Komunikaty PR

Perły Ceramiki UE 2020 dla płytek Opoczno

2021-02-23  |  12:53
Biuro prasowe

Jury konkursu Perły Ceramiki UE 2020 przyznało aż siedem nagród kolekcjom płytek ceramicznych i gresowych z polskiego Opoczna, w tym Perłę Ceramiki Dystrybutorów i Perłę Ceramiki Projektantów. Wyjątkowe uznanie i łącznie trzy statuetki zdobyła kolekcja Color Crush.

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest od 2004 roku przez redakcję kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”. Nagrodzone w tym plebiscycie kolekcje docenione są za wyjątkowe wzornictwo oraz jakość. Od 2012 r. partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się  pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

Głosami jury konkursowego oraz architektów i projektantów wnętrz, którzy przyznają tytuł najlepszym ich zdaniem produktom zgłoszonym do rywalizacji,  w tym roku aż siedem prestiżowych nagród otrzymały kolekcje z portfolio Opoczno, najstarszego polskiego producenta płytek ceramicznych i gresowych. Szczególnie doceniono kolekcję Color Crush, która otrzymała łącznie aż trzy wyróżnienia: Perłę Ceramiki 2020 oraz Perłę Ceramiki Dystrybutorów i Perłę Ceramiki Projektantów 2020.

Kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept Opoczno zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń tworzących mocny rysunek podkreślony wyjątkowym kolorem granatu. - To jedna z naszych najciekawszych propozycji i cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji marki Opoczno. -Pierwowzorem kolekcji jest labradoryt, minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Nagrody projektantów i dystrybutorów są szczególnie cenne. To dla nas potwierdzenie, że kolekcja cieszy się uznaniem klientów i architektów oraz wpisuje się  w aktualne trendy w architekturze wnętrz.

Tytuł Perły Ceramiki UE 2020 otrzymały także dwie inne kolekcje gresów z serii Grand Concept. To kolekcja Eternal, której wzór stanowi mariaż dystyngowanej bieli i eleganckiej czerni. Czyste białe tło wzbogacone zostało czarnymi żyłami, co w połączeniu z polerowaną powierzchnią dało śmiały, designerski efekt. Statuetkę zdobyły także inspirowane wulkaniczną lawą beżowe płytki Vulcanic Dust, ozdobione nieregularnymi rdzawymi żyłami, które podkreślają ekskluzywny charakter kolekcji.

Jury doceniło także design oraz cechy użytkowe dwóch kolekcji w wyjątkowym formacie 40x120 cm z oferty Opoczno. Perłę Ceramiki UE 2020 otrzymała Break The Line, która zaskakuje kombinacją dwóch mocnych kamieni o skrajnie różnych wzorach. To grafitowe, z delikatną głębią brązu i białe płytki o rysunku naturalnego łupka w dwóch wersjach: gładkiej oraz z oryginalną strukturą w formie ramki.

Prestiżowy tytuł przypadł również inspirowanym naturą płytkom Green Show, których kolorystyka oraz grafika łączą niezwykle popularny trend miejskiej dżungli z klasyczną elegancją. W kolekcji króluje intensywna zieleń oraz motywy tropikalnych roślin.

- Wszystkie tytuły Perły Ceramiki UE 2020 przyznane kolekcjom Opoczno niezmiernie nas cieszą – dodaje Agnieszka Zapolska. – Jesteśmy dumni, że jury doceniło wyrafinowane wzornictwo naszych produktów. Tworząc serię Grand Concept wykorzystaliśmy skany autentycznych minerałów. Z kolei niezwykły efekt dekoratorski płytek Green Show udało się stworzyć nanosząc wzór liści na powierzchnię białej płytki za pomocą błyszczącego tuszu. Jest to wynikiem pracy koncepcyjnej całego zespołu, zastosowania wyjątkowych grafik oraz nowoczesnych technologii. Dzięki temu możemy pochwalić się tak spektakularnymi efektami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.