Komunikaty PR

Schneider Electric poszerza program partnerski o specjalizację e-commerce

2023-05-08  |  14:00

Nowa specjalizacja dla partnerów e-commerce zapewni m.in.:

  • Wszechstronne szkolenia w zakresie znajomości firmy, produktów, rynku i mechanizmów e-commerce oraz zrównoważonego rozwoju,
  • Zasoby i wsparcie niezbędne do utrzymania konkurencyjności i maksymalnego wykorzystania inwestycji w e-commerce,
  • Współpracę z menedżerem ds. transformacji i aktywacji kanału handlu elektronicznego, który pomoże opracować strategie maksymalizacji sukcesu w przestrzeni e-commerce.

 

Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, ogłosił nowy program partnerski ze specjalizacją: e-commerce. Zapewni on uproszczone, innowacyjne i oparte na współpracy podejście do rozwoju partnerów firmy w internetowych kanałach sprzedaży.

Rozwój handlu elektronicznego przy rosnącej liczbie sektorów gospodarki motywuje kolejne firmy do intensyfikacji działań na tym polu, aby nie zostały w tyle za konkurencją. Aby pomóc im osiągnąć sukces, Schneider Electric stworzył program dla partnerów e-commerce. Dostarcza on partnerom firmy najnowszych informacji o branży, nowościach i wydarzeniach, aby byli na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Dodatkowo partnerzy pozostają w kontakcie z menedżerem ds. transformacji i aktywacji handlu elektronicznego, który pomoże im opracować odpowiednie strategie maksymalizujące ich sukces na tym polu.

Program zapewnia kompleksowe szkolenia w zakresie znajomości firmy i oferty, zasad handlu elektronicznego czy zrównoważonego rozwoju, aby pomóc partnerom wyprzedzić konkurencję. Dodatkowo partnerzy będą mieli dostęp do szeregu nagród w zamian za ich zaangażowanie. Opcje te mogą obejmować m.in. fundusze marketingowe, rabaty czy inicjatywy wyprzedażowe, aby pomóc partnerom lepiej wykorzystać ich inwestycje w e-commerce.

– Misja programu partnerskiego Schneider Electric stała się bardziej wyraźna – powiedział David Terry, wiceprezes ds. kanałów IT w Schneider Electric w Europie. – Po raz pierwszy oferujemy naszym partnerom z branży nowy program e-commerce, który wyróżnia się na tle konkurencji. W jego ramach zapewniamy kompleksowy pakiet narzędzi i zasobów, które pomogą partnerom odnieść sukces w przestrzeni e-commerce. Od wsparcia marketingowego po pomoc techniczną, nasz program oferuje szeroki zakres usług, aby zapewnić partnerom najlepsze możliwe doświadczenie. Zadbaliśmy również o ekskluzywne rabaty i promocje, aby pomóc partnerom zmaksymalizować ich zyski. Dzięki wszechstronnym funkcjom i możliwości dostosowania do potrzeb, program dla partnerów e-commerce pomoże im wyprzedzić konkurencję.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni

Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.

Polityka

Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.

Infrastruktura

Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.