Komunikaty PR

Nowe marki wybierają Atrium Targówek!

2022-10-04  |  14:15
Biuro prasowe


Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.

Atrium Targówek to jeden z największych warszawskich obiektów handlowo-rozrywkowych po prawej stronie Wisły. Nic dziwnego, że wciąż przyciąga nowych najemców, także tych, którzy dopiero rozwijają swoją działalność na polskim rynku. Kolejni partnerzy wzmacniają nie tylko ofertę Atrium Targówek, ale także pozycję obiektu na handlowej mapie stolicy.

Niedawno swój lokal w Atrium Targówek otworzyła holenderska marka Rituals Cosmetics – producent luksusowych kosmetyków oraz zapachów do ciała i domu ispirowanych starożytną kulturą wschodu. Z okazji otwarcia na pierwszych 50 klientów czekały torby z prezentami oraz dodatkowe upominki dołączane do zakupów. Rituals zajął lokal o powierzchni 164 mkw.  

Pod koniec września natomiast otworzył się nowy sklep polskiego brandu Outhorn, należącego do grupy 4F, oferującego odzież i akcesoria (sportowe oraz casual) w nowoczesnym designie, dedykowane miłośnikom urban style. Projekty są jednak inspirowane nie tylko miastem, ale również otaczającą nas naturą. W Atrium Targówek zajął on powierzchnię 176 mkw.  

Już jesienią możemy spodziewać się otwarcia największego sklepu z trzech debiutujących na warszawskim Targówku brandów – United Colors of Benetton – będzie on miał 280 mkw i zostanie usytuowany w centralnej części galerii. Benetton to dobrze znana, wróżniająca się intensywnością kolorów w swoich kolekcjach, włoska marka odzieżowa.

Dzięki lokalizacji w zasięgu oddziaływania Atrium Targówek znajdują się ponad 2 000 000 mieszkańców Warszawy i okolic. Fakt, iż świeże brandy nawiązują współpracę z galerią i stawiają na rozwój swojego biznesu w tym miejscu, tylko potwierdza jego mocną pozycję na warszawskim rynku.

 

Więcej informacji:

www.atrium-targowek.pl

www.facebook.com/AtriumTargowek

www.instagram.com/atrium_targowek

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.