SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"
Od 15 maja w Ziko Dermo będzie można wziąć udział w wyjątkowej akcji p.t. "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”. Celem nowego projektu drogerii jest zachęcenie do efektywnej pielęgnacji i skutecznej ochrony skóry w okresie letnim. Klienci będą mieli okazję przetestować kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji twarzy i ciała, przeczytać poradnik o letniej pielęgnacji oraz wykorzystać kartę podarunkową na 10 złotych, którą zrealizują w drogeriach Ziko Dermo. Sakiewkę wypełnioną tymi upominkami będzie można otrzymać bezpłatnie robiąc zakupy za jedyne 10 złotych w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Wakacje to czas, kiedy możemy oderwać się od codziennych zmartwień i poświęcić się odpoczynkowi oraz relaksowi. Jednak nie zapominajmy, że nasza skóra potrzebuje uwagi przez cały rok. Choć letnie dni kuszą lenistwem, nie zapominajmy o regularnej pielęgnacji. Nawilżanie, ochrona przed słońcem i odpowiednia higiena to kluczowe elementy, które pomogą naszej skórze zachować zdrowy blask i piękny wygląd na długie lata. Dlatego nawet w czasie wakacji pamiętajmy o pielęgnacji, by nasza skóra mogła cieszyć się w pełni z letnich przyjemności. Pomoże nam w tym z pewnością "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”, czyli wakacyjny niezbędnik od Ziko Dermo.
Co znajdziemy w sakiewce?
Sakiewka jest wypełniona różnymi produktami do pielęgnacji i ochrony skóry. Znajdą się w niej:
- 1 miniprodukt o pojemności od 50-100 ml (spośród: BIODERMA PHOTODERM Łagodzący żel-krem przedłużający opaleniznę, 100 ml; BIODERMA SENSIBIO H2O Woda micelarna do demakijażu, 100 ml; EAU THERMALE AVÈNE XERACALM A.D Olejek oczyszczający uzupełniający lipidy, 100 ml; NOVACLEAR ATOPIS Krem do rąk z organicznym olejem konopnym, 50 ml.)
- 3 próbki o pojemności od 1-7 ml lub 2,5 g (spośród: DERMEDIC BABY Nawilżająco-kojący krem uzupełniający lipidy skóry od 1. dnia życia, 2,5g; DERMEDIC HYDRAIN3 Krem dogłębnie nawilżający, 2,5 g; EUCERIN SUN PROTECTION PIGMENT CONTROL Fluid ochronny SPF 50+, 7ml; LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS UV MUNE 400 Niewidoczny fluid SPF 50+, 3ml; PHARMACERIS S SENSI PROTECT codzienna emulsja ochronna z kwasem hialuronowym do twarzy i okolic oczu SPF 50+, 5ml; VICHY CAPITAL SOLEIL Fluid przeciw niedoskonałościom SPF 50, 1ml.)
- karta podarunkowa ZIKO DERMO o wartości 10 złotych do wykorzystania w drogeriach stacjonarnych i na zikodermo.pl do 31.12.2024.
- autorski poradnik edukacyjny Ziko Dermo na temat letniej pielęgnacji i skutecznej ochrony przeciwsłonecznej.
Jak otrzymać Sakiewkę Wakacyjnych Skarbów?
To bardzo proste - wystarczy odwiedzić stronę zikodermo.pl, zarejestrować się lub zalogować do Ziko Klubu, wybrać drogerię stacjonarną, w której chce się odebrać Sakiewkę i odebrać unikalny kod uprawniający do odbioru Sakiewki. Następnie w wybranej wcześniej drogerii dokonać zakupu dowolnego produktu za min 10 złotych z użyciem karty Ziko Klub i okazać kod dermokonsultantce. I już. Sakiewka trafia do rąk Klienta.
Sakiewka Wakacyjnych Skarbów będzie niezastąpionym towarzyszem zarówno dla tych, którzy planują urlop, jak i osób rozkoszujących się codziennymi letnimi aktywnościami.
Warto podkreślić, że to już kolejna akcja Ziko Dermo, która pozwala Klientom przetestować dermokosmetyki od światowych i polskich marek oraz wybrać produkty, które najlepiej odpowiadają na potrzeby ich skóry. Drogeria od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze preparatów i odpowiedniej pielęgnacji, dlatego poza fachowym personelem, który zawsze służy ekspercką poradą, prowadzi szerokie działania edukacyjne w kwestiach zdrowej pielęgnacji.
Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w akcji. Dzięki Sakiewce Wakacyjnych Skarbów od Ziko Dermo, wakacyjne dni będą jeszcze bardziej przyjemne i bezpieczne dla naszej skóry.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Najlepsze prezenty pod choinkę dla miłośników sportu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.