Komunikaty PR

Premiera na polskim rynku AGD - robot planetarny Cecotec Twist & Fusion 4000

2021-06-15  |  10:15
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0 MB )

– W obecnej sytuacji domy stały się nie tylko miejscem pracy, nauki, ale także centrum wszelkich aktywności, co przełożyło się na zwiększone zainteresowanie kategorią małego AGD. Według danych zebranych przez instytut badawczy GFK w roku 2020, od początku pandemii, rynek tych produktów (z wyłączeniem Ameryki Północnej i RPA) zwiększył swoją wartość o prawie 9 proc., a sama tylko kategoria urządzeń do przygotowywania posiłków o blisko 25 proc. I, co istotne, ten pozytywny trend wzrostowy utrzymywał się we wszystkich kategoriach produktów do gotowania także po zniesieniu pierwszego lockdownu, co pozwala twierdzić, iż dla wielu stało się ono codziennością – mówi Łukasz Włodarczyk, Country Manager Cecotec w Polsce.  – Biorąc pod uwagę liczbę obowiązków i coraz większe tempo życia, warto wybrać dobrej jakości sprzęt, który pomoże w szybkim przygotowywaniu posiłków. Jednym z takich urządzeń, wychodzącym naprzeciw potrzebom nowoczesnego użytkownika, jest robot kuchenny Twist&Fusion 4000, już dostępny na polskim rynku m.in. na euro.com.pl, mediaexpert.pl oraz al.to.

Niezastąpiona pomoc w kuchni

Planetarny robot kuchenny to niezastąpiona pomoc nie tylko podczas przygotowywania wszelkiego rodzaju ciast, kremów czy mieszanek, ale także półproduktów do przyrządzania posiłków. Dzięki niemu proces ten jest dużo szybszy, co pozwala na oszczędność czasu poświęcanego nie tylko na gotowanie, ale także sprzątanie – nie ma bowiem potrzeby używania dodatkowych naczyń poza misami dołączonymi do zestawu.

Bardzo istotnymi kwestiami podczas wyboru konkretnego modelu są dla wielu osób nie tylko intuicyjna obsługa i moc urządzenia, ale także opcja dopasowania szybkości pracy mieszadła do danego typu mieszanki lub produktu oraz pojemność misy. Robot Twist&Fusion 4000 marki Cecotec wyposażony został w wydajny silnik 800W oraz HardGear system, dzięki któremu urządzenie wykorzystuje pełną moc. Posiada 8-stopniową płynną regulację prędkości, a ruch planetarny mieszadła pozwala na pokrycie całej powierzchni mieszania i tym samym dokładne połączenie składników. Zaopatrzony jest także w dużą misę o pojemności 5,2 litra, z ułatwiającym użytkowanie uchwytem oraz przeciwrozbryzgową przezroczystą pokrywę z wygodnym dozownikiem, dzięki czemu łatwo można dodać potrzebne składniki w czasie pracy urządzenia i jednocześnie uniknąć zabrudzeń. Co równie ważne, robot jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze – został wyposażony w czytelny wyświetlacz LED ze wskaźnikiem czasu i prędkości, co jest dodatkowym udogodnieniem. 

Do zestawu dołączone są, oprócz misy i pokrywy, także trzepaczka do ubijania, hak do ugniatania oraz książka z przepisami. Istnieje także możliwość dokupienia trzech dodatkowych specjalnych końcówek/przystawek, które podobnie jak pozostałe akcesoria, można wygodnie myć w zmywarce.

Solidne wykonanie i bezpieczeństwo użytkowania

Istotne jest, by urządzenie było nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale także wyróżniało się solidnym wykonaniem i było bezpieczne w obsłudze. 

Charakteryzujący się hiszpańskim designem Cecotec Twist&Fusion 4000 wykonany jest z odlewu aluminiowego, dołączona do zestawu misa ze stali nierdzewnej, a z kolei ramię ugniatające robota pokryte zostało specjalną teflonową powłoką do przygotowywania ciężkich i gęstych ciast na chleb, makaron czy pizzę. Poza wymienionymi detalami producent zadbał także o bezpieczeństwo użytkownika. Robot został wyposażony w antypoślizgowe nóżki, minimalizujące ryzyko przemieszczania się urządzenia podczas jego pracy. Zadbano również o dodatkowe funkcje, takie jak automatyczne wyłączanie, dzięki czemu nie pobiera prądu podczas bezczynności, a także zabezpieczenie przed przegrzaniem. 

Urządzenie dostępne jest w trzech kolorach: białym, czarnym i czerwonym. 

Dystrybutorem Cecotec w Polsce jest firma 4cv Mobile. Produkt dostępny jest na euro.com.pl oraz mediaexpert.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.