Komunikaty PR

Rusza plebiscyt Wolt Awards 2023

2023-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Tysiące użytkowników aplikacji Wolt stworzą unikalną komisję konkursową, która w plebiscycie Wolt Awards, wyłoni najlepsze restauracje z Polski. W ramach głosowania można będzie typować swoje ulubione i sprawdzone lokale w 5 kategoriach. Głosowanie trwa od 2 do 31 października, a dla uczestniczących w nim osób przewidziane są specjalne kody rabatowe do wykorzystania na Wolt.

Rusza kolejna edycja Wolt Awards — plebiscytu organizowanego przez platformę do zamawiania jedzenia i zakupów Wolt. To w nim wszyscy użytkownicy Wolt mogą na chwilę przejąć rolę recenzentów, a następnie oddać głos na najlepsze ich zdaniem restauracje w Polsce. W plebiscycie udział weźmie 246 wyselekcjonowanych restauracji z: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Gdańska, które w aplikacji Wolt gromadzą najwyższe oceny. Głosować może każdy, pod warunkiem że w chwili oddania głosu, znajduje się w mieście właściwym dla ich lokalizacji.

Restauracje biorące udział w plebiscycie zostały pogrupowane i przypisane do jednej z kategorii tematycznych: “Comfort Food”, “Zielono mi”, “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”. W Warszawie, Krakowie i Poznaniu, użytkownicy będą mogli zagłosować na wybraną restaurację w każdej z pięciu kategorii; we Wrocławiu użytkownicy głosują w kategoriach “Comfort Food”,“Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”, a w Gdańsku: “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Zielono mi”.

Oddanie głosu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę woltawards.pl, bądź skorzystać z aplikacji Wolt, gdzie znajduje się specjalny banner przekierowujący do zakładki z głosowaniem. Każdy głosujący może oddać jeden głos w każdej kategorii. Dla tych, którzy najszybciej zagłosują, Wolt przygotował także specjalny kod promocyjny, dający 10 zł zniżki na zamówienie dla koszyka o wartości min. 40 zł. Kod zostanie przekazany w formie specjalnej digitalowej “zdrapki”, która pojawi się na ekranie użytkownika po oddaniu głosu.

Gorąco zachęcamy wszystkich użytkowników Wolt do wzięcia udziału w głosowaniu. Chcemy, aby to oni, kierując się swoimi doświadczeniami kulinarnymi, zdecydowali o wyborze najlepszych miejsc. Równocześnie, organizując kolejną edycję plebiscytu, chcemy nagrodzić ciężką pracę restauracji, które każdego dnia dokładają wszelkich starań, abyśmy mogli delektować się doskonałymi, oryginalnymi daniami — w trakcie kameralnego spotkania ze znajomymi w domu, czy podczas biurowej przerwy — dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt.

Restauracje, które zostaną najwyżej ocenione, otrzymają od Wolt specjalny pakiet, w skład którego wchodzą, m.in.: akcja promocyjna i zniżkowa, promocja w aplikacji i wsparcie marketingowe. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.