Komunikaty PR

SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"

2024-05-14  |  12:00
Biuro prasowe

Od 15 maja w Ziko Dermo będzie można wziąć udział w wyjątkowej akcji p.t. "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”. Celem nowego projektu drogerii jest zachęcenie do efektywnej pielęgnacji i skutecznej ochrony skóry w okresie letnim. Klienci będą mieli okazję przetestować kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji twarzy i ciała, przeczytać poradnik o letniej pielęgnacji oraz wykorzystać kartę podarunkową na 10 złotych, którą zrealizują w drogeriach Ziko Dermo. Sakiewkę wypełnioną tymi upominkami będzie można otrzymać bezpłatnie robiąc zakupy za jedyne 10 złotych w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.

Wakacje to czas, kiedy możemy oderwać się od codziennych zmartwień i poświęcić się odpoczynkowi oraz relaksowi. Jednak nie zapominajmy, że nasza skóra potrzebuje uwagi przez cały rok. Choć letnie dni kuszą lenistwem, nie zapominajmy o regularnej pielęgnacji. Nawilżanie, ochrona przed słońcem i odpowiednia higiena to kluczowe elementy, które pomogą naszej skórze zachować zdrowy blask i piękny wygląd na długie lata. Dlatego nawet w czasie wakacji pamiętajmy o pielęgnacji, by nasza skóra mogła cieszyć się w pełni z letnich przyjemności. Pomoże nam w tym z pewnością "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”, czyli wakacyjny niezbędnik od Ziko Dermo.

Co znajdziemy w sakiewce?

Sakiewka jest wypełniona różnymi produktami do pielęgnacji i ochrony skóry. Znajdą się w niej:

- 1 miniprodukt o pojemności od 50-100 ml (spośród: BIODERMA PHOTODERM Łagodzący żel-krem przedłużający opaleniznę, 100 ml; BIODERMA SENSIBIO H2O Woda micelarna do demakijażu, 100 ml; EAU THERMALE AVÈNE XERACALM A.D Olejek oczyszczający uzupełniający lipidy, 100 ml; NOVACLEAR ATOPIS Krem do rąk z organicznym olejem konopnym, 50 ml.)

- 3 próbki o pojemności od 1-7 ml lub 2,5 g (spośród: DERMEDIC BABY Nawilżająco-kojący krem uzupełniający lipidy skóry od 1. dnia życia, 2,5g; DERMEDIC HYDRAIN3 Krem dogłębnie nawilżający, 2,5 g; EUCERIN SUN PROTECTION PIGMENT CONTROL Fluid ochronny SPF 50+, 7ml; LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS UV MUNE 400 Niewidoczny fluid SPF 50+, 3ml; PHARMACERIS S SENSI PROTECT codzienna emulsja ochronna z kwasem hialuronowym do twarzy i okolic oczu SPF 50+, 5ml; VICHY CAPITAL SOLEIL Fluid przeciw niedoskonałościom SPF 50, 1ml.)

- karta podarunkowa ZIKO DERMO o wartości 10 złotych do wykorzystania w drogeriach stacjonarnych i na zikodermo.pl do 31.12.2024.

- autorski poradnik edukacyjny Ziko Dermo na temat letniej pielęgnacji i skutecznej ochrony przeciwsłonecznej.

Jak otrzymać Sakiewkę Wakacyjnych Skarbów?

To bardzo proste - wystarczy odwiedzić stronę zikodermo.pl, zarejestrować się lub zalogować do Ziko Klubu, wybrać drogerię stacjonarną, w której chce się odebrać Sakiewkę i odebrać unikalny kod uprawniający do odbioru Sakiewki. Następnie w wybranej wcześniej drogerii dokonać zakupu dowolnego produktu za min 10 złotych z użyciem karty Ziko Klub i okazać kod dermokonsultantce. I już. Sakiewka trafia do rąk Klienta.

Sakiewka Wakacyjnych Skarbów będzie niezastąpionym towarzyszem zarówno dla tych, którzy planują urlop, jak i osób rozkoszujących się codziennymi letnimi aktywnościami.

Warto podkreślić, że to już kolejna akcja Ziko Dermo, która pozwala Klientom przetestować dermokosmetyki od światowych i polskich marek oraz wybrać produkty, które najlepiej odpowiadają na potrzeby ich skóry. Drogeria od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze preparatów i odpowiedniej pielęgnacji, dlatego poza fachowym personelem, który zawsze służy ekspercką poradą, prowadzi szerokie działania edukacyjne w kwestiach zdrowej pielęgnacji.

Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w akcji. Dzięki Sakiewce Wakacyjnych Skarbów od Ziko Dermo, wakacyjne dni będą jeszcze bardziej przyjemne i bezpieczne dla naszej skóry.

Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje! Biuro prasowe
2024-11-29 | 11:00

Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!

Ho ho ho! KFC przybywa z wyjątkowym kalendarzem pełnym niepowtarzalnych promocji. Od 1 grudnia aż do Świąt, codziennie w aplikacji KFC czekają nowe oferty, które pozwolą
Konsument Świąteczne zakupy Polaków!
2024-11-27 | 14:45

Świąteczne zakupy Polaków!

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. Zabiegani i zmęczeni staniem w długich kolejkach do kas coraz częściej wybieramy zakupy przez internet. Obok
Konsument Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
2024-11-26 | 16:15

Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!

Każdego roku, na przełomie listopada i grudnia stajesz przed dylematem, co podarować bliskim pod choinkę? Zadanie staje się o tyle łatwiejsze, jeśli znasz zainteresowania osób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.