Komunikaty PR

Ostatni dzień letniej promocji Lidla na urządzenia chłodzące

2022-07-06  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat. pras. ( 0.3 MB )

Już tylko dzisiaj osoby szukające sposobów na schłodzenie się w gorętsze letnie dni, znajdą w ofercie sieci handlowej Lidl Polska duży wybór urządzeń chłodzących w niższych cenach. Klienci mogą nabyć m.in.: nową odsłonę modnych wentylatorów (podłogowych i stojących) z rabatem -20%, a także przenośny klimatyzator marki SilverCrest „3w1” w cenie niższej o całe 100 zł. Na klientów sklepów czekają też praktyczne butelki i dzbanek z filtrem DAFI®!

Wszystko dokoła wręcz skwierczy, bucha i bulgocze. Takiego lata nie było od dawna! Sposobów na ukojenie można szukać jeszcze dziś na sklepowych półkach Lidla. Znajduje się tam duży wybór urządzeń chłodzących – wśród nich np. wentylator podłogowy SilverCrest z regulowanym kątem nachylenia o mocy 70 W w promocji -20% za 143,20 zł/ 1 szt., wyposażony w 3 stopnie prędkości do wyboru, wytrzymałą metalową ramę z uchwytem i duże łopatki. Dostępny jest w 3 uniwersalnych kolorach do wyboru: klasycznym czarnym, srebrnym oraz modnym miedzianym, dzięki czemu idealnie dopasuje się do każdego wnętrza.

Kolejnym urządzeniem proponowanym przez sieć jest Miniklimator 8 W SilverCrest w dobrej cenie 89,90 zł/ 1 szt. Schładza on powietrze bez użycia chemii – wyłącznie czystą wodą (posiada zbiornik o poj. 700 ml). Dodatkowo posiada nastrojowe światło LED w 7 kolorach (RGB). Poza regulacją prędkości, dobrym patentem w przypadku Miniklimatora jest dodanie do wody kostek lodu – dzięki temu woda pozostanie dłużej zimna, a wnętrze pomieszczenia stanie się jeszcze chłodniejsze.

Hitem w obecnej letniej ofercie sieci jest Przenośny klimatyzator 3W1 o mocy 785 W z 2 poziomami wentylacji, pozwalające na regulację temperatury w zakresie od 16 do 31 stopni. Jest to urządzenie idealne do pomieszczeń o kubaturze do nawet 60 m3. W zestawie posiada pilot oraz wbudowany 24-godzinny timer z cyfrowym zegarem sterującym. Do tego, dzięki zamontowanym kółkom, jest łatwy w przestawianiu i transporcie, można to pozwala wykorzystywać go w dowolnym pomieszczeniu. Klimatyzator należy do urządzeń energetycznych klasy A. Nie tylko chłodzi, ale też osusza powietrze i doskonale je wentyluje, m.in. dzięki posiadanemu filtrowi przeciwpyłowemu dla zdrowszego mikroklimatu w pomieszczeniu. Tylko do środy 6 czerwca klimatyzator 3W1 SilverCrest dostępny jest w obniżonej cenie 899 zł/ 1 szt., czyli aż 100 zł taniej.

Miej wodę pod ręką

W czasie upałów niezwykle ważne jest także odpowiednie nawodnienie. W regularnym piciu wody pomogą dostępne w sklepach Lidl praktyczne i poręczne butelki filtrujące DAFI® w wersji: Solid 0,5 l – dostępne w ofercie wraz z filtrem (do 150 l wody), wykonane z odpornego na zarysowania i uszkodzenia Tritanu® – w cenie 44,99 zł/ 1 zestaw, oraz lżejsze Soft 0,5 l, które dzięki swoim niewielkim wymiarom idealnie nadadzą się do torebki czy plecaka, w cenie 26,99 zł/ 1 zestaw z filtrem. W domowym zaciszu świetnie sprawdzi się natomiast rodzinny Dzbanek DAFI® Astra Unimax o pojemności 3 litrów, w zestawie z pojemną karafką (650 ml) i filtrem magnezowym Mg+, w łącznej cenie 39,99 zł/ 1 zestaw. Dzbanek, ze względu na wygodę i bezpieczeństwo użytkowania, został wyposażony w manualny wskaźnik wymiany filtra, który przypomni o sobie, gdy tylko nadejdzie na to pora. Oddzielnie klienci będą mogli kupić również filtry: magnezowe 2+1 za 32,99 zł/ 1 zestaw oraz 3 filtry do butelki DAFI® z zakrętką w cenie 34,99 zł/ 1 zestaw. Zaopatrując się w wielorazowe butelki z filtrem, można wyeliminować ze swojego życia nadmiar plastiku i przyczynić się dobru planety.

Oferta przynosząca ukojenie w upalne dni jest dostępna w promocyjnej cenie już tylko do dzisiaj. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.