Komunikaty PR

Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards

2024-10-29  |  09:00
Biuro prasowe

Temu zdobyło nagrodę 2024 BLIX Awards w kategorii „Najlepsze Promocje”. Wyróżnienie podkreśla popularność platformy wśród polskich konsumentów, głównie za sprawą szerokiej oferty jakościowych produktów w konkurencyjnych cenach.

Nagrody BLIX Awards przyznawane są na podstawie opinii konsumentów. W tegorocznej edycji wzięło udział 138 tysięcy uczestników, w tym największe marki sieciowe. Temu zajęło pierwsze miejsce spośród 119 sieci handlowych za wyróżniające się promocje i oferty. Wyróżnienie podkreśla rosnącą popularność Temu w Polsce, którą platforma zdobywa wykorzystując w sprzedaży model bezpośrednich dostaw od producentów, co pozwala nabywać produkty w przystępnych cenach.

„Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nagrodą. Odzwierciedla rosnące uznanie naszych konsumentów za wartość, jaką oferujemy” – powiedział rzecznik Temu. „W Temu dążymy do tego, aby przez cały rok dostarczać produkty w dobrych cenach dzięki naszemu modelowi bezpośrednich dostaw od producentów i efektywności łańcucha dostaw, oferują większej liczbie osób dostęp do przystępnych opcji zakupowych. Będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby lepiej zrozumieć naszych klientów i spełniać ich potrzeby oraz preferencje.”

To kolejna nagroda dla Temu w Polsce. W czerwcu tego roku firma otrzymała statuetkę w kategorii „Sukces Rynkowy” podczas Retail Business Awards 2024, w uznaniu za wartość, jaką dostarcza partnerom biznesowym, dostawcom, lokalnym społecznościom oraz konsumentom.

Na fotografii widnieje Pan Roman Gherman, Director Corporate Affairs Europe. 

Temu operuje na ponad 80 rynkach na całym świecie, w tym we wszystkich 27 krajach członkowskich UE oraz w Wielkiej Brytanii. W Polsce platforma działa od maja 2023 roku.   Znane z szerokiego asortymentu produktów, Temu łączy konsumentów bezpośrednio z producentami, eliminując pośredników i ich marże. Ten uproszczony łańcuch dostaw przekłada się na oszczędności dla konsumentów.

Dodatkowo Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii temu umożliwia dodatkowo wysyłanie towarów z lokalnych magazynów, przyspieszając tym samym dostawy i poszerzając wybór produktów. Platforma wprowadza również lokalnych sprzedawców z tych rynków, co daje klientom jeszcze większy wybór, jednocześnie wspierając lokalne firmy.

Nagrody BLIX, największy program retailowy w Polsce, zbiera, agreguje i analizuje opinie oraz sugestie konsumentów, aby pomóc branży detalicznej lepiej zrozumieć dynamicznie zmieniające się potrzeby Polaków. Na przestrzeni lat, BLIX Awards zgromadziło prawie 21 milionów opinii od polskich konsumentów, co czyni go znaczącym źródłem wglądu w preferencje zakupowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.