Premiera nowych produktów YOPE do stóp
Naturalnie i z przyjemnością — tak dzięki YOPE, może wyglądać Twoja codzienna pielęgnacja stóp! Nowa linia kosmetyków sprawi, że poczujesz się jak w prawdziwym SPA. Stopy będą gładkie, zadbane i wypoczęte.
Pielęgnacja stóp to nie tylko regeneracja i nawilżenie. Krótki masaż, odrobina relaksu i chwila dbałości o siebie, towarzyszą tej codziennej rutynie. By była ona jeszcze przyjemniejsza, warto korzystać z produktów bezpiecznych nie tylko dla skóry, ale i dla środowiska. Z serią kosmetyków do stóp od YOPE, w których aż 99% składników stanowią te pochodzenia naturalnego, to możliwe.
Naturalny balsam naprawczy do stóp Gładkie Stopy to produkt przeznaczony do codziennej pielęgnacji, regeneracji i nawilżenia. Zawiera on odżywcze masła, biofermenty oraz intensywnie nawilżające i zmiękczające składniki:
-
masło kokum nawilża i regeneruje skórę, wspomaga gojenie oraz niweluje pęknięcia,
-
masło ucuuba działa antyseptycznie i łagodzi podrażnienia,
-
kompleks fermentowanych ekstraktów z soi, jemioły i imperaty cylindrycznej, odżywia i nawilża skórę,
-
ekstrakt z rośliny Buttleja Globosa przyspiesza wzrost komórek skóry, wspomagając działania naprawcze.
Dzięki regularnemu stosowaniu balsamu skóra stóp stanie się gładka, nawilżona i zregenerowana. Dla jeszcze lepszych efektów można zastosować go do kuracji SPA dla stóp, nakładając na nie grubszą warstwę kremu i zakładając bawełniane skarpety na noc.
Drugim produktem jest naturalny naprawczy krem chłodzący do nóg i stóp Wypoczęte Stopy. Zawiera on składniki chłodzące i kojące, które redukują ból, pieczenie i obrzęki. Kluczowe składniki aktywne to m.in.:
-
woda termalna Onsen-Sui, bogata w prebiotyki i postbiotyki, która działa przeciwzapalnie,
-
woda z alg, pobudzająca mikrokrążenie,
-
kompleks z nawłoci, skórki cytrynowej i ruszczyku, który działa drenująco, redukuje ból i obrzęki,
-
ekstrakty z boczniaka i życicy trwałej poprawiające mikrocyrkulację,
-
ekstrakt z drożdży i wodny roztwór betaglukanu z grzybów, przyspieszające gojenie.
Krem działa przeciwzapalnie i pobudza mikrokrążenie. Dzięki niemu, stopy i nogi po długim dniu nabiorą ukojenia i lekkości.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.