Komunikaty PR

Pierwsze w Europie boisko w kształcie ikonicznego kubełka KFC

2023-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Marka KFC znana jest ze swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Właśnie powstało pierwsze w Europie, wielofunkcyjne boisko KFC Spot, zlokalizowane w Ostrowie Wielkopolskim. Przestrzeń odpowiada na potrzeby młodych ludzi, zapewniając im miejsce do wspólnych spotkań, gry w piłkę nożną i koszykówkę. Całość została wybudowana w oryginalnym kształcie ikonicznego kubełka KFC. Na tym jednak nie koniec. KFC szuka kolejnych miejscowości w całej Polsce, które chciałyby, aby podobny KFC Spot powstał także w ich okolicy.

Wakacje obfitują w okazje do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu w gronie paczki przyjaciół. Emocjonujące mecze, nowe przyjaźnie, satysfakcjonujące treningi – po to wszystko marka KFC stworzyła wyjątkowy obiekt KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim, zlokalizowany przy ulicy Strzeleckiej 88. To świetne miejsce zarówno do pochillowania z przyjaciółmi, jak i odstresowania się podczas gry drużynowej.

Nowe miejsce na mapie Ostrowa Wielkopolskiego składa się z boiska do gry w piłkę nożną, koszykówkę oraz ławeczek, na których można odpocząć po treningu lub kibicować ulubionej drużynie. Stworzenie przestrzeni do uprawiania sportu i relaksu na świeżym powietrzu będzie też z pewnością idealną okazją do integracji mieszkańców miasta oraz celebrowania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Wszystkich polskich fanów chrupiącego, złocistego kurczaka niewątpliwie ucieszy, że to oryginalne boisko ma kształt kultowego kubełka KFC.

Uroczyste otwarcie, które odbyło się 1 lipca, zgromadziło wielu mieszkańców, na których czekała moc atrakcji. Fani Tiktokera Krystiana Sawickiego ,,MrKryha’’ mieli okazję spotkać się ze swoim idolem, a wielbiciele trików z piłką nożną w roli głównej mogli podziwiać zdumiewające umiejętności Macieja Kruka z Eleven Sports, który udowodnił, że w tej dziedzinie niemożliwe dla niego nie istnieje. Podczas otwarcia nie mogło zabraknąć również koszykarzy z lokalnej drużyny BM Stal Ostrów, którzy jako pierwsi mieli szansę przetestować wyjątkowe boisko. Na wydarzenie przybyli również przedstawiciele marki KFC oraz miasta, którzy dołożyli wszelkich starań w powstanie obiektu. Na wszystkich czekał oczywiście smaczny, chrupiący kurczak oraz wyjątkowe gadżety od KFC.

KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim to pierwszy tego typu obiekt w Europie. Powstał, aby wzbogacić dostępną dla lokalnej społeczności infrastrukturę sportowo-rozrywkową. Obiekt sportowy od KFC to z pewnością szansa na stworzenie nowych lokalnych drużyn i rozwój talentów, a także miejsce spotkań dla mieszkańców. Chętne miejscowości, dzielnice, osiedla czy nawet szkoły mogą już teraz zgłaszać swoje zainteresowanie współpracą z KFC przy realizacji kolejnych KFC Spot. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz na stronie marki i Facebooka KFC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.