Komunikaty PR

Rozwój w czasach pandemii – Starbucks nie czeka z otwarciem nowych kawiarni

2021-06-25  |  11:00
Biuro prasowe

W czasie pandemii wiele lokali gastronomicznych musiało zakończyć swoją działalność lub zmienić całkowicie model biznesowy, żeby utrzymać się na rynku. Ale nie Starbucks! Znana sieć kawiarni wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości właśnie otwiera nową kawiarnię w Gdańsku, a także ponownie uruchamia uwielbianą przez wszystkich sezonową kawiarnię na plaży w Sopocie.

50 lat i 69 lokali­

W tym roku Starbucks obchodzi 50 rocznicę swojej działalności na świecie. Kawiarnia w Gdańsku przy ul. Rajskiej jest 69 lokalem Starbucks w Polsce. Marka niezmiennie kładzie duży nacisk na wystrój wnętrza swoich kawiarni - również tutaj zachowane są najwyższe standardy sieci, takie jak wysokiej jakości kawa 100% arabica i ogromna możliwość personalizacji napojów. Lokal posiada również bogatą ofertę przekąsek na ciepło i na zimno oraz nowoczesny ekspres do kawy – Mastrena II. Jego unikatowość polega na dużo szybszym przygotowywaniu napojów kofeinowych oraz bezkofeinowych i lepszej wydajności pracy – lokal przy ul. Rajskiej jest pierwszą kawiarnią w Polsce zaopatrzoną w tego typu sprzęt!

Jak w każdej kawiarni Starbucks, duży nacisk położono także na wystrój wnętrza. Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 76 miejsc siedzących w środku oraz na patio. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście mogą przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także wspólne stoły, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.

Plażowy łyk ochłody

Sezonowa kawiarnia Starbucks niedaleko słynnego Monciaka w Sopocie to obowiązkowy przystanek na turystycznej mapie miasta. W tym roku po raz 7. Goście mogą delektować się swoimi ulubionymi napojami podczas spacerów po plaży czy wakacyjnego szaleństwa nad wodą. Atrakcyjna lokalizacja kawiarni przyciąga nie tylko urlopowiczów, ale także influencerów i celebrytów –wypoczywających między innymi w znajdującym się naprzeciwko hotelu Sheraton Sopot.

- Starbucks to marka od zawsze nastawiona na budowanie relacji, nieustannie staramy się być bliżej naszych Gości, czego efektem jest wakacyjny koncept. W tym roku po raz kolejny dajemy naszym Gościom możliwość delektowania się ulubionymi napojami w czasie długo wyczekiwanych wakacji. Cieszymy się, że pomimo sytuacji pandemicznej udało nam się nie tylko po raz kolejny otworzyć naszą kawiarnię sezonową, ale także uruchomić nowy lokal dla mieszkańców Gdańska. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.