Komunikaty PR

Pierwsze w Europie boisko w kształcie ikonicznego kubełka KFC

2023-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Marka KFC znana jest ze swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Właśnie powstało pierwsze w Europie, wielofunkcyjne boisko KFC Spot, zlokalizowane w Ostrowie Wielkopolskim. Przestrzeń odpowiada na potrzeby młodych ludzi, zapewniając im miejsce do wspólnych spotkań, gry w piłkę nożną i koszykówkę. Całość została wybudowana w oryginalnym kształcie ikonicznego kubełka KFC. Na tym jednak nie koniec. KFC szuka kolejnych miejscowości w całej Polsce, które chciałyby, aby podobny KFC Spot powstał także w ich okolicy.

Wakacje obfitują w okazje do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu w gronie paczki przyjaciół. Emocjonujące mecze, nowe przyjaźnie, satysfakcjonujące treningi – po to wszystko marka KFC stworzyła wyjątkowy obiekt KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim, zlokalizowany przy ulicy Strzeleckiej 88. To świetne miejsce zarówno do pochillowania z przyjaciółmi, jak i odstresowania się podczas gry drużynowej.

Nowe miejsce na mapie Ostrowa Wielkopolskiego składa się z boiska do gry w piłkę nożną, koszykówkę oraz ławeczek, na których można odpocząć po treningu lub kibicować ulubionej drużynie. Stworzenie przestrzeni do uprawiania sportu i relaksu na świeżym powietrzu będzie też z pewnością idealną okazją do integracji mieszkańców miasta oraz celebrowania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Wszystkich polskich fanów chrupiącego, złocistego kurczaka niewątpliwie ucieszy, że to oryginalne boisko ma kształt kultowego kubełka KFC.

Uroczyste otwarcie, które odbyło się 1 lipca, zgromadziło wielu mieszkańców, na których czekała moc atrakcji. Fani Tiktokera Krystiana Sawickiego ,,MrKryha’’ mieli okazję spotkać się ze swoim idolem, a wielbiciele trików z piłką nożną w roli głównej mogli podziwiać zdumiewające umiejętności Macieja Kruka z Eleven Sports, który udowodnił, że w tej dziedzinie niemożliwe dla niego nie istnieje. Podczas otwarcia nie mogło zabraknąć również koszykarzy z lokalnej drużyny BM Stal Ostrów, którzy jako pierwsi mieli szansę przetestować wyjątkowe boisko. Na wydarzenie przybyli również przedstawiciele marki KFC oraz miasta, którzy dołożyli wszelkich starań w powstanie obiektu. Na wszystkich czekał oczywiście smaczny, chrupiący kurczak oraz wyjątkowe gadżety od KFC.

KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim to pierwszy tego typu obiekt w Europie. Powstał, aby wzbogacić dostępną dla lokalnej społeczności infrastrukturę sportowo-rozrywkową. Obiekt sportowy od KFC to z pewnością szansa na stworzenie nowych lokalnych drużyn i rozwój talentów, a także miejsce spotkań dla mieszkańców. Chętne miejscowości, dzielnice, osiedla czy nawet szkoły mogą już teraz zgłaszać swoje zainteresowanie współpracą z KFC przy realizacji kolejnych KFC Spot. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz na stronie marki i Facebooka KFC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok

Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.

Problemy społeczne

Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami

Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.