Komunikaty PR

Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com w Fabryce Norblina już otwarty

2024-05-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.08 MB )

W warszawskiej Fabryce Norblina rozpoczął właśnie działalność jedyny w Europie stacjonarny concept store Answear.com. Na powierzchni 2.000 mkw., klienci mogą zanurzyć się w świecie premium fashion brands, które dotąd były dostępne wyłącznie online.

Answear.com to wiodąca platforma oferująca markową odzież, obuwie i akcesoria, działająca na 12 międzynarodowych rynkach, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Chorwacji czy Włoszech. W warszawskim kompleksie przy Żelaznej 51/53 jej właściciele otworzyli właśnie jedyny dotąd stacjonarny salon – Answear Concept Store. W jego ofercie znajduje się szeroka gama produktów renomowanych modowych brandów premium – od eleganckich kreacji od Michaela Korsa czy Victorii Beckham, przez casualowy styl Tommy’ego Hilfigera, aż po ekskluzywne akcesoria marki Furla. Dostępne są również kolekcje dla dzieci oraz wyjątkowe przedmioty z kategorii home & lifestyle.

Wnętrze sklepu, zaprojektowane przez Iwonę Kwadrans i Ewelinę Niemczyk-Łozę, to połączenie funkcjonalności z estetyką. Starannie dobrane detale, takie jak drewniana podłoga wykonana na zamówienie oraz oryginalne meble, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Olbrzymie witryny znajdujące się w wejściu do salonu przypominają dzieła sztuki, które mogą zachwycić, ale także zainspirować. Za projektami widocznymi w witrynach stoi Anna Szczęsny, która pracowała dla takich domów mody, jak Hermes czy Valentino.

- Answear Concept Store to więcej niż tylko sklep. To centrum doświadczeń i przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem dzięki wyjątkowej atmosferze, poziomowi komfortu, a także okazji do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Nadeszła chwila, na którą długo czekaliśmy! Serdecznie gratulujemy Answear.com otwarcia swojego unikatowego konceptu w Fabryce Norblina. Salon od samego wejścia robi piorunujące wrażenie i jestem przekonany, że korzystając z jego oferty klienci wzniosą się na zupełnie inny poziom doświadczeń zakupowych niż dotychczas – komentuje Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.

W Answear Concept Store Klienci mogą personalizować zakupy w Punkcie Customizacji, cieszyć się kawą w kawiarni Answear x Coffeedesk w otoczeniu roślinnej oranżerii, czy korzystać z Pickup Point do odbioru zamówień złożonych na stronie Answear.com. Innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak inteligentne przymierzalnie i ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, podnoszą standard zakupów i sprawiają, że są one jeszcze bardziej komfortowe i interaktywne.

Answear Concept Store ma być także przestrzenią do spotkań, która połączy w sobie światy mody i lifestyle’u. Właściciele planują organizować tu regularne eventy i warsztaty we współpracy z markami i z udziałem znanych osobistości ze świata mody i kultury, które będą okazją do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej oraz idei stojącej za rozwojem ulubionych brandów klientów Answear.com.

Answear Concept Store w Fabryce Norblina działa na poziomie +2 w budynku Plater i zaprasza w godzinach:

  • Poniedziałek - Czwartek: 11:00 - 21:00
  • Piątek - Sobota: 11:00 - 22:00
  • Niedziele handlowe: 11:00 - 20:00
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.