Komunikaty PR

Nowy Sinsay i interaktywna oferta rozrywkowa w Atrium Reduta

2020-10-08  |  10:00
Biuro prasowe

Centrum handlowe Atrium Reduta wzbogaca ofertę handlowo-rozrywkową o nowe koncepty. 7 października 2020 działalność rozpoczął nowoczesny salon Sinsay, a pod koniec września otwarto Str3fę Gr4cza x-kom – gaming room skierowany do miłośników gier, e-sportu i nowych technologii.  

W salonie marki Sinsay, na prawie 1250 m2 powierzchni, oprócz oferty modowej dla kobiet
i mężczyzn, klienci znajdą ciekawą propozycję akcesoriów, artykułów dla domu oraz duży dział z ubrankami dla dzieci. Dzięki jasnym, nowoczesnym wnętrzom lokalu bogata oferta marki jest dobrze wyeksponowana, co ułatwia klientom znalezienie preferowanego asortymentu i jeszcze skuteczniejsze wyrażenie siebie.

Sinsay znajduje się na I piętrze Atrium Reduta w sąsiedztwie kolejnej nowości – Strefy Gracza
x-kom.
Nowo otwarta przestrzeń gamingowa umożliwia fanom rozgrywek przetestowanie na miejscu najnowszego typu urządzeń i rozwiązań dla graczy, w tym gamingowych konsoli, laptopów, monitorów oraz szeregu akcesoriów.

Jako, że Atrium Reduta systematycznie proponuje swoim klientom nowe rozwiązania i oferty, w najbliższym czasie do Sinsay i Strefy Gracza dołączą kolejne nowości – przestronny salon modowy Mohito oraz pierwsze w Warszawie Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum. Atrium Reduta jest pierwszym centrum handlowym w Warszawie, które udostępni klientom tę atrakcję i jedyną jej lokalizacją na mapie stolicy. Niepowtarzalna sceneria z kultowymi donatami, ogromnymi słodyczami oraz największy w Polsce basen z piankami Marshmallow sprawią, że
w Be Happy Museum będzie można skutecznie oderwać się od rzeczywistości, zrobić niezliczoną ilość zdjęć, a następnie pochwalić się nimi w social mediach. Równie duże emocje czekają na odwiedzających w pokojach iluzji. Ekspozycja będzie systematycznie zmieniania
i wzbogacana o dodatkowe elementy.

- Dużo uwagi poświęcamy jakości naszej oferty i jej odpowiedniemu dopasowaniu do aktualnych oczekiwań lokalnego rynku. Dzięki otwarciu salonu Sinsay po relokacji możemy zaproponować naszym klientom jeszcze bogatszy asortyment marki w atrakcyjnych cenach. Już w listopadzie ofertę modową LPP wzbogaci Mohito. Mocno stawiamy także na innowacyjną propozycję rozrywkową, która skutecznie łączy customer experience offline ze światem online. Dlatego cieszymy się, że to właśnie w Atrium Reduta powstała Strefa Gracza x-kom, która jest urzeczywistnieniem marzeń o własnym pokoju gier każdego fana gamingu. Z niecierpliwością czekamy także na otwarcie Be Happy Museum, które w naszym przekonaniu skradnie serca niejednego miłośnika selfie. Wierzę, że zaproponowane przez nas nowości będą dla naszych gości źródłem ciekawych inspiracji i pozytywnych doświadczeń – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

Więcej szczegółów na temat wydarzeń oraz oferty Atrium Reduta można znaleźć na stronie: www.atrium-reduta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Klienci ​​Bolt Market uratowali 80 ton jedzenia Biuro prasowe
2024-02-27 | 08:00

Klienci ​​Bolt Market uratowali 80 ton jedzenia

Dostępna w Bolt Market kategoria „Uratuj nas!”, której celem jest ograniczenie marnowania żywności w sklepach, pozwoliła uratować w ubiegłym roku globalnie 80 ton
Konsument Food Working 6 za nami!
2024-02-22 | 14:00

Food Working 6 za nami!

Prostota, jakość i autentyczność? A może stałe poszukiwanie, różnorodność i zaskakiwanie Gości stają się filarami sukcesu w sektorze HoReCa? Jedno jest pewne, rok 2024 to
Konsument Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach
2024-02-22 | 13:00

Designerskie lampy Lena Lighting w Nice Experience Center w Katowicach

Nice Group to jeden z wiodących producentów w obszarze smart home, którego rozwiązania są doceniane w ponad stu krajach na całym świecie. Marka otworzyła kolejną przestrzeń w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Szybko wyprzedawane mieszkania dużym problemem dla nabywców. Nowa aplikacja pomoże im śledzić na bieżąco ogłoszenia z portali

W ubiegłym roku oferta mieszkań na polskim rynku była nawet o 1/5 niższa niż w poprzednim. Analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego szacują, że w całym 2024 roku liczba mieszkań oddanych do użytkowania będzie najniższa od kilku lat. Ta niska podaż przekłada się nie tylko na rosnące ceny, ale też na proces poszukiwania własnego M. Kupujący mają coraz większy kłopot ze znalezieniem odpowiedniego dla siebie lokum. Na rynku działa kilkanaście dużych portali z ogłoszeniami, ale taka liczba serwisów wcale nie ułatwia poszukiwań. W rozwiązaniu tego problemu mogą pomóc narzędzia technologiczne, które znacznie upraszczają poszukiwania i proces wyboru własnego mieszkania. Takie zadanie ma debiutująca właśnie na polskim rynku aplikacja Erevie.

Transport

Związki domagają się zmian na kolei. Problemem jest rozdrobnienie rynku i nieefektywne zagospodarowanie czasu pracy maszynistów

W spółkach kolejowych od tygodni trwają strajki maszynistów, którzy domagają się przede wszystkim wyższych płac, ale wśród postulatów związkowców są też inne. – Bardzo mocno doskwierają nam też kwestie bezpieczeństwa ruchu kolejowego, nacisków na zwiększenie czasu pracy, pracę w nadgodzinach, duże obciążenia tego środowiska – wymienia Leszek Miętek, prezydent Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych w Polsce. Jak wskazuje, od lat mówi się o tym, że przewoźnicy kolejowi borykają się z problemem niedoboru maszynistów, ale w tej chwili problemem jest raczej nieefektywne zagospodarowanie ich czasu pracy. – Średnio 40 proc. czasu maszyniści poświęcają na to, do czego zostali przeszkoleni – zauważa ekspert.

Prawo

Prace nad unijnym AI Act na finiszu. W kwestii regulacji sztucznej inteligencji USA czy Chiny nie podążą ścieżką Europy

AI Act, czyli unijny akt o sztucznej inteligencji, ma w założeniu zmienić cyfrowy krajobraz Europy, kategoryzując narzędzia SI według poziomów ryzyka oraz nakładając nowe obowiązki na rządy i firmy. Eksperci zwracają jednak uwagę, że akt odnosi się w swoim zasięgu tylko do poszczególnych, krytycznych obszarów związanych z funkcjonowaniem SI. Ma regulować kwestie takie jak m.in. sprawa deepfake’ów, biometrii czy social scoringu. Regulacja jest przede wszystkim odpowiedzią na pojawiające się nowe i coraz bardziej zaawansowane modele generatywnej sztucznej inteligencji. Ostatnim przykładem takiego rozwiązania jest Sora od OpenAI – narzędzie do tworzenia filmów. Prawdopodobnie unijne prawo nie będzie jednak inspiracją dla prawodawców w USA czy Azji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.