Pierwsze w Europie boisko w kształcie ikonicznego kubełka KFC
Marka KFC znana jest ze swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Właśnie powstało pierwsze w Europie, wielofunkcyjne boisko KFC Spot, zlokalizowane w Ostrowie Wielkopolskim. Przestrzeń odpowiada na potrzeby młodych ludzi, zapewniając im miejsce do wspólnych spotkań, gry w piłkę nożną i koszykówkę. Całość została wybudowana w oryginalnym kształcie ikonicznego kubełka KFC. Na tym jednak nie koniec. KFC szuka kolejnych miejscowości w całej Polsce, które chciałyby, aby podobny KFC Spot powstał także w ich okolicy.
Wakacje obfitują w okazje do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu w gronie paczki przyjaciół. Emocjonujące mecze, nowe przyjaźnie, satysfakcjonujące treningi – po to wszystko marka KFC stworzyła wyjątkowy obiekt KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim, zlokalizowany przy ulicy Strzeleckiej 88. To świetne miejsce zarówno do pochillowania z przyjaciółmi, jak i odstresowania się podczas gry drużynowej.
Nowe miejsce na mapie Ostrowa Wielkopolskiego składa się z boiska do gry w piłkę nożną, koszykówkę oraz ławeczek, na których można odpocząć po treningu lub kibicować ulubionej drużynie. Stworzenie przestrzeni do uprawiania sportu i relaksu na świeżym powietrzu będzie też z pewnością idealną okazją do integracji mieszkańców miasta oraz celebrowania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Wszystkich polskich fanów chrupiącego, złocistego kurczaka niewątpliwie ucieszy, że to oryginalne boisko ma kształt kultowego kubełka KFC.
Uroczyste otwarcie, które odbyło się 1 lipca, zgromadziło wielu mieszkańców, na których czekała moc atrakcji. Fani Tiktokera Krystiana Sawickiego ,,MrKryha’’ mieli okazję spotkać się ze swoim idolem, a wielbiciele trików z piłką nożną w roli głównej mogli podziwiać zdumiewające umiejętności Macieja Kruka z Eleven Sports, który udowodnił, że w tej dziedzinie niemożliwe dla niego nie istnieje. Podczas otwarcia nie mogło zabraknąć również koszykarzy z lokalnej drużyny BM Stal Ostrów, którzy jako pierwsi mieli szansę przetestować wyjątkowe boisko. Na wydarzenie przybyli również przedstawiciele marki KFC oraz miasta, którzy dołożyli wszelkich starań w powstanie obiektu. Na wszystkich czekał oczywiście smaczny, chrupiący kurczak oraz wyjątkowe gadżety od KFC.
KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim to pierwszy tego typu obiekt w Europie. Powstał, aby wzbogacić dostępną dla lokalnej społeczności infrastrukturę sportowo-rozrywkową. Obiekt sportowy od KFC to z pewnością szansa na stworzenie nowych lokalnych drużyn i rozwój talentów, a także miejsce spotkań dla mieszkańców. Chętne miejscowości, dzielnice, osiedla czy nawet szkoły mogą już teraz zgłaszać swoje zainteresowanie współpracą z KFC przy realizacji kolejnych KFC Spot. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz na stronie marki i Facebooka KFC.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.