Komunikaty PR

Papa John's debiutuje we Wrocławiu

2021-03-30  |  01:00

Amerykańska sieć Papa John’s to jedna z trzech największych na świecie marek działających na rynku dostaw pizzy. W Polsce jest obecna od grudnia 2017 roku. Zarządza nią spółka Lech Pizza – będąca częścią największego franczyzobiorcy marki na świecie – PJ Western z blisko 200 restauracjami w Rosji, Niemczech i Polsce.  Obecnie w kraju 3 lokale sieci działają już jako lokale franczyzowe, a 3 pozostają lokalami własnymi.

W grudniu 2020 roku sieć podpisała umowę z kolejnym sub-franczyobiorcą zainteresowanym otwarciem lokalu we Wrocławiu. Pani Kateryna Poliakova jest absolwentką studiów prawniczych. Przez ostatnie 3 lata pracowała we Wrocławiu jako kierownik lokalu gastronomicznego znanej marki. Prace projektowe i wykonawcze trwały niecałe 3 miesiące i właśnie w sobotę 27 marca lokal przy Glinianej 14 przyjął pierwszych klientów. Lokal ma ponad 130 m2 i jest utrzymany w najnowszym stylu marki. Poza bezpośrednią opcją wygodnej dostawy do domu czy odbioru osobistego, można także skorzystać z zamówień poprzez najbardziej znane agregatory. 

 

– Bardzo cieszymy się, że zadebiutowaliśmy we Wrocławiu. To rewelacyjne miasto, jedno z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce. Nasz lokal wyróżniają ciekawe akcenty designerskie jak neon, graffiti czy przeszklenie umożliwiające obserwację procesu powstawania pizzy. Liczymy, że gdy znikną już restrykcje dotyczące gastronomi, wielu klientów z przyjemnością spędzi tam czas na spotkaniach ze znajomym czy rodziną, a w międzyczasie mogą cieszyć się szybką, bezpłatną, bezkontaktową dostawą. Jesteśmy przekonani, że legendarne pizze Papa John’s szybko znajdą fanów wśród mieszkańców Wrocławia a my niebawem otworzymy tam kolejny lokal - komentuje Grzegorz Ziarek, Dyr. Zarządzający Papa John’s w Polsce.

Otwarciu restauracji towarzyszą liczne promocje zaplanowane na najbliższe tygodnie, dostępne online i w lokalu. Przez pierwsze 2 dni fani marki mogli liczyć także na 100 pizz dostępnych za jedyne 1 zł.  

Sieć przymierza się także do dalszego rozwoju lokali własnych. Kolejne otwarcia są planowane już w pierwszym półroczu 2021 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.