Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie
Z początkiem grudnia Dr. Martens otworzył Pop Up Store w warszawskiej Elektrowni Powiśle. To kolejna lokalizacja po Gdańsku, Krakowie i Łodzi, gdzie pojawia się tymczasowy butik marki, w którym prezentowana jest m.in. najnowsza zimowa kolekcja Dr. Martens. W wybrane dni w specjalnej strefie można skorzystać z bezpłatnych atrakcji - odświeżania i pielęgnacji butów, personalizacji Docsów, a także obejrzeć live painting w wykonaniu Lisa Kuli.
Kultowe buty Dr. Martens to symbol odważnego podejścia do życia. Marka uwielbiana jest przez indywidualistów, którzy odrzucają kompromisy, lubią wyrazisty styl i w ten sposób wyrażają siebie. Ponad sześć dekad od powstania pierwszej pary butów, Dr. Martens nieustannie inspiruje kolejne pokolenia.
Dr. Martens WinterWair
Otwarcie Dr. Martens Pop Up Store w Warszawie to okazja do zapoznania się z modelami z najnowszej zimowej kolekcji marki. W ofercie są Docsy, które łączą wygodę z odpornością na pełne wyzwań zimowe warunki. Ocieplana wyściółka WarmWair, oddychająca wodoodporna membrana DryWair i amortyzowana wkładka SoftWair gwarantują pełen komfort przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla marki oryginalnego stylu. Pewność na chodniku dodatkowo zapewnia antypoślizgowy bieżnik GripWair. Dzięki tym funkcjonalnym rozwiązaniom można sięgnąć po ulubione modele o każdej porze roku.
Zadbaj o swoje ulubione Docsy
We wtorki w godzinach 14:00 - 20:00 każdy może skorzystać z profesjonalnej usługi pielęgnacji butów, dzięki której Docsy uzyskają zupełnie odświeżony wygląd i zostaną przygotowane na sezon zimowy. Dodatkowo specjalista udzieli porad na temat odpowiednich technik dbania o ulubione obuwie, aby mogło służyć jeszcze dłużej.
Spersonalizuj swoje nowe buty!
Wszystkich, którzy cenią sobie niepowtarzalne rozwiązania w modzie zapraszamy do strefy customizacji butów, która czynna będzie w środy między 14:00 a 20:00. To doskonała okazja, aby stworzyć własny projekt kultowych Docsów i tym samym wyrazić swój indywidualizm. Nanoszenie wzorów folią transferową, ozdoby z łańcuszków czy biżuteryjne zawieszki - specjaliści od personalizacji wesprą wszystkich gości w wyborze najciekawszych kompozycji.
Informacje praktyczne
Dr. Martens Pop Up Store znajduje się na pierwszym piętrze warszawskiej Elektrowni Powiśle i czynny będzie do 14 stycznia.
Wszystkie atrakcje są bezpłatne.
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.