Papa John's debiutuje we Wrocławiu
Amerykańska sieć Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western z blisko 200 restauracjami w Rosji, Niemczech i Polsce. Obecnie w kraju 3 lokale sieci działają już jako lokale franczyzowe, a 3 pozostają lokalami własnymi.
W grudniu 2020 roku sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą zainteresowanym otwarciem lokalu we Wrocławiu. Pani Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie 3 lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Prace projektowe i wykonawcze trwały niecałe 3 miesiące i właśnie w sobotę 27 marca lokal przy Glinianej 14 przyjął pierwszych klientów. Lokal ma ponad 130 m2 i jest utrzymany w najnowszym stylu marki. Poza bezpośrednią opcją wygodnej dostawy do domu czy odbioru osobistego, można także skorzystać z zamówień poprzez najbardziej znane agregatory.
– Bardzo cieszymy się, że zadebiutowaliśmy we Wrocławiu. To rewelacyjne miasto, jedno z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce. Nasz lokal wyróżniają ciekawe akcenty designerskie jak neon, graffiti czy przeszklenie umożliwiające obserwację procesu powstawania pizzy. Liczymy, że gdy znikną już restrykcje dotyczące gastronomi, wielu klientów z przyjemnością spędzi tam czas na spotkaniach ze znajomym czy rodziną, a w międzyczasie mogą cieszyć się szybką, bezpłatną, bezkontaktową dostawą. Jesteśmy przekonani, że legendarne pizze Papa John’s szybko znajdą fanów wśród mieszkańców Wrocławia a my niebawem otworzymy tam kolejny lokal - komentuje Grzegorz Ziarek, Dyr. Zarządzający Papa John’s w Polsce.
Otwarciu restauracji towarzyszą liczne promocje zaplanowane na najbliższe tygodnie, dostępne online i w lokalu. Przez pierwsze 2 dni fani marki mogli liczyć także na 100 pizz dostępnych za jedyne 1 zł.
Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane już w pierwszym półroczu 2021 roku.

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.