Komunikaty PR

Rusza plebiscyt Wolt Awards 2023

2023-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Tysiące użytkowników aplikacji Wolt stworzą unikalną komisję konkursową, która w plebiscycie Wolt Awards, wyłoni najlepsze restauracje z Polski. W ramach głosowania można będzie typować swoje ulubione i sprawdzone lokale w 5 kategoriach. Głosowanie trwa od 2 do 31 października, a dla uczestniczących w nim osób przewidziane są specjalne kody rabatowe do wykorzystania na Wolt.

Rusza kolejna edycja Wolt Awards — plebiscytu organizowanego przez platformę do zamawiania jedzenia i zakupów Wolt. To w nim wszyscy użytkownicy Wolt mogą na chwilę przejąć rolę recenzentów, a następnie oddać głos na najlepsze ich zdaniem restauracje w Polsce. W plebiscycie udział weźmie 246 wyselekcjonowanych restauracji z: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Gdańska, które w aplikacji Wolt gromadzą najwyższe oceny. Głosować może każdy, pod warunkiem że w chwili oddania głosu, znajduje się w mieście właściwym dla ich lokalizacji.

Restauracje biorące udział w plebiscycie zostały pogrupowane i przypisane do jednej z kategorii tematycznych: “Comfort Food”, “Zielono mi”, “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”. W Warszawie, Krakowie i Poznaniu, użytkownicy będą mogli zagłosować na wybraną restaurację w każdej z pięciu kategorii; we Wrocławiu użytkownicy głosują w kategoriach “Comfort Food”,“Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”, a w Gdańsku: “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Zielono mi”.

Oddanie głosu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę woltawards.pl, bądź skorzystać z aplikacji Wolt, gdzie znajduje się specjalny banner przekierowujący do zakładki z głosowaniem. Każdy głosujący może oddać jeden głos w każdej kategorii. Dla tych, którzy najszybciej zagłosują, Wolt przygotował także specjalny kod promocyjny, dający 10 zł zniżki na zamówienie dla koszyka o wartości min. 40 zł. Kod zostanie przekazany w formie specjalnej digitalowej “zdrapki”, która pojawi się na ekranie użytkownika po oddaniu głosu.

Gorąco zachęcamy wszystkich użytkowników Wolt do wzięcia udziału w głosowaniu. Chcemy, aby to oni, kierując się swoimi doświadczeniami kulinarnymi, zdecydowali o wyborze najlepszych miejsc. Równocześnie, organizując kolejną edycję plebiscytu, chcemy nagrodzić ciężką pracę restauracji, które każdego dnia dokładają wszelkich starań, abyśmy mogli delektować się doskonałymi, oryginalnymi daniami — w trakcie kameralnego spotkania ze znajomymi w domu, czy podczas biurowej przerwy — dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt.

Restauracje, które zostaną najwyżej ocenione, otrzymają od Wolt specjalny pakiet, w skład którego wchodzą, m.in.: akcja promocyjna i zniżkowa, promocja w aplikacji i wsparcie marketingowe. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.