Komunikaty PR

Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com w Fabryce Norblina już otwarty

2024-05-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.08 MB )

W warszawskiej Fabryce Norblina rozpoczął właśnie działalność jedyny w Europie stacjonarny concept store Answear.com. Na powierzchni 2.000 mkw., klienci mogą zanurzyć się w świecie premium fashion brands, które dotąd były dostępne wyłącznie online.

Answear.com to wiodąca platforma oferująca markową odzież, obuwie i akcesoria, działająca na 12 międzynarodowych rynkach, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Chorwacji czy Włoszech. W warszawskim kompleksie przy Żelaznej 51/53 jej właściciele otworzyli właśnie jedyny dotąd stacjonarny salon – Answear Concept Store. W jego ofercie znajduje się szeroka gama produktów renomowanych modowych brandów premium – od eleganckich kreacji od Michaela Korsa czy Victorii Beckham, przez casualowy styl Tommy’ego Hilfigera, aż po ekskluzywne akcesoria marki Furla. Dostępne są również kolekcje dla dzieci oraz wyjątkowe przedmioty z kategorii home & lifestyle.

Wnętrze sklepu, zaprojektowane przez Iwonę Kwadrans i Ewelinę Niemczyk-Łozę, to połączenie funkcjonalności z estetyką. Starannie dobrane detale, takie jak drewniana podłoga wykonana na zamówienie oraz oryginalne meble, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Olbrzymie witryny znajdujące się w wejściu do salonu przypominają dzieła sztuki, które mogą zachwycić, ale także zainspirować. Za projektami widocznymi w witrynach stoi Anna Szczęsny, która pracowała dla takich domów mody, jak Hermes czy Valentino.

- Answear Concept Store to więcej niż tylko sklep. To centrum doświadczeń i przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem dzięki wyjątkowej atmosferze, poziomowi komfortu, a także okazji do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Nadeszła chwila, na którą długo czekaliśmy! Serdecznie gratulujemy Answear.com otwarcia swojego unikatowego konceptu w Fabryce Norblina. Salon od samego wejścia robi piorunujące wrażenie i jestem przekonany, że korzystając z jego oferty klienci wzniosą się na zupełnie inny poziom doświadczeń zakupowych niż dotychczas – komentuje Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.

W Answear Concept Store Klienci mogą personalizować zakupy w Punkcie Customizacji, cieszyć się kawą w kawiarni Answear x Coffeedesk w otoczeniu roślinnej oranżerii, czy korzystać z Pickup Point do odbioru zamówień złożonych na stronie Answear.com. Innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak inteligentne przymierzalnie i ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, podnoszą standard zakupów i sprawiają, że są one jeszcze bardziej komfortowe i interaktywne.

Answear Concept Store ma być także przestrzenią do spotkań, która połączy w sobie światy mody i lifestyle’u. Właściciele planują organizować tu regularne eventy i warsztaty we współpracy z markami i z udziałem znanych osobistości ze świata mody i kultury, które będą okazją do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej oraz idei stojącej za rozwojem ulubionych brandów klientów Answear.com.

Answear Concept Store w Fabryce Norblina działa na poziomie +2 w budynku Plater i zaprasza w godzinach:

  • Poniedziałek - Czwartek: 11:00 - 21:00
  • Piątek - Sobota: 11:00 - 22:00
  • Niedziele handlowe: 11:00 - 20:00
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.