Komunikaty PR

Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki

2024-02-09  |  10:30
Biuro prasowe

Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to wyjątkowe, różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br., w każdym z ponad 10 000 sklepów Żabka dostępne będą bukiety długich róż – różowych lub czerwonych. W ofercie sieci znajdą się też okolicznościowe słodycze.

Hot dog to ulubiona przekąska klientów Żabki. Mogą oni spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną i roślinną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już David Summerdog, Black Dog oraz Prymus. W 2023 r. w czasie walentynkowego tygodnia (13-19 lutego 2023 r.) Żabka sprzedała aż 146 tys. sztuk Lovelasa, z czego tylko 14 lutego aż 83 tys. sztuk. Mimo iż po ofertę ciepłych przekąsek z Żabki częściej sięgają mężczyźni niż kobiety, to Love Dogi skradły serca pań.

Amore mio

Amorek – czyli tegoroczne wcielenie Lovelasa – z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. To unikalne połączenie różowej bułki, różowej kiełbaski i specjalnego różowego sosu sweet&spicy. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji. Z okazji walentynek w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie oraz w placówce w poznańskim Starym Browarze Amorki będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla Żabki, który serwuje hot dogi wykorzystując AI.

Różowy hot dog dostępny jest w sprzedaży od 31 stycznia br. do 27 lutego br. lub do wyczerpania zapasów. Od 7 lutego jest dostępny w cenie 4,99 zł z aplikacją Żappka. W walentynki, czyli 14 lutego br., cena będzie jeszcze niższa: 3,99 zł z aplikacją Żappka.

Różowo mi

Nowością w ofercie są walentynkowe gnocchi Szamamm. To popularne danie kuchni włoskiej klienci Żabki będą mogli kupić w wyjątkowym różowym wydaniu, podkreślającym kolorystyką niezwykłą okazję, jaką jest dzień zakochanych. Pyszne gnocchi z różowym sosem serowym dostępne będą w dniach 10-14 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w cenie 9,99 zł.

Dla wielbicieli zdrowych przekąsek Żabka w swojej ofercie posiada także wzbogacone witaminami oraz superfoods – Foodini Piękno. Wytworzone z tłoczonych soków NFC i przecierów z owoców w innowacyjnej technologii HPP. W walentynki ono także dostępne będzie w atrakcyjnej cenie 3,99 zł/szt. z aplikacją Żappka.

Pomysły na walentynkowe upominki

W tym wyjątkowym okresie w sklepach Żabka będzie można znaleźć także okolicznościowe słodycze, np. bombonierki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br. klienci będą mogli zakupić bukiety długich róż – czerwonych lub różowych w cenie 19,99 zł za 7 szt.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.