targówek, ale także pozycję obiektu na handlowej mapie stolicy.
Niedawno swój lokal w Atrium Targówek otworzyła holenderska marka Rituals Cosmetics – producent luksusowych kosmetyków oraz zapachów do ciała i domu ispirowanych starożytną kulturą wschodu. Z okazji otwarcia na pierwszych 50 klientów czekały torby z prezentami oraz dodatkowe upominki dołączane do zakupów. Rituals zajął lokal o powierzchni 164 mkw.
Pod koniec września natomiast otworzył się nowy sklep polskiego brandu Outhorn, należącego do grupy 4F, oferującego odzież i akcesoria (sportowe oraz casual) w nowoczesnym designie, dedykowane miłośnikom urban style. Projekty są jednak inspirowane nie tylko miastem, ale również otaczającą nas naturą. W Atrium Targówek zajął on powierzchnię 176 mkw.
Już jesienią możemy spodziewać się otwarcia największego sklepu z trzech debiutujących na warszawskim Targówku brandów – United Colors of Benetton – będzie on miał 280 mkw i zostanie usytuowany w centralnej części galerii. Benetton to dobrze znana, wróżniająca się intensywnością kolorów w swoich kolekcjach, włoska marka odzieżowa.
Dzięki lokalizacji w zasięgu oddziaływania Atrium Targówek znajdują się ponad 2 000 000 mieszkańców Warszawy i okolic. Fakt, iż świeże brandy nawiązują współpracę z galerią i stawiają na rozwój swojego biznesu w tym miejscu, tylko potwierdza jego mocną pozycję na warszawskim rynku.
Więcej informacji:
www.atrium-targowek.pl
www.facebook.com/AtriumTargowek
www.instagram.com/atrium_targowek

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.