Komunikaty PR

Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów w ramach obszernego kontraktu

2021-03-22  |  23:15
Biuro prasowe

Pyszne.pl jako część Just Eat Takeaway.com, jednego z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.

 


“Just Eat Takeaway.com jest liderem na rynku delivery, dlatego cieszyliśmy się, gdy serwis został pod koniec 2019 roku oficjalnym partnerem UEFA w ramach UEFA EURO” - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.  “Najnowsza umowa dotycząca współpracy przy 11 turniejach UEFA, w tym Lidze Mistrzów UEFA, Lidze Europy UEFA i Lidze Konferencji Europy UEFA oraz wszystkich turniejach kobiet, pokazuje zaangażowanie we wspieranie piłki nożnej na wszystkich szczeblach w całej Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu, Just Eat Takeaway.com zapewni kibicom zamawianie jedzenia w łatwy i szybki sposób, podczas gdy będą bacznie obserwować rywalizację największych gwiazd piłki nożnej w należących do światowej czołówki rozgrywkach klubowych i meczach drużyn narodowych.”

 

“To niezwykle ekscytujący czas na angażowanie się w kobiecą piłkę nożną, która rozwija się w niesamowitym tempie. Cieszymy się, że Just Eat Takeaway.com dołączył do nas na kolejne cztery lata.” - powiedziała Nadine Kessler, szefowa kobiecej piłki nożnej UEFA. 

 

“Naszą strategią jest łączenie naszych najlepszych marek z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi na świecie” - powiedział Jitse Groen, dyrektor generalny i założyciel Just Eat Takeaway.com. „Istotne jest dla nas partnerstwo obejmujące zarówno turnieje kobiet, jak i mężczyzn. Nasza marka jest dla każdego, sport też taki powinien być. Te wspólne cele łączą nas z  UEFA.”
 

Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, to wiodący serwis do zamawiania jedzenia online. Działając na 23 rynkach na świecie, łączy konsumentów i restauracje, umożliwiając tym samym spędzania każdej ważnej chwili z ulubionym jedzeniem. Wspólnie z restauracjami partnerskimi umożliwia zamawianie jedzenia w łatwy, szybki i przyjemny sposób, na każdym kroku kreując pozytywne wspomnienia. Dla Just Eat Takeaway.com partnerstwo z UEFA to wyjątkowa okazja, aby być z kibicami w czasie, gdy delektują się pysznym jedzeniem, podczas oglądania długo wyczekiwanych rozgrywek piłkarskich.

 

Partnerstwo z Just Eat Takeaway.com jest jednym z najszerszych w historii UEFA. Zapewni ono ekspozycję marki Just Eat Takeaway.com na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji, aż po ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed, w trakcie i po meczach. Współpraca obejmuje także sponsorowanie transmisji Ligi Mistrzów UEFA i szczególną ekspozycję marek podczas 282 meczów na sezon rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA w sezonach od 2021/22 do 2023/24. Partnerstwo w rozgrywkach kobiet UEFA potrwa cztery lata do 2025 roku.



Pełna lista rozgrywek objętych partnerstwem:

●            Liga Mistrzów UEFA

●            EURO Kobiet UEFA 

●            Liga Mistrzyń UEFA

●            Liga Europy UEFA

●            Liga Konferencji Europy UEFA

●            Superpuchar UEFA

●            Liga Młodzieżowa UEFA

●            Liga Mistrzów Futsalu UEFA

●            Liga Mistrzyń Futsalu UEFA

●            Mistrzostwa Kobiet do lat 17 UEFA

●            Mistrzostwa Kobiet do lat 19 UEFA

Wcześniej ogłoszone:

●            UEFA EURO 2020






 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.