Serum olejowe Herbapol Polana wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021
Serum Olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało docenione przez czytelniczki magazynu Dobre Rady i – dzięki ich głosom – zostało wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021. Naturalny, wegański produkt zdobył III miejsce w kategorii twarz. – To dla nas nie tylko wielkie wyróżnienie i dowód zaufania ze strony konsumentek, ale również motywacja do dalszej, jeszcze cięższej pracy – mówi Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Herbapol Polana.
Plebiscyt Hit Kosmetyczny magazynu Dobre Rady został zorganizowany już po raz 15. Jubileuszowa edycja spotkała się z niezwykłym zainteresowaniem miłośniczek kosmetyków, które oddały ponad 5300 głosów. Wśród nagrodzonych produktów znalazło się wegańskie serum olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie. – Przyznane wyróżnienie jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do ciągłego rozwoju i jeszcze cięższej pracy – zwłaszcza, iż decydujący głos należał do konsumentek. Z wielkim zainteresowaniem wsłuchujemy się w potrzeby kobiet w każdym wieku – to one są dla nas inspiracją. Cieszymy się, że stworzyliśmy produkt, który jest przez nie doceniany. Oczywiście nie spoczywamy na laurach – mówi Izabela Łuczak.
Serum olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało stworzone z myślą o pielęgnacji skóry dojrzałej. Zawiera ekstrakty z maku lekarskiego, żywokostu, ostropestu oraz czerwonej koniczyny. Konsumentki pokochały ten kosmetyk za jego skuteczne działanie – wygładzenie i zmniejszenie widoczności zmarszczek, ujędrnienie i uelastycznienie oraz intensywną regenerację skóry, a także przywrócenie jej młodego wyglądu.
Herbapol Polana to trzy serie produktów do pielęgnacji twarzy stworzone zgodnie z autorskim konceptem dwukierunkowej, holistycznej pielęgnacji skóry – nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz organizmu. Trzy programy naturalnej pielęgnacji umożliwiają troskę o skórę kobiet na każdym etapie życia: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to zarówno naturalne kosmetyki, jaki i suplementy diety (z kwasem hialuronowym, kolagenem lub koenzymem Q10), tworzące spójną, inspirowaną naturą całość. – Produkty Herbapol Polana są naturalne, bliskie kobiecie, zmysłowe. Zależy nam, aby podkreślać jej związek ze światem przyrody oraz wewnętrzną siłę, którą z niego czerpie. Dzięki produktom Herbapol Polana każda kobieta ma szansę odkryć piękno, które w naturalny sposób ma w sobie – dodaje Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Herbapol Polana.
Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.
Serum olejowe Herbapol Polana Odmładzanie – 34,99 zł/30 ml
94,7% składników pochodzi z natury
Lekkie serum olejowe przeznaczone do zaawansowanej, codziennej pielęgnacji skóry dojrzałej. Wygładza cerę i zmniejsza widoczność zmarszczek. Skutecznie ujędrnia i uelastycznia, wykazując przy tym dogłębne działanie regeneracyjne i naprawcze. Zawiera naturalne składniki aktywne, m.in. ekstrakt z maku lekarskiego, żywokostu i ostropestu, które dobroczynnie wpływają na kondycję skóry dojrzałej. Produkt wegański o lekkiej, szybko wchłaniającej się formule.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.