Nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków od Veoli
Marka VEOLI BOTANICA wprowadza na rynek nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków.
23 listopada 2022 w restauracji Oliva w Warszawie VEOLI BOTANICA uczciła 5 lat swojej działalności oraz sukces premiery trzech nowych produktów. Z tej okazji zaprosiła przyjaciół i Ambasadorów swojej marki do świata, w którym najważniejsze jest dobro tworzone w zgodzie z naturą. Realizując tę ideę, konsekwentnie od pięciu lat VEOLI BOTANICA koncentruje się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, innowacyjnych formułach i bogatych składach produktów z kategorii premium.
Zainspirowani spektakularnym sukcesem uwielbianego przez kobiety serum pod oczy i na powieki 20 SECONDS MAGIC EYE TREATMENT marka podjęła decyzję o rozbudowaniu swojej linii roślinnych dermokosmetyków o kolejne przełomowe produkty. Cieszącą się ogromną popularnością linię dermokosmetyków wyróżnia zaawansowana technologia, wegańskie składy oraz bogate i skuteczne składniki aktywne. VEOLI BOTANICA wierzy, że w kwestii świadomej pielęgnacji #STĘŻENIEmaZNACZENIE. Dlatego zadbała o to, aby nowości zawierały retinal, ceramidy i witaminę C w jednych z najwyższych stężeń składników aktywnych na polskim rynku. Każdy z tych produktów był szczegółowo tworzonyprzez okres dwóch lat. Dzięki temu udało się stworzyć unikatowe formuły łączące składniki o niezwykłej sile i skuteczności, zachowujące jednocześnie delikatne dla skóry działanie. Dedykowane tym produktom opakowanie dodatkowo przyczynia się do ich skuteczności – szklana, ciemna buteleczka z pompką chroni produkt przed działaniem światła oraz zapobiega dostawaniu się powietrza do środka.
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.