#UnbowlingKFC - niezwykła kampania KFC Poké Bowl
Czy zdarzyło się Wam kiedyś zgłodnieć w trakcie przejażdżki motocyklem, na boisku grając z przyjaciółmi w koszykówkę albo po prostu na swoim własnym balkonie robiąc coś, co sprawia Wam super frajdę? Chętnie byście coś zjedli, ale nie chcecie przerywać tego, co akurat robicie. W najnowszej kampanii z udziałem influencerów KFC Polska udowadnia, że pyszna nowość KFC Poké Bowl może być zjedzona wszędzie i w niemal każdej pozycji, oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
W domu, na dworze, a nawet w trakcie akrobacji na sali gimnastycznej. W ramach kampanii #UnbowlingKFC, jedenastu twórców pokazało na swoich profilach na Instagramie, że jedyne, co nas ogranicza w pomyśle na najbardziej niecodzienne miejsce jedzenia KFC Poké Bowl to nasz wyobraźnia. Do akcji zaprosili też swoich followersów.
Od dwóch miesięcy w sieci restauracji KFC fani chrupiącego kurczaka mogą zamówić przepyszne danie – KFC Poké Bowl. To propozycja, której większą cześć składników wybiera się samodzielnie, a dostępne dodatki inspirowane są smakami Kalifornii, Meksyku oraz Orientu. KFC Poké Bowl to doskonały pomysł na letni posiłek, a dzięki temu, że serwowany jest w wygodnej, papierowej misce, idealnie nadaje się na sycącą przekąskę do parku, czy spotkanie z przyjaciółmi. Ale nie tylko!
Influencerzy, którzy wzięli udział w kampanii #UnbowlingKFC pokazali, że KFC Poké Bowl można zjeść dosłownie wszędzie. Pomysły były bardzo różne. Dziewczyny z @_duo_infinity i @shymczyk wybrali KFC Poké Bowl jako świetną opcję na regenerację po treningu, @czerni28 zabrał swoje danie na przejażdżkę motocyklem, a @instabaks udowodnił, że KFC Poké Bowl świetnie nadaje się na obiad w trakcie sesji w studio tatuażu. To, że KFC Poké Bowl można zabrać ze sobą wszędzie, nawet w powietrze pokazała @juliamaciuszek. W kampanii udział wzięli też @marryanneduda, @ouqier_, @djfelipe012, @s_lukasick, @kacperstepinski, oraz @amelia_wierzbowska.
Dodatkowo, każdy z twórców zorganizował dla swoich fanów mikro-konkurs, w którym zachęcał ich do opisania, w jakim najdziwniejszym miejscu zjedliby swojego KFC Poké Bowl. Łącznie, na wszystkich 11 profilach pojawiło się blisko 400 zgłoszeń konkursowych, a influencerzy wybrali po 5 najlepszych komentarzy do swoich instagramowych stories. Nagrodami w konkursach były vouchery do KFC.
Poké Bowl to zupełnie nowa propozycja w restauracjach szybkiej obsługi, która jest dostępna w wyjątkowych zestawieniach smakowych i szturmem podbija serca Gości restauracji KFC. Mogą oni wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą. Kolejnym krokiem jest wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty, a ostatnim jest decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem Gościa.
Dzięki aż trzem wariantom smakowym i możliwości tworzenia tak wielu kombinacji z dostępnych w ofercie dodatków, KFC Poké Bowl można jeść praktycznie za każdym razem w innej wersji, więc o nudzie absolutnie nie ma tu mowy.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.