Komunikaty PR

Pierwsze w Europie boisko w kształcie ikonicznego kubełka KFC

2023-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Marka KFC znana jest ze swoich działań na rzecz lokalnych społeczności. Właśnie powstało pierwsze w Europie, wielofunkcyjne boisko KFC Spot, zlokalizowane w Ostrowie Wielkopolskim. Przestrzeń odpowiada na potrzeby młodych ludzi, zapewniając im miejsce do wspólnych spotkań, gry w piłkę nożną i koszykówkę. Całość została wybudowana w oryginalnym kształcie ikonicznego kubełka KFC. Na tym jednak nie koniec. KFC szuka kolejnych miejscowości w całej Polsce, które chciałyby, aby podobny KFC Spot powstał także w ich okolicy.

Wakacje obfitują w okazje do spędzenia wolnego czasu na świeżym powietrzu w gronie paczki przyjaciół. Emocjonujące mecze, nowe przyjaźnie, satysfakcjonujące treningi – po to wszystko marka KFC stworzyła wyjątkowy obiekt KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim, zlokalizowany przy ulicy Strzeleckiej 88. To świetne miejsce zarówno do pochillowania z przyjaciółmi, jak i odstresowania się podczas gry drużynowej.

Nowe miejsce na mapie Ostrowa Wielkopolskiego składa się z boiska do gry w piłkę nożną, koszykówkę oraz ławeczek, na których można odpocząć po treningu lub kibicować ulubionej drużynie. Stworzenie przestrzeni do uprawiania sportu i relaksu na świeżym powietrzu będzie też z pewnością idealną okazją do integracji mieszkańców miasta oraz celebrowania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Wszystkich polskich fanów chrupiącego, złocistego kurczaka niewątpliwie ucieszy, że to oryginalne boisko ma kształt kultowego kubełka KFC.

Uroczyste otwarcie, które odbyło się 1 lipca, zgromadziło wielu mieszkańców, na których czekała moc atrakcji. Fani Tiktokera Krystiana Sawickiego ,,MrKryha’’ mieli okazję spotkać się ze swoim idolem, a wielbiciele trików z piłką nożną w roli głównej mogli podziwiać zdumiewające umiejętności Macieja Kruka z Eleven Sports, który udowodnił, że w tej dziedzinie niemożliwe dla niego nie istnieje. Podczas otwarcia nie mogło zabraknąć również koszykarzy z lokalnej drużyny BM Stal Ostrów, którzy jako pierwsi mieli szansę przetestować wyjątkowe boisko. Na wydarzenie przybyli również przedstawiciele marki KFC oraz miasta, którzy dołożyli wszelkich starań w powstanie obiektu. Na wszystkich czekał oczywiście smaczny, chrupiący kurczak oraz wyjątkowe gadżety od KFC.

KFC Spot w Ostrowie Wielkopolskim to pierwszy tego typu obiekt w Europie. Powstał, aby wzbogacić dostępną dla lokalnej społeczności infrastrukturę sportowo-rozrywkową. Obiekt sportowy od KFC to z pewnością szansa na stworzenie nowych lokalnych drużyn i rozwój talentów, a także miejsce spotkań dla mieszkańców. Chętne miejscowości, dzielnice, osiedla czy nawet szkoły mogą już teraz zgłaszać swoje zainteresowanie współpracą z KFC przy realizacji kolejnych KFC Spot. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz na stronie marki i Facebooka KFC.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.