Rozwój w czasach pandemii – Starbucks nie czeka z otwarciem nowych kawiarni
W czasie pandemii wiele lokali gastronomicznych musiało zakończyć swoją działalność lub zmienić całkowicie model biznesowy, żeby utrzymać się na rynku. Ale nie Starbucks! Znana sieć kawiarni wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości właśnie otwiera nową kawiarnię w Gdańsku, a także ponownie uruchamia uwielbianą przez wszystkich sezonową kawiarnię na plaży w Sopocie.
50 lat i 69 lokali
W tym roku Starbucks obchodzi 50 rocznicę swojej działalności na świecie. Kawiarnia w Gdańsku przy ul. Rajskiej jest 69 lokalem Starbucks w Polsce. Marka niezmiennie kładzie duży nacisk na wystrój wnętrza swoich kawiarni - również tutaj zachowane są najwyższe standardy sieci, takie jak wysokiej jakości kawa 100% arabica i ogromna możliwość personalizacji napojów. Lokal posiada również bogatą ofertę przekąsek na ciepło i na zimno oraz nowoczesny ekspres do kawy – Mastrena II. Jego unikatowość polega na dużo szybszym przygotowywaniu napojów kofeinowych oraz bezkofeinowych i lepszej wydajności pracy – lokal przy ul. Rajskiej jest pierwszą kawiarnią w Polsce zaopatrzoną w tego typu sprzęt!
Jak w każdej kawiarni Starbucks, duży nacisk położono także na wystrój wnętrza. Nowo otwarta kawiarnia to łącznie 76 miejsc siedzących w środku oraz na patio. Nowoczesne wnętrze podzielono na strefy, w których Goście mogą przyjemnie spędzić czas ze znajomymi lub znaleźć odpowiednie miejsce do spotkań biznesowych, pracy i nauki. Wystrój lokalu stanowi połączenie charakterystycznych dla marki kolorów, elementów wykończenia i grafik, nawiązujących do procesu powstawania ziaren kawy. W lokalu oprócz standardowych kanap i foteli, dostępne są także wspólne stoły, gniazdka elektryczne i szybkie łącze Wi-Fi.
Plażowy łyk ochłody
Sezonowa kawiarnia Starbucks niedaleko słynnego Monciaka w Sopocie to obowiązkowy przystanek na turystycznej mapie miasta. W tym roku po raz 7. Goście mogą delektować się swoimi ulubionymi napojami podczas spacerów po plaży czy wakacyjnego szaleństwa nad wodą. Atrakcyjna lokalizacja kawiarni przyciąga nie tylko urlopowiczów, ale także influencerów i celebrytów –wypoczywających między innymi w znajdującym się naprzeciwko hotelu Sheraton Sopot.
- Starbucks to marka od zawsze nastawiona na budowanie relacji, nieustannie staramy się być bliżej naszych Gości, czego efektem jest wakacyjny koncept. W tym roku po raz kolejny dajemy naszym Gościom możliwość delektowania się ulubionymi napojami w czasie długo wyczekiwanych wakacji. Cieszymy się, że pomimo sytuacji pandemicznej udało nam się nie tylko po raz kolejny otworzyć naszą kawiarnię sezonową, ale także uruchomić nowy lokal dla mieszkańców Gdańska. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.