Komunikaty PR

Nowy Sinsay i interaktywna oferta rozrywkowa w Atrium Reduta

2020-10-08  |  10:00
Biuro prasowe

Centrum handlowe Atrium Reduta wzbogaca ofertę handlowo-rozrywkową o nowe koncepty. 7 października 2020 działalność rozpoczął nowoczesny salon Sinsay, a pod koniec września otwarto Str3fę Gr4cza x-kom – gaming room skierowany do miłośników gier, e-sportu i nowych technologii.  

W salonie marki Sinsay, na prawie 1250 m2 powierzchni, oprócz oferty modowej dla kobiet
i mężczyzn, klienci znajdą ciekawą propozycję akcesoriów, artykułów dla domu oraz duży dział z ubrankami dla dzieci. Dzięki jasnym, nowoczesnym wnętrzom lokalu bogata oferta marki jest dobrze wyeksponowana, co ułatwia klientom znalezienie preferowanego asortymentu i jeszcze skuteczniejsze wyrażenie siebie.

Sinsay znajduje się na I piętrze Atrium Reduta w sąsiedztwie kolejnej nowości – Strefy Gracza
x-kom.
Nowo otwarta przestrzeń gamingowa umożliwia fanom rozgrywek przetestowanie na miejscu najnowszego typu urządzeń i rozwiązań dla graczy, w tym gamingowych konsoli, laptopów, monitorów oraz szeregu akcesoriów.

Jako, że Atrium Reduta systematycznie proponuje swoim klientom nowe rozwiązania i oferty, w najbliższym czasie do Sinsay i Strefy Gracza dołączą kolejne nowości – przestronny salon modowy Mohito oraz pierwsze w Warszawie Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum. Atrium Reduta jest pierwszym centrum handlowym w Warszawie, które udostępni klientom tę atrakcję i jedyną jej lokalizacją na mapie stolicy. Niepowtarzalna sceneria z kultowymi donatami, ogromnymi słodyczami oraz największy w Polsce basen z piankami Marshmallow sprawią, że
w Be Happy Museum będzie można skutecznie oderwać się od rzeczywistości, zrobić niezliczoną ilość zdjęć, a następnie pochwalić się nimi w social mediach. Równie duże emocje czekają na odwiedzających w pokojach iluzji. Ekspozycja będzie systematycznie zmieniania
i wzbogacana o dodatkowe elementy.

- Dużo uwagi poświęcamy jakości naszej oferty i jej odpowiedniemu dopasowaniu do aktualnych oczekiwań lokalnego rynku. Dzięki otwarciu salonu Sinsay po relokacji możemy zaproponować naszym klientom jeszcze bogatszy asortyment marki w atrakcyjnych cenach. Już w listopadzie ofertę modową LPP wzbogaci Mohito. Mocno stawiamy także na innowacyjną propozycję rozrywkową, która skutecznie łączy customer experience offline ze światem online. Dlatego cieszymy się, że to właśnie w Atrium Reduta powstała Strefa Gracza x-kom, która jest urzeczywistnieniem marzeń o własnym pokoju gier każdego fana gamingu. Z niecierpliwością czekamy także na otwarcie Be Happy Museum, które w naszym przekonaniu skradnie serca niejednego miłośnika selfie. Wierzę, że zaproponowane przez nas nowości będą dla naszych gości źródłem ciekawych inspiracji i pozytywnych doświadczeń – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Więcej szczegółów na temat wydarzeń oraz oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.