Polskie marki Your KAYA i La Bomba łączą siły
Obie polskie, skupione na pielęgnacji i świadome, jak istotne jest kompleksowe dbanie o ciało - Your KAYA i La Bombę łączy wiele. Ich self-care’owa filozofia, pasja do tworzenia jakościowych formuł i zamiłowanie do estetyki zaowocowały całkiem naturalną współpracą. Jej efektem są lawendowo-rozmarynowa wegańska świeca „Your one scent for 101 evenings” oraz nawilżająca, kojąca sól „Your one partner for 101 moments”.
– Z tymi dwoma produktami można naprawdę w pełni się zrelaksować. Po całym dniu marzę już tylko o odpaleniu naszej pachnącej świecy, wsypaniu do kąpieli soli na rozluźnienie i zanurzeniu się w dobrej książce. To panaceum, o jakim marzyłam – przyznaje Kaja Rybicka-Gut, współzałożycielka Your KAYA – Wiem, że klientki docenią naturalne składy, ekologiczne opakowania i absolutnie cudowne zapachy: rozmarynu, lawendy, pomarańczy i wrzosu.
- Do współpracy z Your KAYA podeszliśmy z wielkim entuzjazmem - opowiada Julia Dyzio, współtwórczyni La Bomby - My jesteśmy ekspertami od odprężających rytuałów, które skłaniają do bycia tu i teraz, a wartości, jakie reprezentuje Your KAYA bardzo z nami rezonują i uważam, że wzajemnie się uzupełniamy. Nasze produkty są na tyle spójne, że łatwo ułożyć z nich kompletny, przyjemny rytuał pielęgnacyjny.
Każda osoba, która pragnie wzbogacić swoją rutynę w okresie jesienno-zimowym, tak bardzo wymagającym dla wrażliwej skóry, może posłużyć się bestsellerami od obu marek. Masaż na sucho drewnianą szczotką wykonaną z naturalnych surowców od La Bomby pomoże pozbyć się martwego naskórka, przygotowując ciało na kolejne zabiegi. Ziołowa, orzeźwiająca świeca sojowa stworzy niepowtarzalny klimat domowego SPA, dzięki relaksującej mieszance naturalnych olejków eterycznych. Aby rozluźnić mięśnie i odprężyć umysł, wystarczy wsypać nieco soli Your KAYA x La Bomba do wanny, by drobinki z suszonym wrzosem zadziałały aromaterapeutycznie. Natomiast po kąpieli, kiedy skóra jest jeszcze wilgotna, warto sięgnąć po olejek intymny Your KAYA z konopiami i wmasować go w miejsca, które potrzebują mocnego odżywienia.
Zestaw dostępny do kupienia jest na stronie www.yourkaya.pl oraz www.labombabath.pl .
---
Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie (nie tylko) osobom menstruującym produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Wierzymy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach i przerzucają obowiązek pamiętania o zakupach na nas.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.