Komunikaty PR

Tygryski chrupią bardziej. Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny

2020-07-28  |  08:01

Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zdjęcia lub filmu pt. „Tygryski chrupią bardziej”, obrazującego rodzinną zabawę. Nagroda główna to voucher turystyczny o wartości 10 000 zł. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.

- Tygryski to chrupki uwielbiane nie tylko przez maluchów, ale również ich rodziców. Dlatego postanowiliśmy zorganizować konkurs, w który mogą zaangażować się całe rodziny. Przygotowanie zdjęć lub filmów może być świetną, integrująca zabawą – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków.  

Konkurs polega na przygotowaniu kreatywnego zdjęcia lub wideo, pt. „Tygryski chrupią bardziej”. Na fotografii lub filmiku należy pokazać wspólną, wesołą, rodzinną zabawę, a następnie opublikować materiały na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. W poście trzeba uzasadnić, dlaczego to właśnie Twoja rodzina powinna zdobyć nagrodę, oznaczyć profil @naszetygryski oraz dodać hasztag #tygryskiwielkikonkurs. Ostatnim etapem jest przesłanie zgłoszenia (z linkiem do publikacji w mediach społecznościowych) na adres e-mail tygryski@tbm.info.pl lub za pośrednictwem formularza.

Konkurs trwa od 1 lipca 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku.

Organizator ufundował nagrody główne oraz nagrody miesięczne. Nagrodą główną jest voucher turystyczny do wykorzystania na stronie Wakacje.pl o wartości 10 000 zł oraz dwa dmuchane place zabaw. Dodatkowe nagrody (które zostaną przyznane w lipcu i sierpniu) to organizery samochodowe oraz bidony.

Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach. Przewidziano również szereg aktywności na Instagramie i Facebooku oraz billboardy sponsorskie w telewizji. – Zaplanowaliśmy wiele aktywności marketingowych wspierających konkurs. Standy czy topery w sklepach, billboardy w TV czy działania Public Relations to tylko niektóre z wdrożonych przez nas rozwiązań. Zależy nam na zaangażowaniu szerokiego grona odbiorców. Tygryski chrupią bardziej, więc chcemy, żeby rodziny bawiły się z nami na całego  – podsumowuje Antczak.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http://www.wielkikonkurs.tygryski.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.