Komunikaty PR

Pierwszy stacjonarny concept store Answear.com w Fabryce Norblina już otwarty

2024-05-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania doc ( 0.08 MB )

W warszawskiej Fabryce Norblina rozpoczął właśnie działalność jedyny w Europie stacjonarny concept store Answear.com. Na powierzchni 2.000 mkw., klienci mogą zanurzyć się w świecie premium fashion brands, które dotąd były dostępne wyłącznie online.

Answear.com to wiodąca platforma oferująca markową odzież, obuwie i akcesoria, działająca na 12 międzynarodowych rynkach, m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Ukrainie, Chorwacji czy Włoszech. W warszawskim kompleksie przy Żelaznej 51/53 jej właściciele otworzyli właśnie jedyny dotąd stacjonarny salon – Answear Concept Store. W jego ofercie znajduje się szeroka gama produktów renomowanych modowych brandów premium – od eleganckich kreacji od Michaela Korsa czy Victorii Beckham, przez casualowy styl Tommy’ego Hilfigera, aż po ekskluzywne akcesoria marki Furla. Dostępne są również kolekcje dla dzieci oraz wyjątkowe przedmioty z kategorii home & lifestyle.

Wnętrze sklepu, zaprojektowane przez Iwonę Kwadrans i Ewelinę Niemczyk-Łozę, to połączenie funkcjonalności z estetyką. Starannie dobrane detale, takie jak drewniana podłoga wykonana na zamówienie oraz oryginalne meble, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Olbrzymie witryny znajdujące się w wejściu do salonu przypominają dzieła sztuki, które mogą zachwycić, ale także zainspirować. Za projektami widocznymi w witrynach stoi Anna Szczęsny, która pracowała dla takich domów mody, jak Hermes czy Valentino.

- Answear Concept Store to więcej niż tylko sklep. To centrum doświadczeń i przestrzeń, w której moda łączy się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem dzięki wyjątkowej atmosferze, poziomowi komfortu, a także okazji do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Nadeszła chwila, na którą długo czekaliśmy! Serdecznie gratulujemy Answear.com otwarcia swojego unikatowego konceptu w Fabryce Norblina. Salon od samego wejścia robi piorunujące wrażenie i jestem przekonany, że korzystając z jego oferty klienci wzniosą się na zupełnie inny poziom doświadczeń zakupowych niż dotychczas – komentuje Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.

W Answear Concept Store Klienci mogą personalizować zakupy w Punkcie Customizacji, cieszyć się kawą w kawiarni Answear x Coffeedesk w otoczeniu roślinnej oranżerii, czy korzystać z Pickup Point do odbioru zamówień złożonych na stronie Answear.com. Innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak inteligentne przymierzalnie i ultranowoczesne komputery kasowe firmy Elo Touch, podnoszą standard zakupów i sprawiają, że są one jeszcze bardziej komfortowe i interaktywne.

Answear Concept Store ma być także przestrzenią do spotkań, która połączy w sobie światy mody i lifestyle’u. Właściciele planują organizować tu regularne eventy i warsztaty we współpracy z markami i z udziałem znanych osobistości ze świata mody i kultury, które będą okazją do jeszcze lepszego poznania oferty produktowej oraz idei stojącej za rozwojem ulubionych brandów klientów Answear.com.

Answear Concept Store w Fabryce Norblina działa na poziomie +2 w budynku Plater i zaprasza w godzinach:

  • Poniedziałek - Czwartek: 11:00 - 21:00
  • Piątek - Sobota: 11:00 - 22:00
  • Niedziele handlowe: 11:00 - 20:00
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.