Trójmiasto z usługą abonamentową Glovo Prime
Dzięki miesięcznemu abonamentowi Glovo Prime użytkownicy aplikacji w Trójmieście będą mogli korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z restauracji, supermarketów oraz sklepów. Aktualnie Glovo współpracuje w Trójmieście z 1300 partnerami, dzięki czemu mieszkańcy miasta mogą skorzystać z bardzo szerokiej oferty.
Usługa abonamentowa umożliwi użytkownikom aplikacji korzystanie z nielimitowanych, darmowych dostaw w wybranych restauracjach. Mieszkańcy Trójmiasta chętnie zamawiają jedzenie do domu - wśród najczęściej zamawianych dań w tym mieście królują: Cheesburger, Pad Thai, Kebab oraz Pad Udon.
– W Glovo cały czas rozbudowujemy dostępne kategorie, dzięki czemu nasi użytkownicy mogą zamawiać m.in. kwiaty, kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz czy wyroby cukiernicze. Dzięki Glovo Prime będą mogli cieszyć się ze swoich zakupów z dostawą za darmo – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – Po raz pierwszy uruchomiliśmy Glovo Prime w 2021 r., jednak potem musieliśmy zamrozić projekt na jakiś czas, aby lepiej dopasować go do potrzeb naszych partnerów i użytkowników. Teraz program działa już regularnie i dołączają do niego kolejne miasta, w których nasi użytkownicy mogą cieszyć się z dostaw w abonamencie Glovo Prime - dodaje.
Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł, w przypadku restauracji i sklepów oraz 70 zł, w przypadku supermarketów. Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.
W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera już do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo.
O Glovo
Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Usługa “anything” pozwala użytkownikom zamówić w danym mieście wszystko, na co mają ochotę. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 25 rynkach i w ponad 1300 miastach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/en/
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska mail: aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.