Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów w ramach obszernego kontraktu
Pyszne.pl jako część Just Eat Takeaway.com, jednego z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.
“Just Eat Takeaway.com jest liderem na rynku delivery, dlatego cieszyliśmy się, gdy serwis został pod koniec 2019 roku oficjalnym partnerem UEFA w ramach UEFA EURO” - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. “Najnowsza umowa dotycząca współpracy przy 11 turniejach UEFA, w tym Lidze Mistrzów UEFA, Lidze Europy UEFA i Lidze Konferencji Europy UEFA oraz wszystkich turniejach kobiet, pokazuje zaangażowanie we wspieranie piłki nożnej na wszystkich szczeblach w całej Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu, Just Eat Takeaway.com zapewni kibicom zamawianie jedzenia w łatwy i szybki sposób, podczas gdy będą bacznie obserwować rywalizację największych gwiazd piłki nożnej w należących do światowej czołówki rozgrywkach klubowych i meczach drużyn narodowych.”
“To niezwykle ekscytujący czas na angażowanie się w kobiecą piłkę nożną, która rozwija się w niesamowitym tempie. Cieszymy się, że Just Eat Takeaway.com dołączył do nas na kolejne cztery lata.” - powiedziała Nadine Kessler, szefowa kobiecej piłki nożnej UEFA.
“Naszą strategią jest łączenie naszych najlepszych marek z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi na świecie” - powiedział Jitse Groen, dyrektor generalny i założyciel Just Eat Takeaway.com. „Istotne jest dla nas partnerstwo obejmujące zarówno turnieje kobiet, jak i mężczyzn. Nasza marka jest dla każdego, sport też taki powinien być. Te wspólne cele łączą nas z UEFA.”
Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, to wiodący serwis do zamawiania jedzenia online. Działając na 23 rynkach na świecie, łączy konsumentów i restauracje, umożliwiając tym samym spędzania każdej ważnej chwili z ulubionym jedzeniem. Wspólnie z restauracjami partnerskimi umożliwia zamawianie jedzenia w łatwy, szybki i przyjemny sposób, na każdym kroku kreując pozytywne wspomnienia. Dla Just Eat Takeaway.com partnerstwo z UEFA to wyjątkowa okazja, aby być z kibicami w czasie, gdy delektują się pysznym jedzeniem, podczas oglądania długo wyczekiwanych rozgrywek piłkarskich.
Partnerstwo z Just Eat Takeaway.com jest jednym z najszerszych w historii UEFA. Zapewni ono ekspozycję marki Just Eat Takeaway.com na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji, aż po ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed, w trakcie i po meczach. Współpraca obejmuje także sponsorowanie transmisji Ligi Mistrzów UEFA i szczególną ekspozycję marek podczas 282 meczów na sezon rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA w sezonach od 2021/22 do 2023/24. Partnerstwo w rozgrywkach kobiet UEFA potrwa cztery lata do 2025 roku.
Pełna lista rozgrywek objętych partnerstwem:
● Liga Mistrzów UEFA
● EURO Kobiet UEFA
● Liga Mistrzyń UEFA
● Liga Europy UEFA
● Liga Konferencji Europy UEFA
● Superpuchar UEFA
● Liga Młodzieżowa UEFA
● Liga Mistrzów Futsalu UEFA
● Liga Mistrzyń Futsalu UEFA
● Mistrzostwa Kobiet do lat 17 UEFA
● Mistrzostwa Kobiet do lat 19 UEFA
Wcześniej ogłoszone:
● UEFA EURO 2020

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.