Salony Agata z nowym spotem reklamowym i kontynuacją kampanii z Ambasadorkami
W blokach reklamowych stacji telewizyjnych można już zobaczyć kolejne spoty Salonów Agata, przedstawiające dalsze perypetie Synowej i Teściowej, w których role wcielają się niezmiennie Ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Tym razem marka prezentuje bogaty asortyment mebli i akcesoriów do pokoju dziecka i nastolatka. Jak Teściowa ocenia nowy wystrój wnętrza swojej wnuczki? I co na to Synowa? Odpowiedź znaleźć można w nowym spocie.
Konwencja telewizyjnych i radiowych reklam Salonów Agata przyzwyczaiła nas już do zabawnych i błyskotliwych dialogów między bohaterkami, nawiązujących do codziennych sytuacji związanych z poszukiwaniem mebli i dodatków, a także pełną koloru relacją na linii Synowa-Teściowa. Nie inaczej jest w najnowszych filmach. Tym razem Gośka chwali się nowo urządzonym pokojem dla swojej córki. Teściowa jest zachwycona… choć nie pozostawia oceny wnętrza bez pewnych zastrzeżeń. Po dokładnym obejrzeniu szafy na ubrania, nakazuje Janeczkowi dokupić wnuczce drugą. W końcu miejsca w szafie młodej damy nigdy za wiele – nawet jeśli mebel jest bardzo pojemny!
W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy widzowie oglądają już zadowolenie Teściowej granej przez Ewę Kasprzyk. - Fajna szafa, śliczne ciuszki… – komentuje, po czym zerkając znacząco na strój Synowej, dodaje: Gośka, też potrzebujesz nowej szafy. Zabawne perypetie bohaterek uzupełnia informacja dla Klientów o trwającej do 29 sierpnia akcji promocyjnej, w której oferowany jest rabat 10% na wszystkie produkty przy jednoczesnej możliwości spłaty zakupu w 10 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.
W Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, również Ci nieco młodsi klienci. Wakacje to z jednej strony czas odpoczynku i zabawy, z drugiej: doskonały moment, by przed rozpoczęciem roku szkolnego odświeżyć pokój dziecka i przygotować go na wszystkie funkcje, które musi spełniać. Do podobnych wniosków doszła również Gośka, bohaterka naszych spotów. Dlatego historia z meblami dziecięcymi w tle otwiera kolejną odsłonę kampanii z Synową i Teściową, którą zrealizowaliśmy niezmiennie z agencją PZL
– komentuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, a jej realizacja to efekt działań domu produkcyjnego Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w internecie oraz w prasie.
Nie wiemy, z kim podpisujemy umowy kredytowe i jak policzyć odsetki
SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"
Kultowe M&M’s® teraz dostępne w wersji mini!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.