Olimp dołącza do Republiki Smaku w centrum handlowym Promenada
Strefa food court „Republika Smaku” w CH Promenada oferuje szeroki wybór restauracji, z których można skorzystać w przerwie między zakupami, by odpocząć i naładować baterie na dalsze atrakcje. W poniedziałek 16 stycznia gastronomiczna oferta galerii poszerzyła się o przedstawiciela największej sieci restauracji typu fast casual dining – Olimp.
Olimp to sieć restauracji samoobsługowych należących do grupy Gastromall, posiadająca swoje lokale w całej Polsce – przede wszystkim w galeriach handlowych i biurowcach. Oferuje różnorodne, stale zmieniające się dania kuchni europejskiej urozmaicone kulinarnymi akcentami z całego świata. Olimp zatrudnia doświadczonych kucharzy, którzy na bieżąco przygotowują wszystkie potrawy. Dzięki systemowi samoobsługi to klient decyduje o wielkości porcji i ma kontrolę nad wysokością rachunku. W ramach programu lojalnościowego w postaci Karty Klienta każdy może uzyskać atrakcyjne rabaty, a dodatkowo na specjalne zniżki mogą liczyć studenci i seniorzy.
Wśród dotychczasowych najemców gastronomicznych Promenady znajdują się znane wszystkim marki fast food, takie jak KFC, McDonald’s, North Fish i Subway, a także serwujące kuchnię azjatycką Tigon, Thai Wok i Sakana Sushi Bar. Dla wielbicieli pizzy dostępne są Pizza Hut i Pizza Hut Express, a jako alternatywy także Mleczarnia czy Arianos Doner Kebab.
– Mamy świadomość, jak ważną rolę odgrywa zróżnicowana oferta gastronomiczna w galerii handlowej. Pomiędzy zakupami i innymi aktywnościami dostępnymi w Atrium Promenada, w Republice Smaku można zjeść, napić się i odpocząć w komfortowych warunkach. Otwarta po gruntownej przebudowie strefa food court została tak zaprojektowana, by łączyć styl retro z nowoczesnością, a kącik zabaw i odpowiednio przystosowane meble ułatwiają korzystanie z niej osobom z dziećmi. Dbamy o to, by klienci mieli do dyspozycji szeroki wybór restauracji w jednym miejscu i mogli w każdej chwili z nich skorzystać. Popularność lokali serwujących jedzenie na wagę cieszy się dużą popularnością na polskim rynku, a marka Olimp zdobyła zaufanie konsumentów. Cieszymy się więc, że stanie się częścią naszej Republiki Smaku. – mówi Sylwia Ochnio, menedżerka CH Promenada.
Restaurację Olimp można znaleźć w strefie food court „Republika Smaku” na pierwszym piętrze Atrium Promenada.
Więcej informacji na stronie: www.olimprest.pl oraz https://warszawa.promenada.com/ i https://warszawa.promenada.com/republika-smaku/

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.