Komunikaty PR

Świąteczne zakupy w Galerii Bronowice

2020-12-22  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

To już ostatnia chwila na skompletowanie prezentów dla bliskich oraz ozdobienie swoich domów. Warto odwiedzić Galerię Bronowice. Oprócz klimatycznych dekoracji, na klientów czekają tu także nowe, sezonowe stoiska, oferujące mnóstwo wyjątkowych artykułów.

Parter w Galerii Bronowice przeszedł bożonarodzeniową metamorfozę. Nowe stoiska ze świątecznymi artykułami przyciągają nie tylko wzrok, ale też zaciekawiają zapachem, jak na przykład ten z wyjątkowymi dekoracjami z pachnącego suszu. Oryginalnymi stroikami można udekorować wejściowe drzwi lub wigilijny stół. Na zabieganych czekają bogato zdobione choinki, gotowe, by wstawić je do salonu. Drzewka dostępne są w przeróżnych rozmiarach i kolorach, dzięki czemu każdy znajdzie takie, które wpasuje się do wystroju.

Rozpakowywanie prezentów to szczególny moment Świąt. Jednak znalezienie odpowiednich podarunków może przyprawić o zawrót głowy. Galeria Bronowice zadbała o klientów, którzy szukają czegoś oryginalnego. Wśród sezonowych wysp znaleźć można fantazyjne skarpetki marki Mozz ze świątecznymi motywami (i nie tylko!), które spodobają się zarówno tacie, młodszej siostrze jak i ulubionemu szwagrowi. Pracownicy chętnie doradzą w wyborze oraz elegancko zapakują prezent. Podczas poszukiwań warto też zwrócić uwagę na wyspę KM Art, oferującą niepowtarzalne upominki. Zróżnicowana oferta pozwoli wybrać podarunki dla całej rodziny, między innymi ręcznie tworzoną biżuterię, malowane figurki i ciepłe wełniane poncza.

Z kolei na stoisku Dagmara Bombki znajdziemy całą gamę przeróżnych, pięknie ozdobionych bombek, od tych tradycyjnych, aż po fantazyjne wzory i kształty.

Święta w tym okresie są szczególnie trudne dla osób mieszkających z dala od rodziny, dlatego myśląc o bliskich warto wysłać świąteczną kartkę z życzeniami. Te najbardziej wyjątkowe można również znaleźć w ofercie nowych stoisk.

Galeria Bronowice zachwyca magiczną aurą od samego wejścia. Zewnętrzne kurtyny świetlne tworzą niepowtarzalny klimat, zachęcając do odwiedzenia centrum. Klienci mogą podziwiać wiszące „prezenty”, gwiazdki, a nawet smoki w świątecznej odsłonie. Mimo atmosfery, która pozwala na chwilę odpłynąć w marzenia, nie wolno zapominać o panujących zasadach bezpieczeństwa, takich jak dystans, obowiązek zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcja rąk. Centrum często przypomina o obecnym reżimie sanitarnym oraz zachęca do korzystania z bezdotykowych form płatności. O bezpieczeństwo klientów dbają pracownicy ochrony oraz wszyscy najemcy.

Galeria Bronowice pamięta również o tych, dla których świąteczny gwar jest przeszkodą w robieniu zakupów. W myśl zasady „centrum handlowe przyjazne wszystkim”, we wtorki między godziną 15:00 a 17:00 obowiązują tu „Godziny Ciszy”. Poza wyłączeniem muzyki, wprowadzono przyciemnione oświetlenie oraz wygaszono  ekrany reklamowe. Akcja dedykowana jest osobom dorosłym i dzieciom ze spektrum autyzmu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.