#UnbowlingKFC - niezwykła kampania KFC Poké Bowl
Czy zdarzyło się Wam kiedyś zgłodnieć w trakcie przejażdżki motocyklem, na boisku grając z przyjaciółmi w koszykówkę albo po prostu na swoim własnym balkonie robiąc coś, co sprawia Wam super frajdę? Chętnie byście coś zjedli, ale nie chcecie przerywać tego, co akurat robicie. W najnowszej kampanii z udziałem influencerów KFC Polska udowadnia, że pyszna nowość KFC Poké Bowl może być zjedzona wszędzie i w niemal każdej pozycji, oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
W domu, na dworze, a nawet w trakcie akrobacji na sali gimnastycznej. W ramach kampanii #UnbowlingKFC, jedenastu twórców pokazało na swoich profilach na Instagramie, że jedyne, co nas ogranicza w pomyśle na najbardziej niecodzienne miejsce jedzenia KFC Poké Bowl to nasz wyobraźnia. Do akcji zaprosili też swoich followersów.
Od dwóch miesięcy w sieci restauracji KFC fani chrupiącego kurczaka mogą zamówić przepyszne danie – KFC Poké Bowl. To propozycja, której większą cześć składników wybiera się samodzielnie, a dostępne dodatki inspirowane są smakami Kalifornii, Meksyku oraz Orientu. KFC Poké Bowl to doskonały pomysł na letni posiłek, a dzięki temu, że serwowany jest w wygodnej, papierowej misce, idealnie nadaje się na sycącą przekąskę do parku, czy spotkanie z przyjaciółmi. Ale nie tylko!
Influencerzy, którzy wzięli udział w kampanii #UnbowlingKFC pokazali, że KFC Poké Bowl można zjeść dosłownie wszędzie. Pomysły były bardzo różne. Dziewczyny z @_duo_infinity i @shymczyk wybrali KFC Poké Bowl jako świetną opcję na regenerację po treningu, @czerni28 zabrał swoje danie na przejażdżkę motocyklem, a @instabaks udowodnił, że KFC Poké Bowl świetnie nadaje się na obiad w trakcie sesji w studio tatuażu. To, że KFC Poké Bowl można zabrać ze sobą wszędzie, nawet w powietrze pokazała @juliamaciuszek. W kampanii udział wzięli też @marryanneduda, @ouqier_, @djfelipe012, @s_lukasick, @kacperstepinski, oraz @amelia_wierzbowska.
Dodatkowo, każdy z twórców zorganizował dla swoich fanów mikro-konkurs, w którym zachęcał ich do opisania, w jakim najdziwniejszym miejscu zjedliby swojego KFC Poké Bowl. Łącznie, na wszystkich 11 profilach pojawiło się blisko 400 zgłoszeń konkursowych, a influencerzy wybrali po 5 najlepszych komentarzy do swoich instagramowych stories. Nagrodami w konkursach były vouchery do KFC.
Poké Bowl to zupełnie nowa propozycja w restauracjach szybkiej obsługi, która jest dostępna w wyjątkowych zestawieniach smakowych i szturmem podbija serca Gości restauracji KFC. Mogą oni wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą. Kolejnym krokiem jest wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty, a ostatnim jest decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem Gościa.
Dzięki aż trzem wariantom smakowym i możliwości tworzenia tak wielu kombinacji z dostępnych w ofercie dodatków, KFC Poké Bowl można jeść praktycznie za każdym razem w innej wersji, więc o nudzie absolutnie nie ma tu mowy.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.