Nowe marki wybierają Atrium Targówek!
Obecność prestiżowych marek dostępnych dla szerokiej grupy odbiorców w Polsce staje się normą, a wiele z nich wybiera centra handlowe z portfolio Atrium Poland Real Estate, w tym warszawskie Atrium Targówek. Niedawno swój sklep otworzył tam Rituals Cosmetics, a już wkrótce oferta centrum poszerzy się o takie brandy jak Outhorn czy United Colors of Benetton.
Atrium Targówek to jeden z największych warszawskich obiektów handlowo-rozrywkowych po prawej stronie Wisły. Nic dziwnego, że wciąż przyciąga nowych najemców, także tych, którzy dopiero rozwijają swoją działalność na polskim rynku. Kolejni partnerzy wzmacniają nie tylko ofertę Atrium Targówek, ale także pozycję obiektu na handlowej mapie stolicy.
Niedawno swój lokal w Atrium Targówek otworzyła holenderska marka Rituals Cosmetics – producent luksusowych kosmetyków oraz zapachów do ciała i domu ispirowanych starożytną kulturą wschodu. Z okazji otwarcia na pierwszych 50 klientów czekały torby z prezentami oraz dodatkowe upominki dołączane do zakupów. Rituals zajął lokal o powierzchni 164 mkw.
Pod koniec września natomiast otworzył się nowy sklep polskiego brandu Outhorn, należącego do grupy 4F, oferującego odzież i akcesoria (sportowe oraz casual) w nowoczesnym designie, dedykowane miłośnikom urban style. Projekty są jednak inspirowane nie tylko miastem, ale również otaczającą nas naturą. W Atrium Targówek zajął on powierzchnię 176 mkw.
Już jesienią możemy spodziewać się otwarcia największego sklepu z trzech debiutujących na warszawskim Targówku brandów – United Colors of Benetton – będzie on miał 280 mkw i zostanie usytuowany w centralnej części galerii. Benetton to dobrze znana, wróżniająca się intensywnością kolorów w swoich kolekcjach, włoska marka odzieżowa.
Dzięki lokalizacji w zasięgu oddziaływania Atrium Targówek znajdują się ponad 2 000 000 mieszkańców Warszawy i okolic. Fakt, iż świeże brandy nawiązują współpracę z galerią i stawiają na rozwój swojego biznesu w tym miejscu, tylko potwierdza jego mocną pozycję na warszawskim rynku.
Więcej informacji:
www.atrium-targowek.pl
www.facebook.com/AtriumTargowek
www.instagram.com/atrium_targowek

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.