Schneider Electric poszerza program partnerski o specjalizację e-commerce
Nowa specjalizacja dla partnerów e-commerce zapewni m.in.:
- Wszechstronne szkolenia w zakresie znajomości firmy, produktów, rynku i mechanizmów e-commerce oraz zrównoważonego rozwoju,
- Zasoby i wsparcie niezbędne do utrzymania konkurencyjności i maksymalnego wykorzystania inwestycji w e-commerce,
- Współpracę z menedżerem ds. transformacji i aktywacji kanału handlu elektronicznego, który pomoże opracować strategie maksymalizacji sukcesu w przestrzeni e-commerce.
Schneider Electric, światowy lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, ogłosił nowy program partnerski ze specjalizacją: e-commerce. Zapewni on uproszczone, innowacyjne i oparte na współpracy podejście do rozwoju partnerów firmy w internetowych kanałach sprzedaży.
Rozwój handlu elektronicznego przy rosnącej liczbie sektorów gospodarki motywuje kolejne firmy do intensyfikacji działań na tym polu, aby nie zostały w tyle za konkurencją. Aby pomóc im osiągnąć sukces, Schneider Electric stworzył program dla partnerów e-commerce. Dostarcza on partnerom firmy najnowszych informacji o branży, nowościach i wydarzeniach, aby byli na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Dodatkowo partnerzy pozostają w kontakcie z menedżerem ds. transformacji i aktywacji handlu elektronicznego, który pomoże im opracować odpowiednie strategie maksymalizujące ich sukces na tym polu.
Program zapewnia kompleksowe szkolenia w zakresie znajomości firmy i oferty, zasad handlu elektronicznego czy zrównoważonego rozwoju, aby pomóc partnerom wyprzedzić konkurencję. Dodatkowo partnerzy będą mieli dostęp do szeregu nagród w zamian za ich zaangażowanie. Opcje te mogą obejmować m.in. fundusze marketingowe, rabaty czy inicjatywy wyprzedażowe, aby pomóc partnerom lepiej wykorzystać ich inwestycje w e-commerce.
– Misja programu partnerskiego Schneider Electric stała się bardziej wyraźna – powiedział David Terry, wiceprezes ds. kanałów IT w Schneider Electric w Europie. – Po raz pierwszy oferujemy naszym partnerom z branży nowy program e-commerce, który wyróżnia się na tle konkurencji. W jego ramach zapewniamy kompleksowy pakiet narzędzi i zasobów, które pomogą partnerom odnieść sukces w przestrzeni e-commerce. Od wsparcia marketingowego po pomoc techniczną, nasz program oferuje szeroki zakres usług, aby zapewnić partnerom najlepsze możliwe doświadczenie. Zadbaliśmy również o ekskluzywne rabaty i promocje, aby pomóc partnerom zmaksymalizować ich zyski. Dzięki wszechstronnym funkcjom i możliwości dostosowania do potrzeb, program dla partnerów e-commerce pomoże im wyprzedzić konkurencję.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.