Komunikaty PR

Rozwój w czasach pandemii – Starbucks nie czeka z otwarciem nowych kawiarni

2021-06-25  |  11:00
Biuro prasowe

W czasie pandemii wiele lokali gastronomicznych musiało zakończyć swoją działalność lub zmienić całkowicie model biznesowy, żeby utrzymać się na rynku. Ale nie Starbucks! Znana sieć kawiarni wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości właśnie otwiera nową kawiarnię w Gdańsku, a także ponownie uruchamia uwielbianą przez wszystkich sezonową kawiarnię na plaży w Sopocie.

50 lat i 69 lokali­

W tym roku Starbucks obchodzi 50 rocznicę swojej działalności na świecie. Kawiarnia w Gdańsku przy ul. Rajskiej jest 69 lokalem Starbucks w Polsce. Marka niezmiennie kładzie duży nacisk na wystrój wnętrza swoich kawiarni - również tutaj zachowane są najwyższe standardy sieci, takie jak wysokiej jakości kawa 100% arabica i ogromna możliwość personalizacji napojów. Lokal posiada również bogatą ofertę przekąsek na ciepło i na zimno oraz nowoczesny ekspres do kawy – Mastrena II. Jego unikatowość polega na dużo szybszym przygotowywaniu napojów kofeinowych oraz bezkofeinowych i lepszej wydajności pracy – lokal przy ul. Rajskiej jest pierwszą kawiarnią w Polsce zaopatrzoną w tego typu sprzęt!

Jak w każdej kawiarni Starbucks, duży nacisk położono także na wystrój wnętrza. Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 76 miejsc siedzących w środku oraz na patio. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście mogą przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także wspólne stoły, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.

Plażowy łyk ochłody

Sezonowa kawiarnia Starbucks niedaleko słynnego Monciaka w Sopocie to obowiązkowy przystanek na turystycznej mapie miasta. W tym roku po raz 7. Goście mogą delektować się swoimi ulubionymi napojami podczas spacerów po plaży czy wakacyjnego szaleństwa nad wodą. Atrakcyjna lokalizacja kawiarni przyciąga nie tylko urlopowiczów, ale także influencerów i celebrytów –wypoczywających między innymi w znajdującym się naprzeciwko hotelu Sheraton Sopot.

- Starbucks to marka od zawsze nastawiona na budowanie relacji, nieustannie staramy się być bliżej naszych Gości, czego efektem jest wakacyjny koncept. W tym roku po raz kolejny dajemy naszym Gościom możliwość delektowania się ulubionymi napojami w czasie długo wyczekiwanych wakacji. Cieszymy się, że pomimo sytuacji pandemicznej udało nam się nie tylko po raz kolejny otworzyć naszą kawiarnię sezonową, ale także uruchomić nowy lokal dla mieszkańców Gdańska. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.