Komunikaty PR

„Sportowe emocje z TCL” – rusza kolejna promocja konsumencka chińskiej marki

2021-05-14  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Bazydło-Rossienik
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.

ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
Do pobrania Tabela ( 0.03 MB )

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, firma TCL,
drugi producent telewizorów na świecie, przygotowała dla swoich klientów wyjątkową promocję konsumencką, która pozwoli cieszyć się sportowymi emocjami jeszcze długo
po zakończeniu mistrzostw. Kampania promocyjna pod hasłem „Sportowe emocje z TCL” potrwa od 17 maja do 20 czerwca 2021 r.

 

Akcja skierowana jest przede wszystkim do miłośników sportu, którzy planują przeżywać sportowe emocje w domowym zaciszu, ale chcieliby wymienić swój telewizor na większy
i lepszy. Wszystkie osoby, które kupią telewizor z wybranej oferty TCL w okresie trwania Eurocup, otrzymają vouchery do kanałów sportowych Canal+Sport i Eleven Sports stanowiące 15% wartości telewizora. Dzięki temu będą mogli przedłużyć sportowe emocje nawet o rok.

Kampania ta ma na celu rozpropagowanie najnowszych serii telewizorów QLED i MiniLED jako doskonałego wyboru dla widzów sportowych i graczy e-sportowych – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager TCL Polska. – Największy nacisk stawiamy na serie, których funkcjonalność naturalnie wpasowuje się w jakość oglądanego obrazu, takie jak płynność ruchu  [100 HZ  oraz Motion Clarity], odwzorowanie kolorów i kontrast [Miniled, QLED, Dolby Vision (iQ)] oraz udogodnienia dla graczy e-sportowych (kompatybilność z konsolami najnowszej generacji, HDMI 2.1 oraz funkcje Game Master PRO).

 

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy pomiędzy 17 maja a 20 czerwca 2021 r. kupić telewizor, 31 dni po zakupie dokonać rejestracji na dedykowanej stronie TCL: www.piątekzTCL.pl
i wypełnić kwestionariusz. W ciągu 7 dni od zgłoszenia wniosek zostanie zweryfikowany,
a po zatwierdzeniu go kody zostaną wysłane na adres e-mail konsumenta. W akcji wezmą udział również modele QLED z 2020 roku.

W promocji udział biorą wszystkie autoryzowane kanały sprzedaży TCL. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.

Facebook: TCL Europe - The Creative Life / Instagram:@tclpl / YouTube: TCL_Polska

O TCL Electronics

TCL Electronics to szybko rozwijająca się firma, zajmująca się elektroniką użytkową i wiodący gracz w globalnej branży TV. Utworzona w 1981 r. firma TCL działa obecnie w ponad 160 krajach. Według danych OMDIA, w 2. kwartale 2020 r. zajęła 2. miejsce pod względem wielkości sprzedaży na światowym rynku TV. TCL specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.