Nowe mleko w portfolio marki Mazurski Smak
Rodzina produktów Mazurski Smak sukcesywnie się powiększa. Do znanych i cenionych twarogów, masła, śmietany oraz mleka, które charakteryzuje prosty, naturalny skład, dołącza mleko UHT Mazurski Smak 3,2% w nowym litrowym opakowaniu typu slim.
Mazurski Smak to linia produktów Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol powstałych z najwyższej jakości polskiego mleka od krów wypasanych w najczystszych rejonach Polski. Ich wyróżnikiem jest smak prawdziwego mleka, który kojarzy się z naturalnością, sielskością, błogością i spokojem.
Do rodziny marki Mazurski Smak dołącza mleko UHT 3,2% w nowej odsłonie – opakowaniu typu slim. Jest ono wygodne w użytkowaniu, ze względu na swoją kompaktowość, ergonomiczną budowę oraz lekkość konstrukcji. Odznacza się także prostotą designu, czym wyróżnia się na sklepowych półkach. Odpowiada na potrzeby konsumentów poszukujących produktów o dłuższym terminie przydatności. Produkt idealnie sprawdzi się w kuchni do przygotowania klasycznych dań, a potrawom z przepiśnika babci, które przywołują wspomnienia z dzieciństwa, doda odrobinę nowoczesności.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol jest prekursorem wprowadzania na polski rynek mleka UHT. Dzięki sprawdzonej technologii produkcji mleko to zachowuje długo świeżość, nie tracąc smaku ani wartości odżywczych. Mleko UHT Mazurski Smak 3,2% jest źródłem dobrze przyswajalnego wapnia i białka, a także bogactwem cennych witamin i składników mineralnych.
Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI
Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.