Nowość: Tygryski deserowe o smaku jabłkowym
Asortyment Tygrysków deserowych został poszerzony o nowy smak – pyszny jabłkowy wariant, który, tak samo jak pozostałe, barwiony jest wyłącznie naturalnymi składnikami. Chrupki są bezglutenowe, nie zawierają sztucznych barwników, ani dodatku oleju palmowego. Zamknięto je w odświeżonych pod względem designu opakowaniach z okienkiem. Teraz są dostępne w promocji +10% gratis.
Tygryski deserowe to propozycja przekąsek w formie chrupek kukurydzianych barwionych wyłącznie warzywami i owocami. Występują w czterech smakach: nowym jabłkowym, a także czekoladowym, truskawkowym i toffi. Nowy wariant swój pyszny smak zawdzięcza wyjątkowym aromatom jabłka oraz cytryny. Ulepszona receptura przekąsek sprawia, że są jeszcze bardziej chrupiące i smaczne, a dzięki bazie w postaci kaszy kukurydzianej – bezglutenowe. Nie zawierają również sztucznych dodatków w postaci barwników i wzmacniaczy smaku oraz oleju palmowego.
Tygryski deserowe o smaku jabłkowym, podobnie jak pozostałe produkty z tej „rodziny”, dostępne są w nowym opakowaniu. Przez zawarte w nim „okienko” można zapoznać się z zawartością paczki jeszcze przed zakupem. Teraz dostępne są w promocji – każde opakowanie zawiera 10% produktu gratis.
Wspólne chrupanie z aplikacją Tygryski
Tygryski deserowe idealnie nadają się do wspólnego chrupania podczas gier i zabaw, do których inspiracje można znaleźć w edukacyjnej aplikacji Tygryski. Na szczególną uwagę zasługują bajki – do czytania, słuchania i oglądania – które uczą prawidłowych postaw w codziennym życiu. Najnowsza z nich to „Lekcja bezpiecznego zachowania się na drodze”. W aplikacji znaleźć można również wydzieloną strefę dla rodziców, w której dostępne są m.in. bezpłatne porady żywieniowe, czy wskazówki dotyczące wychowywania najmłodszych przygotowane przez specjalistów z zakresu dietetyki oraz psychologii.
Aplikacja Tygryski inspiruje rodziców do kreatywnego spędzania czasu z dziećmi. Jest stale rozbudowywana, a jej zawartość regularnie poszerzana. Można ją pobrać bezpłatnie z Google Play oraz App Store. Przyjazny i łatwy w obsłudze interfejs oraz kolorowe grafiki i tekstury przykuwają uwagę najmłodszych i potwierdzają, że nauka wcale nie musi być nudna.
www.tygryski.pl
www.facebook.com/Tygryski/
www.instagram.com/naszetygryski/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.