Komunikaty PR

Oferteo.pl rozpoczyna rebranding

2022-01-12  |  11:00
Biuro prasowe

Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz wykonawców usług. Wprowadzona zmiana nawiązuje również do obecnych atrybutów samej platformy: pomocna, przydatna, szybka i łatwa w obsłudze, które zostały wyróżnione przez respondentów w  ankiecie Oferteo.

 

Oferteo.pl jest wiodącą internetową platformą dla szerokiego spektrum usług i zdecydowanym liderem w swojej kategorii. Platforma działa w modelu reverse marketplace, gdzie zleceniodawca określa potrzebę, a wykonawcy składają swoje oferty. Dzięki temu, jedno zlecenie umożliwia otrzymanie wielu natychmiastowych, dostosowanych ofert, które może wybrać zleceniodawca.

 

Po 13 latach funkcjonowania znaku firmowego Oferteo, w grudniu 2021 zaprezentowano nowe logo oraz odświeżono interfejs platformy.


- Zmiany identyfikacji wizualnej naszej platformy są naturalną konsekwencją rozwoju i dojrzałości Oferteo, które może się już pochwalić 10 milionami nawiązanych kontaktów pomiędzy zlecającymi a wykonawcami. Rozpoczęliśmy intensywne działania, których celem jest wzrost rozpoznawalności marki, co za tym idzie dotarcie do jeszcze większej liczby potencjalnych użytkowników – mówi Karol Grygiel, członek zarządu odpowiedzialny za dział marketingu Oferteo.

 

Stworzenie nowej identyfikacji marki powierzone zostało agencji mohi.to, która specjalizuje się w kompleksowej realizacji systemów identyfikacji wizualnej i materiałów okołomarkowych i od ponad 12 lat pomaga polskim i zagranicznym markom poruszać się w świecie online i offline.

 

Proces projektowy poprzedzony został dogłębną analizą marki. Na podstawie zebranej wiedzy powstała nowa propozycja znaku, która rozwija koncept oraz ideę łączenia ze sobą̨ dwóch podmiotów. W typografię nowego logo wkomponowane zostały profile symbolizujące dwie strony użytkowników serwisu. Dwie kolorowe linie podkreślają znajdujące się w nazwie „o” i tworzą z nimi symboliczne sylwetki ludzkie; pomarańczowa – reprezentuje osobę̨ poszukującą i niebieska – uosabia wykonawcę̨. Cały znak bazuje na prostej, geometrycznej typografii, podkreślającej profesjonalizm. Zastosowane rozwiązania zbliżają̨ nowy znak do charakterystycznych cech marki, które zostały zauważone przez użytkowników platformy.

 

- Kolejnym obszarem w naszych działaniach marketingowych, któremu chcemy poświęcić uwagę, jest  komunikacja i zarządzanie marką. W grudniu 2021 nawiązaliśmy współpracę z Karoliną Leguła-Leszczyńską, która mając bogate doświadczenie agencyjne zdobyte w domu mediowym Universal McCann oraz jako niezależny konsultant specjalizujący się w strategiach marketingowych, komunikacyjnych, mediowych i transformacji cyfrowej, odpowiedzialna będzie za budowanie wizerunku i reputacji naszej marki – dopowiada Karol Grygiel.


Wynikiem rozpoczętej współpracy jest opracowanie kompleksowej strategii pozycjonowania marki. W ramach pierwszych działań związanych z tym procesem w grudniu 2021 Oferteo przeprowadziło wśród użytkowników platformy ankietę dotyczącą atrybutów marki.

 

- W oparciu o jej wyniki zidentyfikowaliśmy m.in. kluczowe atrybuty, wśród których wyróżnione zostały: marka pomocna, przydatna, szybka, łatwa w obsłudze, wskazane przez ponad 50% respondentów. Niemal równie wysoko oceniony został atrybut „wspiera rozwój biznesu”, co jest dla nas równie ważne, gdyż jest wyrazem zaufania do naszej platformy. Daje nam to solidne podstawy komunikacyjne, które pomogą nam w realizacji wspomnianych wyżej celów – podsumowuje Karolina Leguła-Leszczyńska.

 

 

***

O spółce

Oferteo.pl to wiodący internetowy marketplace wPolsce dla szerokiego spektrum usług, działający w modelu reverse, gdzie zlecający określa potrzebę, a wykonawcy składają dostosowane oferty. Od blisko dekady Oferteo jest zdecydowanym liderem w kraju pod względem liczby wizyt użytkowników w porównaniu do bezpośredniej konkurencji. Od początku swojej działalności Oferteo połączyło ze sobą 10 mln zlecających i wykonawców. W ostatnim roku obrotowym obsłużonych zostało 1,35 mln zleceń. Platforma Oferteo.pl łączy zleceniodawców z wykonawcami w prawie 900 kategoriach. Wiodące z nich dotyczą usług budowlanych (m.in. budowa domów, odnawialne źródła energii, remonty i wykończenia wnętrz), usług finansowych i prawnych (m.in. kredyty, leasing i porady prawne) oraz usług dla firm (m.in. księgowość, strony internetowe i sprzątanie).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie

– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Transport

Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy

W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski  strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.