Komunikaty PR

Rusza plebiscyt Wolt Awards 2023

2023-10-05  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Tysiące użytkowników aplikacji Wolt stworzą unikalną komisję konkursową, która w plebiscycie Wolt Awards, wyłoni najlepsze restauracje z Polski. W ramach głosowania można będzie typować swoje ulubione i sprawdzone lokale w 5 kategoriach. Głosowanie trwa od 2 do 31 października, a dla uczestniczących w nim osób przewidziane są specjalne kody rabatowe do wykorzystania na Wolt.

Rusza kolejna edycja Wolt Awards — plebiscytu organizowanego przez platformę do zamawiania jedzenia i zakupów Wolt. To w nim wszyscy użytkownicy Wolt mogą na chwilę przejąć rolę recenzentów, a następnie oddać głos na najlepsze ich zdaniem restauracje w Polsce. W plebiscycie udział weźmie 246 wyselekcjonowanych restauracji z: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia i Gdańska, które w aplikacji Wolt gromadzą najwyższe oceny. Głosować może każdy, pod warunkiem że w chwili oddania głosu, znajduje się w mieście właściwym dla ich lokalizacji.

Restauracje biorące udział w plebiscycie zostały pogrupowane i przypisane do jednej z kategorii tematycznych: “Comfort Food”, “Zielono mi”, “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”. W Warszawie, Krakowie i Poznaniu, użytkownicy będą mogli zagłosować na wybraną restaurację w każdej z pięciu kategorii; we Wrocławiu użytkownicy głosują w kategoriach “Comfort Food”,“Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Śniadanie do łóżka”, a w Gdańsku: “Dobre, bo włoskie”, “All around Asia” i “Zielono mi”.

Oddanie głosu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę woltawards.pl, bądź skorzystać z aplikacji Wolt, gdzie znajduje się specjalny banner przekierowujący do zakładki z głosowaniem. Każdy głosujący może oddać jeden głos w każdej kategorii. Dla tych, którzy najszybciej zagłosują, Wolt przygotował także specjalny kod promocyjny, dający 10 zł zniżki na zamówienie dla koszyka o wartości min. 40 zł. Kod zostanie przekazany w formie specjalnej digitalowej “zdrapki”, która pojawi się na ekranie użytkownika po oddaniu głosu.

Gorąco zachęcamy wszystkich użytkowników Wolt do wzięcia udziału w głosowaniu. Chcemy, aby to oni, kierując się swoimi doświadczeniami kulinarnymi, zdecydowali o wyborze najlepszych miejsc. Równocześnie, organizując kolejną edycję plebiscytu, chcemy nagrodzić ciężką pracę restauracji, które każdego dnia dokładają wszelkich starań, abyśmy mogli delektować się doskonałymi, oryginalnymi daniami — w trakcie kameralnego spotkania ze znajomymi w domu, czy podczas biurowej przerwy — dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt.

Restauracje, które zostaną najwyżej ocenione, otrzymają od Wolt specjalny pakiet, w skład którego wchodzą, m.in.: akcja promocyjna i zniżkowa, promocja w aplikacji i wsparcie marketingowe. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.