Komunikaty PR

Produkty Philips TV & Sound z nagrodami Red Dot 2023 Product Design Awards

2023-04-13  |  20:00
Biuro prasowe

 

Produkty Philips TV & Sound – marki należącej do TP Vision, po raz kolejny otrzymały prestiżowe nagrody Red Dot Product Design Awards. Tym razem praca zespołu projektowego pozwoliła marce na zdobycie aż czterech wyróżnień. Jednym z nagrodzonych produktów jest produkowany w Polsce – w gorzowskiej fabryce TP Vision - telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908.

 

TP Vision od lat przykłada bardzo dużą wagę do najwyższej jakości wzornictwa swoich telewizorów i sprzętów audio marki Philips. Wysiłki te po raz kolejny zostały docenione w jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie Red Dot Design Awards – w tegorocznej edycji nagrodzone zostały aż cztery produkty firmy, w kategorii „Product Design”.

 

Produkty Philips TV & Sound nagrodzone w konkursie:

Philips Ambilight TV OLED+ 908 – flagowy telewizor Philips Ambilight na 2023 rok, co podkreśla nie tylko najwyższej próby wzornictwo, ale też parametry techniczne - telewizory OLED+ wyróżniają się najlepszą jakością obrazu i dźwięku.

 

W modelu OLED+908 zastosowano dyskretne, zintegrowane rozwiązanie dźwiękowe firmy Bowers & Wilkins, opakowane w przygotowaną na zamówienie tkaninę z wełny akustycznej Kvadrat.

 

Aluminiowa podstawa z otwartą ramą zapewnia funkcje obrotowe, a nowy pilot zdalnego sterowania oferuje podświetlenie i kontekstowe użycie klawiszy dodatkowych w celu ułatwienia obsługi.

 

Telewizor Philips Ambilight TV OLED+ 908 montowany jest w Polsce – w fabryce TP Vision w Gorzowie Wielkopolskim.

 

Słuchawki Philips Fidelio T2 TWS – już sama nazwa Fidelio świadczy o tym, że mamy do czynienia z produktem audio klasy premium.

 

Bezprzewodowe słuchawki T2 to kontynuacja prostego, geometrycznego wzornictwa wprowadzonego dla Philips Fidelio jakiś czas temu. Słuchawki oraz ich etui, będące jednocześnie ładowarką, są przy tym kompaktowe i poręczne.

 

W słuchawkach zastosowano precyzyjne ceramiczne obramowanie oraz skórę Muirhead.  Natomiast w etui do ładowania, poza skórą Muirhead, użyto wytłaczanego, anodyzowanego aluminium i dodano gumową podstawę ułatwiającą użytkowanie.

 

Słuchawki Philips Fidelio L4.

Słuchawki L4 są rozwinięciem prostego, geometrycznego wzornictwa, przyjętego dla Philips Fidelio, przy jednoczesnym zachowaniu ich charakteru premium. Dzięki zastosowaniu anodyzowanego aluminium i trwałej skóry Muirhead - Fidelio L4 są zaskakująco lekkie i kompaktowe.

 

Philips A5508 True Wireless - Philips przyjął podejście marki klasy "A" dla segmentu dedykowanego sportowemu audio. Model A5508 pomaga rozbudowywać gamę urządzeń sportowych Philips, oferując produkt True Wireless, który jest lekki, kompaktowy, wyrazisty i trwały. Rowkowane detale na wszystkich punktach styku z produktem pozwalają na łatwiejsze korzystanie bez konieczności zerkania na nie, a także usprawniają odprowadzanie potu z powierzchni produktu.

 

To, co czyni TP Vision wyjątkowym w dziedzinie elektroniki konsumenckiej, to skupienie się na wzornictwie. Dbamy o to, aby było ono głównym elementem tworzenia produktu, a nie tylko dodatkiem po nakreśleniu jego koncepcji. Doceniają to nasi klienci, którzy wierzą, że design posiadanego przez nich produktu jest kluczowy i sprawi im radość przez cały okres użytkowania. Cieszę się, że po raz kolejny idea ta została doceniona i otrzymała najwyższe wyróżnienie oraz uznanie profesjonalnej społeczności projektantów, zdobywając cztery nagrody Red Dot – powiedział Rod White, Chief Design Officer TP Vision

 

Od prawie 70 lat nagrody Red Dot przyznawane są firmom, które chcą wyróżnić swoje produkty i działalność poprzez design. W ramach Red Dot Design Award nagrody przyznawane są w trzech kategoriach: Product Design, Brands & Communication Design oraz Design Concept. Nagrody są wyrazem uznania dla najlepszego wzornictwa produktów, które oceniane są przez kilka dni przez niezależny panel 50 międzynarodowych ekspertów. Kryteria oceny uwzględniają szereg czynników, w tym: funkcjonalność, jakość, ergonomię, innowacyjność, trwałość i ekologiczną kompatybilność. Red Dot Design Award, z ponad 20 tys. nominacji co roku, to jeden z największych i najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa na świecie.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa Biuro prasowe
2024-12-04 | 08:00

Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa

„Będę się starał opłacić wszystkie rachunki, ale będę oszczędzał w innych dziedzinach życia” – wskazuje co drugi Polak (52,1 proc.), którego spytano, co
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.