Tygryski chrupią bardziej. Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny
Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zdjęcia lub filmu pt. „Tygryski chrupią bardziej”, obrazującego rodzinną zabawę. Nagroda główna to voucher turystyczny o wartości 10 000 zł. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.
- Tygryski to chrupki uwielbiane nie tylko przez maluchów, ale również ich rodziców. Dlatego postanowiliśmy zorganizować konkurs, w który mogą zaangażować się całe rodziny. Przygotowanie zdjęć lub filmów może być świetną, integrująca zabawą – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków.
Konkurs polega na przygotowaniu kreatywnego zdjęcia lub wideo, pt. „Tygryski chrupią bardziej”. Na fotografii lub filmiku należy pokazać wspólną, wesołą, rodzinną zabawę, a następnie opublikować materiały na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. W poście trzeba uzasadnić, dlaczego to właśnie Twoja rodzina powinna zdobyć nagrodę, oznaczyć profil @naszetygryski oraz dodać hasztag #tygryskiwielkikonkurs. Ostatnim etapem jest przesłanie zgłoszenia (z linkiem do publikacji w mediach społecznościowych) na adres e-mail tygryski@tbm.info.pl lub za pośrednictwem formularza.
Konkurs trwa od 1 lipca 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku.
Organizator ufundował nagrody główne oraz nagrody miesięczne. Nagrodą główną jest voucher turystyczny do wykorzystania na stronie Wakacje.pl o wartości 10 000 zł oraz dwa dmuchane place zabaw. Dodatkowe nagrody (które zostaną przyznane w lipcu i sierpniu) to organizery samochodowe oraz bidony.
Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach. Przewidziano również szereg aktywności na Instagramie i Facebooku oraz billboardy sponsorskie w telewizji. – Zaplanowaliśmy wiele aktywności marketingowych wspierających konkurs. Standy czy topery w sklepach, billboardy w TV czy działania Public Relations to tylko niektóre z wdrożonych przez nas rozwiązań. Zależy nam na zaangażowaniu szerokiego grona odbiorców. Tygryski chrupią bardziej, więc chcemy, żeby rodziny bawiły się z nami na całego – podsumowuje Antczak.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http://www.wielkikonkurs.tygryski.pl/.
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.