Komunikaty PR

Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie

2022-12-09  |  15:30
Biuro prasowe

Z początkiem grudnia Dr. Martens otworzył Pop Up Store w warszawskiej Elektrowni Powiśle. To kolejna lokalizacja po Gdańsku, Krakowie i Łodzi, gdzie pojawia się tymczasowy butik marki, w którym prezentowana jest m.in. najnowsza zimowa kolekcja Dr. Martens. W wybrane dni w specjalnej strefie można skorzystać z bezpłatnych atrakcji - odświeżania i pielęgnacji butów, personalizacji Docsów, a także obejrzeć live painting w wykonaniu Lisa Kuli. 

Kultowe buty Dr. Martens to symbol odważnego podejścia do życia. Marka uwielbiana jest przez indywidualistów, którzy odrzucają kompromisy, lubią wyrazisty styl i w ten sposób wyrażają siebie. Ponad sześć dekad od powstania pierwszej pary butów, Dr. Martens nieustannie inspiruje kolejne pokolenia.
 

Dr. Martens WinterWair
Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie to okazja do zapoznania się z modelami z najnowszej zimowej kolekcji marki. W ofercie są Docsy, które łączą wygodę z odpornością na pełne wyzwań zimowe warunki. Ocieplana wyściółka WarmWair, oddychająca wodoodporna membrana DryWair i amortyzowana wkładka SoftWair gwarantują pełen komfort przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla marki oryginalnego stylu. Pewność na chodniku dodatkowo zapewnia antypoślizgowy bieżnik GripWair. Dzięki tym funkcjonalnym rozwiązaniom można sięgnąć po ulubione modele o każdej porze roku.
 

Zadbaj o swoje ulubione Docsy
We wtorki w godzinach 14:00 - 20:00 każdy może skorzystać z profesjonalnej usługi pielęgnacji butów, dzięki której Docsy uzyskają zupełnie odświeżony wygląd i zostaną przygotowane na sezon zimowy. Dodatkowo specjalista udzieli porad na temat odpowiednich technik dbania o ulubione obuwie, aby mogło służyć jeszcze dłużej.
 

Spersonalizuj swoje nowe buty!
Wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalne rozwiązania w modzie zapraszamy do strefy customizacji butów, która czynna będzie w środy między 14:00 a 20:00. To doskonała okazja, aby stworzyć własny projekt kultowych Docsów i tym samym wyrazić swój indywidualizm. Nanoszenie wzorów folią transferową, ozdoby z łańcuszków czy biżuteryjne zawieszki - specjaliści od personalizacji wesprą wszystkich gości w wyborze najciekawszych kompozycji.
 

Informacje praktyczne
Dr. Martens Pop Up Store znajduje się na pierwszym piętrze warszawskiej Elektrowni Powiśle i czynny będzie do 14 stycznia.

Wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.