Komunikaty PR

Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie

2022-12-09  |  15:30
Biuro prasowe

Z początkiem grudnia Dr. Martens otworzył Pop Up Store w warszawskiej Elektrowni Powiśle. To kolejna lokalizacja po Gdańsku, Krakowie i Łodzi, gdzie pojawia się tymczasowy butik marki, w którym prezentowana jest m.in. najnowsza zimowa kolekcja Dr. Martens. W wybrane dni w specjalnej strefie można skorzystać z bezpłatnych atrakcji - odświeżania i pielęgnacji butów, personalizacji Docsów, a także obejrzeć live painting w wykonaniu Lisa Kuli. 

Kultowe buty Dr. Martens to symbol odważnego podejścia do życia. Marka uwielbiana jest przez indywidualistów, którzy odrzucają kompromisy, lubią wyrazisty styl i w ten sposób wyrażają siebie. Ponad sześć dekad od powstania pierwszej pary butów, Dr. Martens nieustannie inspiruje kolejne pokolenia.
 

Dr. Martens WinterWair
Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie to okazja do zapoznania się z modelami z najnowszej zimowej kolekcji marki. W ofercie są Docsy, które łączą wygodę z odpornością na pełne wyzwań zimowe warunki. Ocieplana wyściółka WarmWair, oddychająca wodoodporna membrana DryWair i amortyzowana wkładka SoftWair gwarantują pełen komfort przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla marki oryginalnego stylu. Pewność na chodniku dodatkowo zapewnia antypoślizgowy bieżnik GripWair. Dzięki tym funkcjonalnym rozwiązaniom można sięgnąć po ulubione modele o każdej porze roku.
 

Zadbaj o swoje ulubione Docsy
We wtorki w godzinach 14:00 - 20:00 każdy może skorzystać z profesjonalnej usługi pielęgnacji butów, dzięki której Docsy uzyskają zupełnie odświeżony wygląd i zostaną przygotowane na sezon zimowy. Dodatkowo specjalista udzieli porad na temat odpowiednich technik dbania o ulubione obuwie, aby mogło służyć jeszcze dłużej.
 

Spersonalizuj swoje nowe buty!
Wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalne rozwiązania w modzie zapraszamy do strefy customizacji butów, która czynna będzie w środy między 14:00 a 20:00. To doskonała okazja, aby stworzyć własny projekt kultowych Docsów i tym samym wyrazić swój indywidualizm. Nanoszenie wzorów folią transferową, ozdoby z łańcuszków czy biżuteryjne zawieszki - specjaliści od personalizacji wesprą wszystkich gości w wyborze najciekawszych kompozycji.
 

Informacje praktyczne
Dr. Martens Pop Up Store znajduje się na pierwszym piętrze warszawskiej Elektrowni Powiśle i czynny będzie do 14 stycznia.

Wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.