Komunikaty PR

Otwarcie Biedronki w Atrium Mosty

2022-08-01  |  12:00
Biuro prasowe

Oferta handlowa Atrium Mosty powiększyła się o sklep Biedronki, należącej do największej sieci dyskontów spożywczych w Polsce. W nowo otwartym sklepie mieszczącym się w płockiej galerii, położonej w bezpośrednim sąsiedztwie centrum miasta, klienci mogą robić zakupy od 30 lipca. Obecność Biedronki w popularnej i wygodnej lokalizacji to duże udogodnienie w robieniu codziennych zakupów.

 

Sklep Biedronki ulokowany jest na parterze, na powierzchni ponad 1600 m kw. Na tak dużej przestrzeni sklepowej powstała nowoczesna i komfortowa placówka dla klientów, wyposażona w innowacyjne rozwiązania i ciekawe funkcjonalności, w tym system regałowy z podziałem na owoce, warzywa oraz świeże produkty przechowywane w niskiej temperaturze. Do dyspozycji klientów jest 6 kas samoobsługowych i 4 stanowiska tradycyjne. Z okazji otwarcia sklepu, do 6 sierpnia sieć Biedronka przygotowała dla klientów szereg atrakcyjnych promocji. Jedną z nich jest aż 30-procentowa obniżka na wybrane produkty przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki (przy zakupie dwóch sztuk). Po okazyjnej cenie będzie można zakupić m.in. paczkowany żółty ser Gouda, papier toaletowy, czekoladowy krem do smarowania, wybrane rodzaje lodów mrożonych, a także orzeźwiający napój gazowany. Ponadto klienci mogą wziąć udział w akcji promocyjnej z kartą Moja Biedronka: przy zakupach na kwotę minimum 49 zł można odebrać jedną z książek kucharskich z inspirującymi przepisami: Czas na Włochy, Czas na Azję, czas na Grecję, Czas na Portugalię, Kuchnia Śródziemno-Polska.

 

Sklep Biedronka w Atrium Mosty przy ul. Tysiąclecia otwarty jest dla klientów od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00–22.00, natomiast w niedziele handlowe od 8.00–20.00.

 

Biedronka to popularna sieć dyskontowa, chętnie i regularnie odwiedzana przez klientów w różnych częściach Polski. Mamy nadzieję, że otwarcie nowego sklepu w Atrium Mosty, oferującego klientom szybkie i wygodne zakupy, zostanie przyjęte z entuzjazmem. Dogodne położenie sklepu w bliskim sąsiedztwie osiedli, dostępność świeżych produktów każdego dnia, a także korzystne ceny i obniżki, to duże atuty Biedronki, przyciągające zarówno obecnych, jak i nowych klientów. Warto podkreślić, że to największy sklep tej sieci w okolicy, dzięki czemu klienci zyskają między innymi dostęp do większego asortymentu produktów mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Nowo otwarty sklep jest 12. placówką sieci Biedronka dostępną na mapie Płocka. Właścicielem Biedronki jest Jeronimo Martins Polska S.A. To największa sieć detaliczna w Polsce, mająca (na koniec II kwartału 2022 r.) 3304 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach. Biedronka jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.

 

To nie koniec zaplanowanych w okresie wakacyjnym otwarć. Wkrótce w Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach.

 

Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty w galeriach można znaleźć na stronie https://atrium-mosty.pl/.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.