W Glovo możesz już zapłacić BLIKIEM
Glovo, najszybciej rozwijająca się w Polsce aplikacja łącząca klientów i kurierów z restauracjami i sklepami, umożliwiła rozliczenia BLIKIEM – jedną z najpopularniejszych metod płatności w Polsce. Użytkownicy platformy mogą opłacić zamówienie szybko, wygodnie i bezpiecznie. Z okazji nowej współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać z promocji – „Zapłać BLIKIEM i zgarnij 30 zł”.
BLIK to powszechny standard płatności mobilnych, który w 2022 roku odnotował ponad 1,2 miliarda operacji, o wartości ponad 160 miliardów złotych. W ciągu 8 lat obecności w Polsce przyciągnął do siebie znaczną liczbę lojalnych użytkowników, którzy regularnie rozliczają się za jego pomocą. Na koniec marca br. korzystało z niego aktywnie już około 13,5 miliona użytkowników. BLIK najchętniej wykorzystywany jest w e-commerce – tylko w ubiegłym roku zrealizowano nim w tym kanale aż 714,2 mln transakcji.
– Współpraca z BLIKIEM i wdrożenie tej formy płatności zapewni naszym użytkownikom wygodę, bezpieczeństwo oraz szybkość w realizacji zamówienia. Od niedawna oferujemy w Polsce najszerszy wybór restauracji i sklepów ze wszystkich graczy na rynku. Teraz rozszerzamy także wybór metody płatności, aby każdy mógł czuć się komfortowo zamawiając przez Glovo – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – BLIK i Glovo to dwie platformy, które rozwijają się niezwykle szybko. Jesteśmy przekonani, że dzięki współpracy obie firmy zyskają nowych użytkowników.
– BLIK to nie tylko popularna i powszechnie akceptowana metoda płatności mobilnych, ale także symbol bezpieczeństwa i wygody. Jesteśmy pewni, że udostępnienie BLIKA w aplikacji Glovo umożliwi wszystkim jej użytkownikom jeszcze szybsze i wygodniejsze rozliczanie się za zamówienia - tak jak lubią, czyli z dowolnego miejsca i w zaledwie kilka sekund – mówi Magdalena Kubisa, Dyrektorka ds. Rozwoju Biznesu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.
Zapłacić BLIKIEM i zgarnij 30 zł
Z okazji rozpoczęcia współpracy użytkownicy Glovo mogą skorzystać ze specjalnej promocji. Wystarczy zamówić cokolwiek z Glovo i zapłacić BLIKIEM, aby otrzymać 30 zł na kolejne zamówienie. Promocja dotyczy wyłącznie użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie płacili za zamówienia w Glovo z wykorzystaniem tej metody płatności oraz którzy otrzymali e-maila z promocją i złożyli zamówienie w terminie od 30.05.2023 r. do 04.06.2023 r, płacąc za nie BLIKIEM.
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska mail: aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.