Komunikaty PR

Redken rozszerza dystrybucję

2023-06-13  |  14:30
Biuro prasowe

Dotychczas kosmetyki do pielęgnacji włosów Redken można było kupić w wybranych salonach fryzjerskich oraz u oficjalnych partnerów e-commerce. Dzisiaj produkty do pielęgnacji Redken są już dostępne w wybranych lokalizacjach sieci Sephora w większych miastach Polski. Od miesiąca marka jest również dostępna w sieci perfumerii Douglas, w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Całe portfolio pielęgnacji i stylizacji Redken jest dostępne online w obu perfumeriach.

„Redken od kilku lat podkreśla rolę ciągłości pielęgnacji w utrzymaniu włosów w ich najlepszej możliwej kondycji i zdrowiu – mówi Joanna Zamojska, Brand & Community Engagement Manager Redken (Grupa L’Oréal). „Ważne, żeby fryzjer dobrał odpowiednią pielęgnację do rodzaju włosów i wykonywanego zabiegu, a następnie polecił kosmetyki, które pozwalają jak najdłużej utrzymać uzyskany efekt – stąd podejście, w którym Klientka może kontynuować pielęgnację samodzielnie w domu. Flagową linią do samodzielnego używania przez konsumentki w domu jest Redken Acidic Bonding Concetrate, najbardziej skoncentrowana gama do pielęgnacji włosów od Redken, która wspiera włosy w ich zbalansowanej odbudowie, intensywnie odżywia i chroni kolor przed wypłukiwaniem się.” Teraz Klientki Redken mogą zapoznać się z liniami pielęgnacyjnymi w wyselekcjonowanych perfumeriach.


Jest to dla nas kolejny ważny krok w edukacji konsumentów Redken. Współpracując z profesjonalistami w salonach cały czas wzmacniamy świadomość konsumencką w zakresie pielęgnacji włosów w domu, teraz stawiamy na szerszą dystrybucję tej niszowej marki – dodaje Zamojska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort Biuro prasowe
2024-08-09 | 14:00

Komfort nauki na nowy rok szkolny z Komfort

Oto kilka praktycznych rozwiązań, które przekształcą pokój ucznia w prawdziwą oazę skupienia. Krok 1: Zaplanuj przestrzeń Chaos i bałagan w pokoju mogą rozpraszać i
Konsument Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle
2024-08-09 | 11:10

Wielka zbiórka ubrań i innych tekstyliów w 14 centrach NEPI Rockcastle

W Polsce rocznie aż 2,5 mln ton wszystkich odpadów stanowią odpady tekstylne[1]. Chociaż połowa z nich nadaje się do odzysku, to tak się nie dzieje. Dlatego tak ważna
Konsument Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?
2024-08-05 | 11:41

Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt?

  Jak oszczędzać na zakupach produktów dla zwierząt? Każdy opiekun zwierzaka wie, że troska o pupila wiąże się z pewnymi kosztami. Jednak istnieje wiele sposobów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.