Olimp dołącza do Republiki Smaku w centrum handlowym Promenada
Strefa food court „Republika Smaku” w CH Promenada oferuje szeroki wybór restauracji, z których można skorzystać w przerwie między zakupami, by odpocząć i naładować baterie na dalsze atrakcje. W poniedziałek 16 stycznia gastronomiczna oferta galerii poszerzyła się o przedstawiciela największej sieci restauracji typu fast casual dining – Olimp.
Olimp to sieć restauracji samoobsługowych należących do grupy Gastromall, posiadająca swoje lokale w całej Polsce – przede wszystkim w galeriach handlowych i biurowcach. Oferuje różnorodne, stale zmieniające się dania kuchni europejskiej urozmaicone kulinarnymi akcentami z całego świata. Olimp zatrudnia doświadczonych kucharzy, którzy na bieżąco przygotowują wszystkie potrawy. Dzięki systemowi samoobsługi to klient decyduje o wielkości porcji i ma kontrolę nad wysokością rachunku. W ramach programu lojalnościowego w postaci Karty Klienta każdy może uzyskać atrakcyjne rabaty, a dodatkowo na specjalne zniżki mogą liczyć studenci i seniorzy.
Wśród dotychczasowych najemców gastronomicznych Promenady znajdują się znane wszystkim marki fast food, takie jak KFC, McDonald’s, North Fish i Subway, a także serwujące kuchnię azjatycką Tigon, Thai Wok i Sakana Sushi Bar. Dla wielbicieli pizzy dostępne są Pizza Hut i Pizza Hut Express, a jako alternatywy także Mleczarnia czy Arianos Doner Kebab.
– Mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa zróżnicowana oferta gastronomiczna w galerii handlowej. Pomiędzy zakupami i innymi aktywnościami dostępnymi w Atrium Promenada, w Republice Smaku można zjeść, napić się i odpocząć w komfortowych warunkach. Otwarta po gruntownej przebudowie strefa food court została tak zaprojektowana, by łączyć styl retro z nowoczesnością, a kącik zabaw i odpowiednio przystosowane meble ułatwiają korzystanie z niej osobom z dziećmi. Dbamy o to, by klienci mieli do dyspozycji szeroki wybór restauracji w jednym miejscu i mogli w każdej chwili z nich skorzystać. Popularność lokali serwujących jedzenie na wagę cieszy się dużą popularnością na polskim rynku, a marka Olimp zdobyła zaufanie konsumentów. Cieszymy się więc, że stanie się częścią naszej Republiki Smaku. – mówi Sylwia Ochnio, menedżerka CH Promenada.
Restaurację Olimp można znaleźć w strefie food court „Republika Smaku” na pierwszym piętrze Atrium Promenada.
Więcej informacji na stronie: www.olimprest.pl oraz https://warszawa.promenada.com/ i https://warszawa.promenada.com/republika-smaku/
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.