Komunikaty PR

Stock Prestige Vodka ponownie doceniona w San Francisco!

2021-06-09  |  10:30

Do listy tegorocznych sukcesów marki Stock Prestige dołączyły dwa kolejne medale – Srebro oraz Brąz w konkursie San Francisco World Spirits & Packaging Competition. Wyróżnienia zostały przyznane marce za najwyższe standardy produkcji, wyjątkowy smak oraz design opakowania w edycji limitowanej – Stock Prestige Vodka Gold.

San Francisco potwierdza standardy  

Stock Prestige jest wysokiej jakości wódką, której receptura wynika z połączenia 130 lat doświadczenia z najnowszymi osiągnięciami w produkcji alkoholu. Jej jakość, smak oraz nowoczesny design butelki są doceniane na całym świecie – teraz również przez ekspertów z San Francisco. 

Organizowany od 2000 roku San Francisco World Spirits & Packaging Competition jest jednym z największych i najstarszych konkursów w branży. Swój prestiż zawdzięcza doświadczonemu jury, które składa się z szanowanych na rynku spirytusowym ekspertów. Co roku oceniają oni jakość produktów oraz standardy produkcyjne, a wśród zwycięzców można znaleźć zarówno najbardziej znane międzynarodowe destylarnie, jak i mniejszych producentów trunków.

Srebro za smak

Wyróżnienie w kategorii smaku (The Tasting Alliance Competitions) jest respektowane w całej branży alkoholowej oraz pomaga markom wyróżnić się na arenie międzynarodowej. Jury w tzw. ślepych testach degustuje trunki, skupiając się na smaku i jakości – w trakcie oceny nie otrzymuje żadnych dodatkowych informacji o producencie, cenie czy wyglądzie opakowania. W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy zarejestrowali ponad 3500 produktów. Stock Prestige Vodka już drugi rok z rzędu została doceniona i zdobyła srebrny medal, co jest potwierdzeniem najwyższych standardów produkcji oraz wyjątkowej jakości i smaku.

Brąz za… złotą butelkę

Marka Stock Prestige co roku tworzy limitowaną edycję opakowania – w 2020 roku inspiracją dla niej było złoto. Butelkę Stock Prestige Gold charakteryzuje luksusowy design oraz wykończenie imitujące złoto, co zostało docenione przez jury konkursu San Francisco World Spirits & Packaging Competition. Przyznało ono marce brązowy medal w kategorii design za dokładność wykonania, dbałość o szczegóły i wyjątkowe wzornictwo.

To nie jedyne nagrody, które marka zdobyła w 2021 roku – najwyższe standardy produkcji docenili też eksperci z Anglii (Złoto w International Spirits Challenge i Srebro w 2021 London Spirits Competition), Belgii (Złoto w Monde Selection) oraz z Hong-Kongu (Podwójne Złoto i Tytuł Vodka of the Year w China Wine & Spirits Competition).

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.