Promocja dla fanów kina domowego - Hisense Laser TV z gratisowym telewizorem!
Hisense, jeden z liderów rynku RTV i AGD, wspólnie z siecią Media Expert, przygotował wyjątkową promocję dla wszystkich fanów domowego kina. Kupując jeden z wybranych modeli Hisense Laser TV, klienci sklepu otrzymają drugi telewizor Hisense TV ULED 50U7QF w prezencie. Ta wyjątkowa promocja potrwa do 31 sierpnia tego roku w całej sieci Media Expert.
Aby otrzymać w prezencie TV ULED 50U7QF, należy w okresie trwania promocji zakupić jeden z dwóch modeli serii Hisense Laser TV: UHD 4K 88L5V lub UHD 4K 100L5F. Następnie, w ciagu 14 dni zarejestrować swój zakup na stronie www.hisensepromocje.pl. Oferta trwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
Telewizory Hisense UHD 4K 88L5V i 100L5F są dostępne w sieci Media Expert w cenie 19 999 PLN.
Hisense Laser TV – laserowa jakość obrazu
Seria Hisense Laser TV to laserowe telewizory, w których skład wchodzi projektor o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekran 4K, eliminujący światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy przy dowolnym oświetleniu wnętrza. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie treści na wielkoformatowym ekranie z bliskiej odległości, sprawiając, że widz może poczuć się jak w kinie. Wszystko uzupełnia kinowa technologia audio.
Zaproś kino do swojego domu
Flagowy model serii Laser TV, UHD 4K 100L5F Smart TV, wyróżnia się jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych – o przekątnej obrazu 100'' (2,5 metra). Zastosowano w nim laser wspomagany autorską technologią Hisense X-Fusion Laser Light Engine, która wykorzystując niebieskie światło źródła laserowego, zapewnia niezwykle precyzyjną jakość obrazu. Telewizor obsługuje także obraz w jakości 4K Ultra HD z HDR oferując aż 8 milionów pikseli na ekranie – gwarantuje to najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Telewizor jest ponadto wyposażony w technologie MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut, która poszerza gamę kolorów. Maksymalna luminancja jest bardzo wysoka i wynosi 2700 ANSI lumenów.
Telewizor został wyposażony w system audio Dolby Atmos, który dopełnia wyjątkowości doświadczeń z oglądania. Funkcja Smart TV (autorskie oprogramowanie Hisense VIDAA OS) oferuje klientom dostęp do najpopularniejszych aplikacji, takich, jak m.in. Netflix, YouTube czy Amazon Prime Video oraz ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.
Dzięki zastosowaniu rozwiązania Eye Friendly obraz na ekranie jest odbijany, a nie bezpośrednio wyświetlany w kierunku oczu. Sprawia to, że Laser TV jest przyjazny dla wzroku i mniej męczy oczy nawet podczas długich seansów. Hisense to pierwsza marka telewizorów na świecie, która otrzymała certyfikację TÜV Rheinland potwierdzającą niską emisję światła niebieskiego.
Hisense Laser TV
Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej. W 2014 roku, firma jako pierwsza na świecie wprowadziła Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. Firma nieustannie pracuje nad rozwojem tej technologii wierząc, że to jedno z najdoskonalszych rozwiązań w zakresie wyświetlania obrazu. Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer 1 w tym segmencie w Chinach.
Portfolio produktów Hisense na polskim rynku systematycznie się powiększa. Aktualnie są to: telewizory (w tym LED i Laser TV), lodówki, zamrażarki, pralki i inne. Wszystkie produkty Hisense są dostępne w sieci Media Expert lub na stronie sklepu www.mediaexpert.pl
Więcej informacji na stronie promocji: https://www.mediaexpert.pl/lp,11090-hisense-tv-50u7qf-gratis
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.