Nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków od Veoli
Marka VEOLI BOTANICA wprowadza na rynek nowe produkty z profesjonalnej linii roślinnych dermokosmetyków.
23 listopada 2022 w restauracji Oliva w Warszawie VEOLI BOTANICA uczciła 5 lat swojej działalności oraz sukces premiery trzech nowych produktów. Z tej okazji zaprosiła przyjaciół i Ambasadorów swojej marki do świata, w którym najważniejsze jest dobro tworzone w zgodzie z naturą. Realizując tę ideę, konsekwentnie od pięciu lat VEOLI BOTANICA koncentruje się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych, innowacyjnych formułach i bogatych składach produktów z kategorii premium.
Zainspirowani spektakularnym sukcesem uwielbianego przez kobiety serum pod oczy i na powieki 20 SECONDS MAGIC EYE TREATMENT marka podjęła decyzję o rozbudowaniu swojej linii roślinnych dermokosmetyków o kolejne przełomowe produkty. Cieszącą się ogromną popularnością linię dermokosmetyków wyróżnia zaawansowana technologia, wegańskie składy oraz bogate i skuteczne składniki aktywne. VEOLI BOTANICA wierzy, że w kwestii świadomej pielęgnacji #STĘŻENIEmaZNACZENIE. Dlatego zadbała o to, aby nowości zawierały retinal, ceramidy i witaminę C w jednych z najwyższych stężeń składników aktywnych na polskim rynku. Każdy z tych produktów był szczegółowo tworzonyprzez okres dwóch lat. Dzięki temu udało się stworzyć unikatowe formuły łączące składniki o niezwykłej sile i skuteczności, zachowujące jednocześnie delikatne dla skóry działanie. Dedykowane tym produktom opakowanie dodatkowo przyczynia się do ich skuteczności – szklana, ciemna buteleczka z pompką chroni produkt przed działaniem światła oraz zapobiega dostawaniu się powietrza do środka.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.