Redken rozszerza dystrybucję
Dotychczas kosmetyki do pielęgnacji włosów Redken można było kupić w wybranych salonach fryzjerskich oraz u oficjalnych partnerów e-commerce. Dzisiaj produkty do pielęgnacji Redken są już dostępne w wybranych lokalizacjach sieci Sephora w większych miastach Polski. Od miesiąca marka jest również dostępna w sieci perfumerii Douglas, w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Całe portfolio pielęgnacji i stylizacji Redken jest dostępne online w obu perfumeriach.
„Redken od kilku lat podkreśla rolę ciągłości pielęgnacji w utrzymaniu włosów w ich najlepszej możliwej kondycji i zdrowiu – mówi Joanna Zamojska, Brand & Community Engagement Manager Redken (Grupa L’Oréal). „Ważne, żeby fryzjer dobrał odpowiednią pielęgnację do rodzaju włosów i wykonywanego zabiegu, a następnie polecił kosmetyki, które pozwalają jak najdłużej utrzymać uzyskany efekt – stąd podejście, w którym Klientka może kontynuować pielęgnację samodzielnie w domu. Flagową linią do samodzielnego używania przez konsumentki w domu jest Redken Acidic Bonding Concetrate, najbardziej skoncentrowana gama do pielęgnacji włosów od Redken, która wspiera włosy w ich zbalansowanej odbudowie, intensywnie odżywia i chroni kolor przed wypłukiwaniem się.” Teraz Klientki Redken mogą zapoznać się z liniami pielęgnacyjnymi w wyselekcjonowanych perfumeriach.
Jest to dla nas kolejny ważny krok w edukacji konsumentów Redken. Współpracując z profesjonalistami w salonach cały czas wzmacniamy świadomość konsumencką w zakresie pielęgnacji włosów w domu, teraz stawiamy na szerszą dystrybucję tej niszowej marki – dodaje Zamojska.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.