Komunikaty PR

Nowości na bazie superfoods – chipsy Crunlight z soczewicy i ciecierzycy

2021-11-19  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania Crunlight ( 0.33 MB )

Marka Crunlight prezentuje nowe warianty chipsów: Crunlight Soczewica Chips z solą morską oraz Crunlight Ciecierzyca Chips o smaku pomidora i bazylii. Produkty powstały na bazie superfoods, mają niską zawartość tłuszczu. Idealnie sprawdzą się jako przekąska, również dla wegan. Produkty zostały zapakowane w poręczne opakowania, które można mieć zawsze przy sobie.

Listopadowa aura potrafi płatać figle i zaskakiwać zmianami pogody. W walce z jesiennym spadkiem nastroju najlepiej sprawdzają się małe przyjemności. Gdy pojawia się ochota na słoną przekąskę – sięgnij po Crunlighty. Dzięki sile superfoods – soczewicy i ciecierzycy oraz obniżonej zawartości tłuszczu można je chrupać do woli. Nie zawierają glutenu, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku ani oleju palmowego.

Nowe Crunlighty dostępne są w dwóch odsłonach: Crunlight Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią oraz Crunlight Ciecierzyca Chips z dodatkiem soli morskiej. Nie wiesz na które się zdecydować? Spróbuj obu i wybierz swoją ulubioną wersję.

Dzięki poręcznym opakowaniom przekąskę możesz mieć zawsze pod ręką. Zabierz je ze sobą do pracy, na długi spacer lub podziel się nimi za znajomymi podczas wieczornego maratonu filmowego. Niezależnie czy jesteś domatorką czy miłośniczką aktywności fizycznej – Crunlighty to dobry wybór na każdą okazję.

Produkty dostępne w wybranych sklepach.

  • Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią
  • Ciecierzyca Chips z solą morską

 

 www.facebook.com/Crunlight

 www.instagram.com/crunlight

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.