Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards
Temu zdobyło nagrodę 2024 BLIX Awards w kategorii „Najlepsze Promocje”. Wyróżnienie podkreśla popularność platformy wśród polskich konsumentów, głównie za sprawą szerokiej oferty jakościowych produktów w konkurencyjnych cenach.
Nagrody BLIX Awards przyznawane są na podstawie opinii konsumentów. W tegorocznej edycji wzięło udział 138 tysięcy uczestników, w tym największe marki sieciowe. Temu zajęło pierwsze miejsce spośród 119 sieci handlowych za wyróżniające się promocje i oferty. Wyróżnienie podkreśla rosnącą popularność Temu w Polsce, którą platforma zdobywa wykorzystując w sprzedaży model bezpośrednich dostaw od producentów, co pozwala nabywać produkty w przystępnych cenach.
„Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nagrodą. Odzwierciedla rosnące uznanie naszych konsumentów za wartość, jaką oferujemy” – powiedział rzecznik Temu. „W Temu dążymy do tego, aby przez cały rok dostarczać produkty w dobrych cenach dzięki naszemu modelowi bezpośrednich dostaw od producentów i efektywności łańcucha dostaw, oferują większej liczbie osób dostęp do przystępnych opcji zakupowych. Będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby lepiej zrozumieć naszych klientów i spełniać ich potrzeby oraz preferencje.”
To kolejna nagroda dla Temu w Polsce. W czerwcu tego roku firma otrzymała statuetkę w kategorii „Sukces Rynkowy” podczas Retail Business Awards 2024, w uznaniu za wartość, jaką dostarcza partnerom biznesowym, dostawcom, lokalnym społecznościom oraz konsumentom.
Na fotografii widnieje Pan Roman Gherman, Director Corporate Affairs Europe.
Temu operuje na ponad 80 rynkach na całym świecie, w tym we wszystkich 27 krajach członkowskich UE oraz w Wielkiej Brytanii. W Polsce platforma działa od maja 2023 roku. Znane z szerokiego asortymentu produktów, Temu łączy konsumentów bezpośrednio z producentami, eliminując pośredników i ich marże. Ten uproszczony łańcuch dostaw przekłada się na oszczędności dla konsumentów.
Dodatkowo Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii temu umożliwia dodatkowo wysyłanie towarów z lokalnych magazynów, przyspieszając tym samym dostawy i poszerzając wybór produktów. Platforma wprowadza również lokalnych sprzedawców z tych rynków, co daje klientom jeszcze większy wybór, jednocześnie wspierając lokalne firmy.
Nagrody BLIX, największy program retailowy w Polsce, zbiera, agreguje i analizuje opinie oraz sugestie konsumentów, aby pomóc branży detalicznej lepiej zrozumieć dynamicznie zmieniające się potrzeby Polaków. Na przestrzeni lat, BLIX Awards zgromadziło prawie 21 milionów opinii od polskich konsumentów, co czyni go znaczącym źródłem wglądu w preferencje zakupowe.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.