SŁONECZNA AKCJA ZIKO DERMO - "SAKIEWKA WAKACYJNYCH SKARBÓW"
Od 15 maja w Ziko Dermo będzie można wziąć udział w wyjątkowej akcji p.t. "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”. Celem nowego projektu drogerii jest zachęcenie do efektywnej pielęgnacji i skutecznej ochrony skóry w okresie letnim. Klienci będą mieli okazję przetestować kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji twarzy i ciała, przeczytać poradnik o letniej pielęgnacji oraz wykorzystać kartę podarunkową na 10 złotych, którą zrealizują w drogeriach Ziko Dermo. Sakiewkę wypełnioną tymi upominkami będzie można otrzymać bezpłatnie robiąc zakupy za jedyne 10 złotych w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Wakacje to czas, kiedy możemy oderwać się od codziennych zmartwień i poświęcić się odpoczynkowi oraz relaksowi. Jednak nie zapominajmy, że nasza skóra potrzebuje uwagi przez cały rok. Choć letnie dni kuszą lenistwem, nie zapominajmy o regularnej pielęgnacji. Nawilżanie, ochrona przed słońcem i odpowiednia higiena to kluczowe elementy, które pomogą naszej skórze zachować zdrowy blask i piękny wygląd na długie lata. Dlatego nawet w czasie wakacji pamiętajmy o pielęgnacji, by nasza skóra mogła cieszyć się w pełni z letnich przyjemności. Pomoże nam w tym z pewnością "Sakiewka Wakacyjnych Skarbów”, czyli wakacyjny niezbędnik od Ziko Dermo.
Co znajdziemy w sakiewce?
Sakiewka jest wypełniona różnymi produktami do pielęgnacji i ochrony skóry. Znajdą się w niej:
- 1 miniprodukt o pojemności od 50-100 ml (spośród: BIODERMA PHOTODERM Łagodzący żel-krem przedłużający opaleniznę, 100 ml; BIODERMA SENSIBIO H2O Woda micelarna do demakijażu, 100 ml; EAU THERMALE AVÈNE XERACALM A.D Olejek oczyszczający uzupełniający lipidy, 100 ml; NOVACLEAR ATOPIS Krem do rąk z organicznym olejem konopnym, 50 ml.)
- 3 próbki o pojemności od 1-7 ml lub 2,5 g (spośród: DERMEDIC BABY Nawilżająco-kojący krem uzupełniający lipidy skóry od 1. dnia życia, 2,5g; DERMEDIC HYDRAIN3 Krem dogłębnie nawilżający, 2,5 g; EUCERIN SUN PROTECTION PIGMENT CONTROL Fluid ochronny SPF 50+, 7ml; LA ROCHE-POSAY ANTHELIOS UV MUNE 400 Niewidoczny fluid SPF 50+, 3ml; PHARMACERIS S SENSI PROTECT codzienna emulsja ochronna z kwasem hialuronowym do twarzy i okolic oczu SPF 50+, 5ml; VICHY CAPITAL SOLEIL Fluid przeciw niedoskonałościom SPF 50, 1ml.)
- karta podarunkowa ZIKO DERMO o wartości 10 złotych do wykorzystania w drogeriach stacjonarnych i na zikodermo.pl do 31.12.2024.
- autorski poradnik edukacyjny Ziko Dermo na temat letniej pielęgnacji i skutecznej ochrony przeciwsłonecznej.
Jak otrzymać Sakiewkę Wakacyjnych Skarbów?
To bardzo proste - wystarczy odwiedzić stronę zikodermo.pl, zarejestrować się lub zalogować do Ziko Klubu, wybrać drogerię stacjonarną, w której chce się odebrać Sakiewkę i odebrać unikalny kod uprawniający do odbioru Sakiewki. Następnie w wybranej wcześniej drogerii dokonać zakupu dowolnego produktu za min 10 złotych z użyciem karty Ziko Klub i okazać kod dermokonsultantce. I już. Sakiewka trafia do rąk Klienta.
Sakiewka Wakacyjnych Skarbów będzie niezastąpionym towarzyszem zarówno dla tych, którzy planują urlop, jak i osób rozkoszujących się codziennymi letnimi aktywnościami.
Warto podkreślić, że to już kolejna akcja Ziko Dermo, która pozwala Klientom przetestować dermokosmetyki od światowych i polskich marek oraz wybrać produkty, które najlepiej odpowiadają na potrzeby ich skóry. Drogeria od lat niesie przekaz, że skuteczna pielęgnacja bazuje na świadomym wyborze preparatów i odpowiedniej pielęgnacji, dlatego poza fachowym personelem, który zawsze służy ekspercką poradą, prowadzi szerokie działania edukacyjne w kwestiach zdrowej pielęgnacji.
Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w akcji. Dzięki Sakiewce Wakacyjnych Skarbów od Ziko Dermo, wakacyjne dni będą jeszcze bardziej przyjemne i bezpieczne dla naszej skóry.
Szczegóły na stronie https://www.zikodermo.pl/ i w drogeriach stacjonarnych.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.