Komunikaty PR

Otwarcie Biedronki w Atrium Mosty

2022-08-01  |  12:00
Biuro prasowe

Oferta handlowa Atrium Mosty powiększyła się o sklep Biedronki, należącej do największej sieci dyskontów spożywczych w Polsce. W nowo otwartym sklepie mieszczącym się w płockiej galerii, położonej w bezpośrednim sąsiedztwie centrum miasta, klienci mogą robić zakupy od 30 lipca. Obecność Biedronki w popularnej i wygodnej lokalizacji to duże udogodnienie w robieniu codziennych zakupów.

 

Sklep Biedronki ulokowany jest na parterze, na powierzchni ponad 1600 m kw. Na tak dużej przestrzeni sklepowej powstała nowoczesna i komfortowa placówka dla klientów, wyposażona w innowacyjne rozwiązania i ciekawe funkcjonalności, w tym system regałowy z podziałem na owoce, warzywa oraz świeże produkty przechowywane w niskiej temperaturze. Do dyspozycji klientów jest 6 kas samoobsługowych i 4 stanowiska tradycyjne. Z okazji otwarcia sklepu, do 6 sierpnia sieć Biedronka przygotowała dla klientów szereg atrakcyjnych promocji. Jedną z nich jest aż 30-procentowa obniżka na wybrane produkty przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki (przy zakupie dwóch sztuk). Po okazyjnej cenie będzie można zakupić m.in. paczkowany żółty ser Gouda, papier toaletowy, czekoladowy krem do smarowania, wybrane rodzaje lodów mrożonych, a także orzeźwiający napój gazowany. Ponadto klienci mogą wziąć udział w akcji promocyjnej z kartą Moja Biedronka: przy zakupach na kwotę minimum 49 zł można odebrać jedną z książek kucharskich z inspirującymi przepisami: Czas na Włochy, Czas na Azję, czas na Grecję, Czas na Portugalię, Kuchnia Śródziemno-Polska.

 

Sklep Biedronka w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia otwarty jest dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00–22.00, natomiast w niedziele handlowe od 8.00–20.00.

 

Biedronka to popularna sieć dyskontowa, chętnie i regularnie odwiedzana przez klientów w różnych częściach Polski. Mamy nadzieję, że otwarcie nowego sklepu w Atrium Mosty, oferującego klientom szybkie i wygodne zakupy, zostanie przyjęte z entuzjazmem. Dogodne położenie sklepu w bliskim sąsiedztwie osiedli, dostępność świeżych produktów każdego dnia, a także korzystne ceny i obniżki, to duże atuty Biedronki, przyciągające zarówno obecnych, jak i nowych klientów. Warto podkreślić, że to największy sklep tej sieci w okolicy, dzięki czemu klienci zyskają między innymi dostęp do większego asortymentu produktów mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Nowo otwarty sklep jest 12. placówką sieci Biedronka dostępną na mapie Płocka. Właścicielem Biedronki jest Jeronimo Martins Polska S.A. To największa sieć detaliczna w Polsce, mająca (na koniec II kwartału 2022 r.) 3304 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Biedronka jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.

 

To nie koniec zaplanowanych w okresie wakacyjnym otwarć. Wkrótce w Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach.

 

Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie https://atrium-mosty.pl/.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.