W Glovo możesz już zapłacić BLIKIEM
Glovo, najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja łącząca klientów i kurierów z restauracjami i sklepami, umożliwiła rozliczenia BLIKIEM – jedną z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Użytkownicy platformy mogą opłacić zamówienie szybko, wygodnie i bezpiecznie. Z okazji nowej współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać z promocji – „Zapłać BLIKIEM i zgarnij 30 zł”.
BLIK to powszechny standard płatności mobilnych, który w 2022 roku odnotował ponad 1,2 miliarda operacji, o wartości ponad 160 miliardów złotych. W ciągu 8 lat obecności w Polsce przyciągnął do siebie znaczną liczbę lojalnych użytkowników, którzy regularnie rozliczają się za jego pomocą. Na koniec marca br. korzystało z niego aktywnie już około 13,5 miliona użytkowników. BLIK najchętniej wykorzystywany jest w e-commerce – tylko w ubiegłym roku zrealizowano nim w tym kanale aż 714,2 mln transakcji.
– Współpraca z BLIKIEM i wdrożenie tej formy płatności zapewni naszym użytkownikom wygodę, bezpieczeństwo oraz szybkość w realizacji zamówienia. Od niedawna oferujemy w Polsce najszerszy wybór restauracji i sklepów ze wszystkich graczy na rynku. Teraz rozszerzamy także wybór metody płatności, aby każdy mógł czuć się komfortowo zamawiając przez Glovo – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – BLIK i Glovo to dwie platformy, które rozwijają się niezwykle szybko. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy obie firmy zyskają nowych użytkowników.
– BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych, ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jesteśmy pewni, że udostępnienie BLIKA w aplikacji Glovo umożliwi wszystkim jej użytkownikom jeszcze szybsze i wygodniejsze rozliczanie się za zamówienia - tak jak lubią, czyli z dowolnego miejsca i w zaledwie kilka sekund – mówi Magdalena Kubisa, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.
Zapłacić BLIKIEM i zgarnij 30 zł
Z okazji rozpoczęcia współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Wystarczy zamówić cokolwiek z Glovo i zapłacić BLIKIEM, aby otrzymać 30 zł na kolejne zamówienie. Promocja dotyczy wyłącznie użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie płacili za zamówienia w Glovo z wykorzystaniem tej metody płatności oraz którzy otrzymali e-maila z promocją i złożyli zamówienie w terminie od 30.05.2023 r. do 04.06.2023 r, płacąc za nie BLIKIEM.
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska mail: aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.