Komunikaty PR

Skin Progress - progresywna odpowiedź na niedoskonałości skóry

2023-05-10  |  09:20
Biuro prasowe

SKIN PROGRESS to progresywna kuracja naprawcza do twarzy i ciała, która przywraca młodej skórze równowagę i komfort. Nowa linia marki YOPEma za zadanie pomóc ukoić zestresowaną, mocno uwrażliwioną skórę, której często towarzyszy problem przetłuszczania się oraz pojawiające niedoskonałości.  

W linii SKIN PROGRESS wykorzystuje się korneo- i mikrobioterapię, tak aby odbudować i chronić naturalny mikrobiom i płaszcz ochronny skóry. Dodatkowo produkty łagodzą podrażnienia wynikające z niewłaściwej pielęgnacji oraz powstające w wyniku zaburzeń równowagi hormonalnej wpływającej na kondycję skóry.  

Precyzyjnie dobrane składniki aktywne są stopniowo uwalniane w głąb skóry, co pozwala na przedłużone działanie produktów oraz przywraca dobry stan cery. Określone stężenie substancji gwarantuje skuteczność kosmetyków, jednocześnie nie powodując przedawkowania i podrażnienia w wyniku złuszczania. 

W części dedykowanej skórze twarzy znajdziemy produkty oczyszczające, w tym esencję micelarną do demakijażu, acidofilny żel do mycia twarzy i hydrobiotyczną mgiełkę do twarzy. 

Esencja do demakijażu dokładnie czyści i odświeża skórę. W jej skład wchodzą zielone micele z oliwki, które delikatnie, ale skutecznie obsorbują makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. Ekstrakt z wierzby purpurowej bogaty w salicylany wspiera odnowę skóry, a sok aloesowy działa silnie nawilżająco i łagodzi podrażnienia.  

Naturalny żel myjący do twarzy zawiera enzymy z opuncji figowej i naturalny kwas tartarowy z liści winorośli, które odpowiadają za złuszczanie naskórka, dodatkowo wygładzają i nawilżają. Ekstrakt z liści moringa absorbuje zanieczyszczenia środowiskowe, działa również przeciwzapalnie i pozostawia skórę świeżą.  

Mgiełka natomiast przywraca równowagę i świeżość skóry. W jej skład wchodzi różowy nektar, który natychmiastowo nawilża i dodatkowo chroni. Kompleks biofermentów redukuje zaczerwienienie, stabilizuje pH skóry i reguluje wydzielanie sebum. Kwiatowe hydrolaty dodatkowo tonizują i odświeżają skórę.  

Do pięlegnacji stworzono resetujące serum do twarzy oraz korneoterapeutyczny krem do twarzy. 

Serum do twarzy to specjalistyczny preparat, który ma za zadanie zrównoważyć procesy  zachodzące w skórze i na jej powierzchni. Zawiera w pełni naturalny, naśladujący działanie retinolu PRO-RETINYL z liści mango, morski hialuron redukujący  wydzielanie sebum oraz puder gemmoterapeutyczny, który działa kojąco i łagodzi stany zapalne skóry.

Lekki krem na dzień stabilizuje pracę gruczołów łojowych, zmniejsza widoczność porów i chroni przed czynnikami drażniącymi. Oparty jest na korneoterapii – metodzie terapii głębokich warstw skóry poprzez uszczelnienie oraz regenerację warstwy barierowej naskórka. W składzie znajduje się porcelanowy kwiat poprawiający wydajność immunologiczną, specjalny kompleks PRO-NIACINAMID + TULSI odpowiedzialny za hamowanie procesów zapalnych oraz bogaty w kwasy  nienasycone szafran łąkowy, gwarantujący prawidłowe odżywienie bez obciążania skóry i zatykania porów.

Wśród produktów stworzonych do ciała znajdują się micelarne żele pod prysznic w trzech odsłonach: Natural Detox, Ultra Hydro oraz Super Calm. Dostępne są także hydroaktywne  balsamy do ciała, podobnie w trzech wersjach – Gładka skóra, Nawilżona skóra i Ukojona skóra.  

W ich składach znajdziemy:  

  • biomicele z ryżu – wspomagają łagodne oczyszczanie, zwiększają pianę i zapewniają właściwą pielęgnację 
  • ekstrakt z Kalamansi – poprawia wygląd skóry, dzięki wysokiej zawartości witaminy C 
  • scrub z nasion maku – dobrze złuszcza naskórek i usuwa martwe komórki
  • naturalne emolienty w tym: masło cupuacu, masło mango, olej macadamia, olej ze słodkich migdałów – gwarantują silne nawilżenie, regulują aktywność lipidów w skórze, wspomagają jej regenerację oraz wzmacniają naturalną barierę ochronną
  • kompleks z algi karmazynowej algi i morskich minerałów – tworzy specjalną barierę  okluzyjną, która chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
  • blue matcha – odpowiada za antyoksydację
  • kompleks 3 dzikich superjagód – odpowiednio chroni, dodatkowo odżywia i nawilża skórę 
  • oriental beauty fruit – to kompleks 4 bogatych w składniki odżywcze egzotycznych owoców: granatu, figi, morwy białej i miłorzębu japońskiego, które mają działanie antyoksydacyjne i wygładzające
  • smoczy owoc – wspomaga nawilżenie i wzmacnia barierę ochronną skóry  

Kosmetyki YOPE są dodatkowo w 100% wegańskie, a wykorzystywane przy ich produkcji  opakowania pochodzą z recyklingu i są przyjazne dla planety. 

Dostępne w sieci Rossmann i w wybranych najlepszych drogeriach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.