Komunikaty PR

Promocja dla fanów kina domowego - Hisense Laser TV z gratisowym telewizorem!

2021-07-30  |  16:30
Biuro prasowe

Hisense, jeden z liderów rynku RTV i AGD, wspólnie z siecią Media Expert, przygotował wyjątkową promocję dla wszystkich fanów domowego kina. Kupując jeden z wybranych modeli Hisense Laser TV, klienci sklepu otrzymają drugi telewizor Hisense TV ULED 50U7QF w prezencie. Ta wyjątkowa promocja potrwa do 31 sierpnia tego roku w całej sieci Media Expert.   

 

Aby otrzymać w prezencie TV ULED 50U7QF, należy w okresie trwania promocji zakupić jeden z dwóch modeli serii Hisense Laser TV: UHD 4K 88L5V lub UHD 4K 100L5F. Następnie, w ciagu 14 dni zarejestrować swój zakup na stronie www.hisensepromocje.pl. Oferta trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.

 

Telewizory Hisense UHD 4K 88L5V i 100L5F są dostępne w sieci Media Expert w cenie 19 999 PLN.   

 

Hisense Laser TV – laserowa jakość obrazu

Seria Hisense Laser TV to laserowe telewizory, w których skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K, eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy przy dowolnym oświetleniu wnętrza. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie treści na wielkoformatowym ekranie z bliskiej odległości, sprawiając, że widz może poczuć się jak w kinie. Wszystko uzupełnia kinowa technologia audio.

 

Zaproś kino do swojego domu

Flagowy model serii Laser TV, UHD 4K 100L5F Smart TV, wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych – o przekątnej obrazu 100'' (2,5 metra). Zastosowano w nim laser wspomagany autorską technologią Hisense X-Fusion Laser Light Engine, która wykorzystując niebieskie światło źródła laserowego, zapewnia niezwykle precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w jakości 4K Ultra HD z HDR oferując aż 8 milionów pikseli na ekranie – gwarantuje to najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Telewizor jest ponadto wyposażony w technologie MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut, która poszerza gamę kolorów. Maksymalna luminancja jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów.

 

Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczeń z oglądania. Funkcja Smart TV (autorskie oprogramowanie Hisense VIDAA OS) oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji, takich, jak m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video oraz ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.

 

Dzięki zastosowaniu rozwiązania Eye Friendly obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Sprawia to, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów. Hisense to pierwsza marka telewizorów na świecie, która otrzymała certyfikację TÜV Rheinland potwierdzającą niską emisję światła niebieskiego.

 

Hisense Laser TV

Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej. W 2014 roku, firma jako pierwsza na świecie wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań w zakresie wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.

 

Portfolio produktów Hisense na polskim rynku systematycznie się powiększa. Aktualnie są to: telewizory (w tym LED i Laser TV), lodówki, zamrażarki, pralki i inne. Wszystkie produkty Hisense są dostępne w sieci Media Expert lub na stronie sklepu www.mediaexpert.pl

 

Więcej informacji na stronie promocji: https://www.mediaexpert.pl/lp,11090-hisense-tv-50u7qf-gratis

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.