Komunikaty PR

Uber Eats Awards: startuje plebiscyt na najlepsze restauracje w całej Polsce

2023-08-16  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Platforma Uber Eats słucha swoich użytkowników i zaprasza ich do wyróżnienia najlepszych restauracji w ogólnopolskim plebiscycie. Lokale mogą zostać nagrodzone aż w 5 kategoriach: Palce lizać, Najlepsza obsługa, Najlepsza potrawa wege, Tanio a dobrze oraz Moje odkrycie roku. To niepowtarzalna szansa nie tylko by docenić starania restauratorów, ale także otrzymać kody rabatowe uprawniające do złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę.

 

Rozpoczął się plebiscyt na najlepsze restauracje organizowany przez Uber Eats. Jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia online, zachęca do głosowania na swoje ulubione lokale. W blisko 40 lokalizacjach, w których działa Uber Eats wyłonionych zostanie aż 5 zwycięzców, po jednym w każdej z następujących kategorii:
 

  • Palce lizać
    Najlepsza jakość gwarancją wygranej. Zawsze świetnie pachnie, zawsze najlepiej smakuje i zawsze dostaje 11/10! 
     
  • Najlepsza obsługa
    Dba o klienta nawet wtedy, gdy nie ma go na miejscu. Ręcznie wypisane pozdrowienia, bon na kolejne zamówienia, estetyczne opakowanie. Wszystko co sprawia, że czujemy się wyjątkowi. 

 

  • Najlepsza potrawa wege
    Restauracja, która docenia bezmięsne wybory i proponuje więcej niż sałatkę. Najlepsza kombinacja nowych smaków i zamienników dla wegetarian.
     
  • Tanio a dobrze
    Najlepszy stosunek ceny do jakości. Gdzie można zjeść, i to dobrze, ale nie zbankrutować.
     
  • Moje odkrycie roku
    To restauracja, która zrobiła największe wrażenie na głosujących w ostatnim czasie. Być może są tam od lat, a być może dopiero co się otworzyli - to nieistotne. 

 

Zwycięskie restauracje zostaną wyróżnione statuetkami Uber Eats Awards, a także otrzymają od firmy specjalny pakiet marketingowy o wartości 10.000 PLN.

 

“Organizując Uber Eats Awards chcemy oddać głos konsumentom, bo to oni wiedzą najlepiej gdzie chcą zamawiać i dlaczego. W ten sposób chcemy nagrodzić restauracje za ich nieustanną determinację do podnoszenia jakości usług i znaleźć miejsca które zachwycają konsumentów. ” - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

 

Za udział w głosowaniu Uber Eats nagrodzi każdego z uczestników kodem rabatowym*, który umożliwi złożenie zamówienia bez ponoszenia opłaty za dostawę. 

 

Głosowanie odbywa się w dniach od 16 do 30 sierpnia na stronie https://ubereatsawards.pl/. 

 

*Kod rabatowy będzie ważny do 31 sierpnia 2023 r. i może zostać wykorzystany jednorazowo przy zamówieniu na platformie Uber Eats w Polsce. Kod rabatowy będzie ważny tylko dla zamówień o wartości koszyka minimum 40 PLN. Kod rabatowy dotyczy wyłącznie opłaty za dostawę, nie dotyczy dodatkowych pozycji z koszyka / opłat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City Biuro prasowe
2024-04-27 | 01:00

Najlepsze produkty na majówkowy grill tylko w Blue City

Od środy 24 kwietnia aż do soboty 27 kwietnia poziom -1 w Blue City zamieni się w regionalny ryneczek, na którym będzie można spotkać najlepszych wytwórców tradycyjnej
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.