Nowości na bazie superfoods – chipsy Crunlight z soczewicy i ciecierzycy
Marka Crunlight prezentuje nowe warianty chipsów: Crunlight Soczewica Chips z solą morską oraz Crunlight Ciecierzyca Chips o smaku pomidora i bazylii. Produkty powstały na bazie superfoods, mają niską zawartość tłuszczu. Idealnie sprawdzą się jako przekąska, również dla wegan. Produkty zostały zapakowane w poręczne opakowania, które można mieć zawsze przy sobie.
Listopadowa aura potrafi płatać figle i zaskakiwać zmianami pogody. W walce z jesiennym spadkiem nastroju najlepiej sprawdzają się małe przyjemności. Gdy pojawia się ochota na słoną przekąskę – sięgnij po Crunlighty. Dzięki sile superfoods – soczewicy i ciecierzycy oraz obniżonej zawartości tłuszczu można je chrupać do woli. Nie zawierają glutenu, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku ani oleju palmowego.
Nowe Crunlighty dostępne są w dwóch odsłonach: Crunlight Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią oraz Crunlight Ciecierzyca Chips z dodatkiem soli morskiej. Nie wiesz na które się zdecydować? Spróbuj obu i wybierz swoją ulubioną wersję.
Dzięki poręcznym opakowaniom przekąskę możesz mieć zawsze pod ręką. Zabierz je ze sobą do pracy, na długi spacer lub podziel się nimi za znajomymi podczas wieczornego maratonu filmowego. Niezależnie czy jesteś domatorką czy miłośniczką aktywności fizycznej – Crunlighty to dobry wybór na każdą okazję.
Produkty dostępne w wybranych sklepach.
- Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią
- Ciecierzyca Chips z solą morską
www.facebook.com/Crunlight
www.instagram.com/crunlight
Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.