Redken rozszerza dystrybucję
Dotychczas kosmetyki do pielęgnacji włosów Redken można było kupić w wybranych salonach fryzjerskich oraz u oficjalnych partnerów e-commerce. Dzisiaj produkty do pielęgnacji Redken są już dostępne w wybranych lokalizacjach sieci Sephora w większych miastach Polski. Od miesiąca marka jest również dostępna w sieci perfumerii Douglas, w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Całe portfolio pielęgnacji i stylizacji Redken jest dostępne online w obu perfumeriach.
„Redken od kilku lat podkreśla rolę ciągłości pielęgnacji w utrzymaniu włosów w ich najlepszej możliwej kondycji i zdrowiu – mówi Joanna Zamojska, Brand & Community Engagement Manager Redken (Grupa L’Oréal). „Ważne, żeby fryzjer dobrał odpowiednią pielęgnację do rodzaju włosów i wykonywanego zabiegu, a następnie polecił kosmetyki, które pozwalają jak najdłużej utrzymać uzyskany efekt – stąd podejście, w którym Klientka może kontynuować pielęgnację samodzielnie w domu. Flagową linią do samodzielnego używania przez konsumentki w domu jest Redken Acidic Bonding Concetrate, najbardziej skoncentrowana gama do pielęgnacji włosów od Redken, która wspiera włosy w ich zbalansowanej odbudowie, intensywnie odżywia i chroni kolor przed wypłukiwaniem się.” Teraz Klientki Redken mogą zapoznać się z liniami pielęgnacyjnymi w wyselekcjonowanych perfumeriach.
Jest to dla nas kolejny ważny krok w edukacji konsumentów Redken. Współpracując z profesjonalistami w salonach cały czas wzmacniamy świadomość konsumencką w zakresie pielęgnacji włosów w domu, teraz stawiamy na szerszą dystrybucję tej niszowej marki – dodaje Zamojska.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.