Komunikaty PR

Nowości od marki Herbapol Polana. (Fito)kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów

2022-05-23  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP Polana ( 0.41 MB )

Marka Herbapol Polana rozszerza asortyment o produkty do pielęgnacji ciała i włosów. Na rynek wprowadzono niezbędne w każdej łazience, idealne dla całej rodziny fitokosmetyki – nawilżający żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia, kojący balsam do skóry wrażliwej i przesuszonej, a także szampon z odżywką do włosów normalnych i skłonnych do przetłuszczania. W składach nowych produktów prym wiodą wysokoskoncentrowane ekstrakty pozyskane z ziół i owoców. Wszystkie kosmetyki są pochodzenia naturalnego i wegańskiego.

Fitokosmetyki (fito – j. gr. roślina) to kosmetyki, których receptury zostały oparte na łagodnych (a zarazem skutecznych!) ekstraktach z roślin. Pracując nad nową linią kosmetyków Herbapol Polana, bazowano na wiedzy oraz wieloletnim doświadczeniu Herbapolu na temat roślin i ziół. W ten sposób, na bazie ekstraktów z  ziół i lokalnych owoców, stworzono formuły, zapewniające naturalną i kompleksową  troskę o skórę ciała i włosy.

Fitokosmetyki Herbapol Polana:

  • idealne nadają się do codziennej pielęgnacji ciała i włosów;
  • ich wegańskie receptury zostały oparte na naturalnych fitoskładnikach aktywnych;
  • mają wysokie stężenie składników pochodzenia naturalnego (min. 94%);
  • pięknie pachną, kojąc zmysły delikatnym zapachem owoców i świeżych kwiatów oraz przywołując przyjemne letnie wspomnienia. 

Ziołowe ekstrakty i owocowe wyciągi w trosce o kondycję skóry ciała

Od teraz Herbapol Polana zadba o dobrą kondycję nie tylko skóry twarzy, ale także ciała – nawilżający żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia oraz kojący balsam do skóry wrażliwiej i przesuszonej to pielęgnacyjne must-have! Receptury oparte na ekstraktach z owoców i ziół zagwarantują nawet najbardziej wymagającym typom skóry odżywienie, nawilżenie, a w razie konieczności – również ukojenie i regenerację. Produkty świetnie nadają się do stosowania latem, formuły są lekkie, przyjemnie i delikatnie pachną. Zawierają melisę, która łagodzi podrażnienia i koi zmysły.

Nawilżający żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia skutecznie oczyszcza i jednocześnie intensywnie nawilża, a przyjemny zapach świeżych malin relaksuje i odpręża. Zawartość mięty gwarantuje działanie oczyszczające i łagodzące, zaś ekstrakt z malin tonizuje, nawilża i zmiękcza skórę oraz sprawia, że staje się ona gładka i jędrna. Receptura zawiera również łagodzącą podrażnienia melisę, której delikatny aromat koi zmysły, a także inulinę, czyli roślinny probiotyk, wspierający mikrobiom skóry. Idealnym dopełnieniem pielęgnacji ciała będzie zastosowanie kojącego balsamu do skóry wrażliwej i przesuszonej, który gwarantuje intensywną regenerację, nawilżenie oraz poprawę sprężystości i elastyczności skóry. Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia na ciele tłustego filmu. Ekstrakt z truskawek zapewnia głębokie nawilżenie i uelastycznienie skóry, zaś melisa koi i łagodzi podrażnienia, a jej delikatny aromat wycisza zmysły. Receptura została wzbogacona o witaminę E, działającą ochronnie na płaszcz lipidowy skóry, odbudowującą, a także regenerującą naskórek oraz masło shea, które delikatnie natłuszcza, chroni skórę przed przesuszaniem i łagodzi podrażnienia.

Naturalna pielęgnacja włosów 2 w 1, czyli piękne i zdrowe włosy

Piękne, świeże i zdrowo wyglądające włosy – brzmi jak marzenie? Dzięki szamponowi z odżywką Herbapol Polana do włosów normalnych i skłonnych do przetłuszczania się jego realizacja jest na wyciągnięcie ręki. Innowacyjna kompozycja ziół i owoców nie tylko skutecznie oczyszcza i odświeża, dba również o to, aby włosy i skóra głowy pozostawały w dobrej kondycji, dodatkowo nie obciąża włosów i ułatwia ich rozczesywanie. Dzięki zawartości wyciągu z pokrzywy produkt wykazuje działanie antybakteryjne, tonizujące i oczyszczające, a mentol pomaga kontrolować wydzielanie sebum, a także dodaje włosom blasku i rozświetla je. Ekstrakt z jeżyn zapewnia włosom nawilżenie i regenerację. Szampon z odżywką zachwyca zmysły przyjemnym ziołowo-owocowym zapachem i zapewnia uczucie świeżości.

Od teraz Herbapol Polana troszczy się nie tylko o kondycję cery. Fitokosmetyki zadbają o to, aby skóra ciała, a także włosy były w świetnej kondycji, zapewniając im odżywienie, blask oraz zdrowy i piękny wygląd każdego dnia. Produkty są dostępne na www.e-polana.com.

Nawilżający żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia – 13,99 zł/400 ml

96% składników pochodzi z natury

Wegański żel pod prysznic do skóry przesuszonej i wymagającej odżywienia nie tylko skutecznie oczyszcza skórę, ale także świetnie ją nawilża i odżywia. Mięta wykazuje działanie oczyszczające i kojące, zaś melisa łagodzi podrażnienia. Ekstrakt z malin tonizuje, nawilża i zmiękcza skórę, sprawiając, że staje się ona gładka i jędrna. W składzie produktu znaleźć można również inulinę, roślinny probiotyk wspierający mikrobiom skóry. Mix aromatów malin i melisy koi zmysły – działa relaksująco i odprężająco.

Kojący balsam do ciała do skóry wrażliwej i przesuszonej – 11,99 zł/200 ml

97% składników pochodzi z natury

Wegański balsam do ciała zapewnia skórze regenerację, a także poprawia jej sprężystość i elastyczność. W recepturze produktu znaleźć można witaminę E, która chroni płaszcz lipidowy skóry, odbudowuje i regeneruje naskórek, oraz masło shea, które delikatnie natłuszcza, chroni skórę przed przesuszaniem oraz łagodzi podrażnienia. Olej z pestek truskawek głęboko nawilża i uelastycznia skórę, zaś melisa koi i łagodzi podrażnienia, dodatkowo jej delikatny aromat pozytywnie wpływa na zmysły. Balsam szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele.

Szampon z odżywką do włosów normalnych i skłonnych do przetłuszczania się – 13,99 zł/400 ml

94% składników pochodzi z natury

Wegański szampon z odżywką skutecznie oczyszcza i odświeża, jednocześnie zapewniając włosom i skórze głowy odżywienie. Nie bez powodu w składzie produktu obecna jest pokrzywa – roślina ta wykazuje działanie antybakteryjne, tonizujące i oczyszczające. Ekstrakt z jeżyn zapewnia natomiast nawilżenie i regenerację. Mentol pomaga kontrolować wydzielanie sebum, a także zapewnia włosom blask i rozświetlenie. Formuła nie obciąża włosów, ułatwia rozczesywanie, zaś owocowo-ziołowy zapach jest przyjemny dla zmysłów.

Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.