Nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków od Veoli
Marka VEOLI BOTANICA wprowadza na rynek nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków.
23 listopada 2022 w restauracji Oliva w Warszawie VEOLI BOTANICA uczciła 5 lat swojej działalności oraz sukces premiery trzech nowych produktów. Z tej okazji zaprosiła przyjaciół i Ambasadorów swojej marki do świata, w którym najważniejsze jest dobro tworzone w zgodzie z naturą. Realizując tę ideę, konsekwentnie od pięciu lat VEOLI BOTANICA koncentruje się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, innowacyjnych formułach i bogatych składach produktów z kategorii premium.
Zainspirowani spektakularnym sukcesem uwielbianego przez kobiety serum pod oczy i na powieki 20 SECONDS MAGIC EYE TREATMENT marka podjęła decyzję o rozbudowaniu swojej linii roślinnych dermokosmetyków o kolejne przełomowe produkty. Cieszącą się ogromną popularnością linię dermokosmetyków wyróżnia zaawansowana technologia, wegańskie składy oraz bogate i skuteczne składniki aktywne. VEOLI BOTANICA wierzy, że w kwestii świadomej pielęgnacji #STĘŻENIEmaZNACZENIE. Dlatego zadbała o to, aby nowości zawierały retinal, ceramidy i witaminę C w jednych z najwyższych stężeń składników aktywnych na polskim rynku. Każdy z tych produktów był szczegółowo tworzonyprzez okres dwóch lat. Dzięki temu udało się stworzyć unikatowe formuły łączące składniki o niezwykłej sile i skuteczności, zachowujące jednocześnie delikatne dla skóry działanie. Dedykowane tym produktom opakowanie dodatkowo przyczynia się do ich skuteczności – szklana, ciemna buteleczka z pompką chroni produkt przed działaniem światła oraz zapobiega dostawaniu się powietrza do środka.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.