Pyszne produkty po 3 zł w Żabce – rusza akcja „3 masz taniej”
Pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu, Hot Dog lub tabliczka czekolady Milka po 3 zł w Żabce? Taka wyjątkowa okazja czeka od 14 do 27 września na klientów we wszystkich sklepach sieci. Wystarczy wydać 10 zł w Żabce, a wówczas za 3 zł można dobrać jeden z tych trzech produktów – w ramach akcji „3 masz taniej”. Dzięki temu za kawę lub Hot Doga można zapłacić niemal o połowę mniej. To pierwsza odsłona 4-tygodniowej akcji – w kolejnych tygodniach po 3 zł można będzie nabyć inne promocyjne produkty.
Za każde wydane 10 zł klientom przysługuje możliwość zakupu Hot Doga, kawy lub czekolady Milka w promocyjnej, wyjątkowo atrakcyjnej cenie 3 zł. Oznacza to, że wydając przykładowo 30 zł można dobrać aż 3 wybrane produkty po 3 zł każdy z tego asortymentu. Zakupu produktów promocyjnych w cenie 3 zł należy dokonać w ramach jednej transakcji.
Z oferty promocyjnej klienci Żabki mogą korzystać wielokrotnie, bez żadnych limitów. Pierwsza odsłona akcji „3 masz taniej”, w której można dobrać Hot Doga, kawę lub czekoladę po 3 zł, obowiązuje w dniach 14-27.09.2022. W kolejnych tygodniach w tej atrakcyjnej cenie będzie można nabyć na tych samych zasadach inne produkty z oferty Żabki – szczegóły będą komunikowane na bieżąco podczas komunikacji prowadzonej w mediach, za pośrednictwem aplikacji Żappka oraz w sklepach sieci.
Do minimalnej wartości transakcji objętej promocją nie wliczają się alkohole mocne, wino, papierosy, leki OTC oraz produkty do żywienia niemowląt.
Największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można Hot Dogi, kanapki, muffiny, kebaby, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. Dostępna jest także pyszna, świeżo mielona kawa z ekspresu oraz inne ciepłe napoje. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.