Komunikaty PR

Otwarcie Biedronki w Atrium Mosty

2022-08-01  |  12:00
Biuro prasowe

Oferta handlowa Atrium Mosty powiększyła się o sklep Biedronki, należącej do największej sieci dyskontów spożywczych w Polsce. W nowo otwartym sklepie mieszczącym się w płockiej galerii, położonej w bezpośrednim sąsiedztwie centrum miasta, klienci mogą robić zakupy od 30 lipca. Obecność Biedronki w popularnej i wygodnej lokalizacji to duże udogodnienie w robieniu codziennych zakupów.

 

Sklep Biedronki ulokowany jest na parterze, na powierzchni ponad 1600 m kw. Na tak dużej przestrzeni sklepowej powstała nowoczesna i komfortowa placówka dla klientów, wyposażona w innowacyjne rozwiązania i ciekawe funkcjonalności, w tym system regałowy z podziałem na owoce, warzywa oraz świeże produkty przechowywane w niskiej temperaturze. Do dyspozycji klientów jest 6 kas samoobsługowych i 4 stanowiska tradycyjne. Z okazji otwarcia sklepu, do 6 sierpnia sieć Biedronka przygotowała dla klientów szereg atrakcyjnych promocji. Jedną z nich jest aż 30-procentowa obniżka na wybrane produkty przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki (przy zakupie dwóch sztuk). Po okazyjnej cenie będzie można zakupić m.in. paczkowany żółty ser Gouda, papier toaletowy, czekoladowy krem do smarowania, wybrane rodzaje lodów mrożonych, a także orzeźwiający napój gazowany. Ponadto klienci mogą wziąć udział w akcji promocyjnej z kartą Moja Biedronka: przy zakupach na kwotę minimum 49 zł można odebrać jedną z książek kucharskich z inspirującymi przepisami: Czas na Włochy, Czas na Azję, czas na Grecję, Czas na Portugalię, Kuchnia Śródziemno-Polska.

 

Sklep Biedronka w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia otwarty jest dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00–22.00, natomiast w niedziele handlowe od 8.00–20.00.

 

Biedronka to popularna sieć dyskontowa, chętnie i regularnie odwiedzana przez klientów w różnych częściach Polski. Mamy nadzieję, że otwarcie nowego sklepu w Atrium Mosty, oferującego klientom szybkie i wygodne zakupy, zostanie przyjęte z entuzjazmem. Dogodne położenie sklepu w bliskim sąsiedztwie osiedli, dostępność świeżych produktów każdego dnia, a także korzystne ceny i obniżki, to duże atuty Biedronki, przyciągające zarówno obecnych, jak i nowych klientów. Warto podkreślić, że to największy sklep tej sieci w okolicy, dzięki czemu klienci zyskają między innymi dostęp do większego asortymentu produktów mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Nowo otwarty sklep jest 12. placówką sieci Biedronka dostępną na mapie Płocka. Właścicielem Biedronki jest Jeronimo Martins Polska S.A. To największa sieć detaliczna w Polsce, mająca (na koniec II kwartału 2022 r.) 3304 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Biedronka jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.

 

To nie koniec zaplanowanych w okresie wakacyjnym otwarć. Wkrótce w Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach.

 

Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie https://atrium-mosty.pl/.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.