Polskie marki Your KAYA i La Bomba łączą siły
Obie polskie, skupione na pielęgnacji i świadome, jak istotne jest kompleksowe dbanie o ciało - Your KAYA i La Bombę łączy wiele. Ich self-care’owa filozofia, pasja do tworzenia jakościowych formuł i zamiłowanie do estetyki zaowocowały całkiem naturalną współpracą. Jej efektem są lawendowo-rozmarynowa wegańska świeca „Your one scent for 101 evenings” oraz nawilżająca, kojąca sól „Your one partner for 101 moments”.
– Z tymi dwoma produktami można naprawdę w pełni się zrelaksować. Po całym dniu marzę już tylko o odpaleniu naszej pachnącej świecy, wsypaniu do kąpieli soli na rozluźnienie i zanurzeniu się w dobrej książce. To panaceum, o jakim marzyłam – przyznaje Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka Your KAYA – Wiem, że klientki docenią naturalne składy, ekologiczne opakowania i absolutnie cudowne zapachy: rozmarynu, lawendy, pomarańczy i wrzosu.
- Do współpracy z Your KAYA podeszliśmy z wielkim entuzjazmem - opowiada Julia Dyzio, współtwórczyni La Bomby - My jesteśmy ekspertami od odprężających rytuałów, które skłaniają do bycia tu i teraz, a wartości, jakie reprezentuje Your KAYA bardzo z nami rezonują i uważam, że wzajemnie się uzupełniamy. Nasze produkty są na tyle spójne, że łatwo ułożyć z nich kompletny, przyjemny rytuał pielęgnacyjny.
Każda osoba, która pragnie wzbogacić swoją rutynę w okresie jesienno-zimowym, tak bardzo wymagającym dla wrażliwej skóry, może posłużyć się bestsellerami od obu marek. Masaż na sucho drewnianą szczotką wykonaną z naturalnych surowców od La Bomby pomoże pozbyć się martwego naskórka, przygotowując ciało na kolejne zabiegi. Ziołowa, orzeźwiająca świeca sojowa stworzy niepowtarzalny klimat domowego SPA, dzięki relaksującej mieszance naturalnych olejków eterycznych. Aby rozluźnić mięśnie i odprężyć umysł, wystarczy wsypać nieco soli Your KAYA x La Bomba do wanny, by drobinki z suszonym wrzosem zadziałały aromaterapeutycznie. Natomiast po kąpieli, kiedy skóra jest jeszcze wilgotna, warto sięgnąć po olejek intymny Your KAYA z konopiami i wmasować go w miejsca, które potrzebują mocnego odżywienia.
Zestaw dostępny do kupienia jest na stronie www.yourkaya.pl oraz www.labombabath.pl .
---
Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.