Komunikaty PR

Temu z nagrodą Konsumentów za „Najlepsze Promocje” na 2024 BLIX Awards

2024-10-29  |  09:00
Biuro prasowe

Temu zdobyło nagrodę 2024 BLIX Awards w kategorii „Najlepsze Promocje”. Wyróżnienie podkreśla popularność platformy wśród polskich konsumentów, głównie za sprawą szerokiej oferty jakościowych produktów w konkurencyjnych cenach.

Nagrody BLIX Awards przyznawane są na podstawie opinii konsumentów. W tegorocznej edycji wzięło udział 138 tysięcy uczestników, w tym największe marki sieciowe. Temu zajęło pierwsze miejsce spośród 119 sieci handlowych za wyróżniające się promocje i oferty. Wyróżnienie podkreśla rosnącą popularność Temu w Polsce, którą platforma zdobywa wykorzystując w sprzedaży model bezpośrednich dostaw od producentów, co pozwala nabywać produkty w przystępnych cenach.

„Jesteśmy zaszczyceni przyznaną nagrodą. Odzwierciedla rosnące uznanie naszych konsumentów za wartość, jaką oferujemy” – powiedział rzecznik Temu. „W Temu dążymy do tego, aby przez cały rok dostarczać produkty w dobrych cenach dzięki naszemu modelowi bezpośrednich dostaw od producentów i efektywności łańcucha dostaw, oferują większej liczbie osób dostęp do przystępnych opcji zakupowych. Będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby lepiej zrozumieć naszych klientów i spełniać ich potrzeby oraz preferencje.”

To kolejna nagroda dla Temu w Polsce. W czerwcu tego roku firma otrzymała statuetkę w kategorii „Sukces Rynkowy” podczas Retail Business Awards 2024, w uznaniu za wartość, jaką dostarcza partnerom biznesowym, dostawcom, lokalnym społecznościom oraz konsumentom.

Na fotografii widnieje Pan Roman Gherman, Director Corporate Affairs Europe. 

Temu operuje na ponad 80 rynkach na całym świecie, w tym we wszystkich 27 krajach członkowskich UE oraz w Wielkiej Brytanii. W Polsce platforma działa od maja 2023 roku.   Znane z szerokiego asortymentu produktów, Temu łączy konsumentów bezpośrednio z producentami, eliminując pośredników i ich marże. Ten uproszczony łańcuch dostaw przekłada się na oszczędności dla konsumentów.

Dodatkowo Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii temu umożliwia dodatkowo wysyłanie towarów z lokalnych magazynów, przyspieszając tym samym dostawy i poszerzając wybór produktów. Platforma wprowadza również lokalnych sprzedawców z tych rynków, co daje klientom jeszcze większy wybór, jednocześnie wspierając lokalne firmy.

Nagrody BLIX, największy program retailowy w Polsce, zbiera, agreguje i analizuje opinie oraz sugestie konsumentów, aby pomóc branży detalicznej lepiej zrozumieć dynamicznie zmieniające się potrzeby Polaków. Na przestrzeni lat, BLIX Awards zgromadziło prawie 21 milionów opinii od polskich konsumentów, co czyni go znaczącym źródłem wglądu w preferencje zakupowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy spodziewają się gigantycznych rachunków za ogrzewanie Biuro prasowe
2024-11-20 | 08:00

Polacy spodziewają się gigantycznych rachunków za ogrzewanie

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2024 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły rok do roku o 5 proc. Jak wynika z najnowszego badania Krajowego
Konsument Znamy liderów nagrodzonych za innowacyjną komunikację z konsumentami
2024-11-14 | 13:45

Znamy liderów nagrodzonych za innowacyjną komunikację z konsumentami

Dr. Miele Cosmed Group S.A. i Supptrail zostali laureatami tegorocznych nagród Kod Innowacji przyznawanych przez GS1 Polska od 2018 r. W tym roku, spośród rekordowej w historii
Konsument Światowy Dzień Oszczędzania: zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów i danych
2024-10-31 | 14:00

Światowy Dzień Oszczędzania: zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów i danych

31 października to Światowy Dzień Oszczędzania. Temat ten jest ściśle powiązany z dbałością o bezpieczeństwo naszych finansów i danych, dlatego serwis InternetowyKantor.pl

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.