Komunikaty PR

Westfield Arkadia z nowymi najemcami

2022-09-20  |  13:30

Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączyła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. W przestrzeni swojego pop-up store’u, który dla klientów Westfield Arkadia dostępny będzie do 1 października, Kapsula oferuje ubrania i dodatki wyróżniające się unikalnym wzornictwem oraz rzemiosłem ich wykonania. Większość kolekcji to edycje limitowane. W ostatnim czasie oferta Westfield Arkadia wzbogaciła się także o kolejnych najemców: Intimissimi Uomo oraz cukiernię Olsza, a lokalizacje swoich sklepów zmienili Vistula, Eurofirany i Wyjątkowy Prezent.

Kapsula to marka założona w 2015 roku jako platforma zrzeszająca ukraińskich projektantów. Pop-up w Westfield Arkadia to największy tego typu ukraiński koncept w Polsce, w którym klienci znajdą 70 wyjątkowych kolekcji odzieży i biżuterii. Lokal znajduje się na 1. piętrze.

Zależy nam na stałym poszerzaniu naszej oferty, by jak najlepiej i najbardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Do grona najemców Westfield Arkadia dołączyły trzy nowe marki, a trzech najemców zmieniło lokalizacje swoich sklepówmówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia, i dodaje Takie działania są częścią szerszej strategii rozwoju całego centrum, która skupia się nie tylko na ofercie handlowej, ale także na poszerzaniu oferty udogodnień dla naszych klientów. Stąd m.in. trwająca przebudowa schodów w jednym z pasaży, dzięki której jeszcze w tym roku klienci będą mogli korzystać z wygodnych schodów ruchomych.

Intimissimi Uomo oraz cukiernia Olsza – kolejni nowi najemcy

Kolejne marki, które we wrześniu dołączyły do grona najemców Westfield Arkadia to Intimissimi Uomo oraz cukiernia Olsza. Intimissimi Uomo to jeden z brandów należących do Calzedonia Group. Sklep oferuje szeroki wybór produktów dla mężczyzn, takich jak np. bielizna dzienna i nocna czy stroje kąpielowe. Salon Intimissimi Uomo znajduje się na parterze.

Z kolei nowa cukiernia Olsza to rodzinna firma, której wypieki powstają w oparciu o tradycyjne receptury, wyłącznie z naturalnych składników najwyższej jakości. Marka powstała w 1995 roku i obecnie jest to jedna z największych warszawskich cukierni. W Westfield Arkadia stoisko Olsza zlokalizowane jest na parterze.

Vistula, Wyjątkowy Prezent i Eurofirany w nowych lokalizacjach

To nie koniec zmian w Westfield Arkadia. Trzy dobrze znane już klientom marki przeniosły się do nowych lokalizacji. Salon Vistula od końca sierpnia działa w nowym koncepcie oraz nowym lokalu na 1. piętrze. Oferta marki podzielona została na pięć rozdziałów wprowadzanych stopniowo, dzięki czemu klienci mogą wybierać spośród poszczególnych elementów garderoby najlepiej dopasowanych do aktualnego sezonu. Obecny koncept sklepu zakłada także odmieniony sposób ekspozycji. Produkty zaprezentowane są w formie gotowych stylizacji na wysokości wzroku klienta, jest też wydzielona przestrzeń na kolekcję damską i akcesoria. Co więcej, w witrynie sklepu wykorzystano wielkoformatowy ekran, który prezentuje aktualną ofertę marki.

Nowy salon czeka także na klientów marki Eurofirany. Od końca sierpnia sklep dostępny jest na 1. piętrze. Eurofirany to polska marka wnętrzarska z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku. W jej ofercie znajdują się wysokiej jakości tkaniny do dekoracji okien – firany, zasłony, rolety, a także tekstylia, takie jak narzuty, pościele czy ręczniki oraz dodatki do dekoracji domu. W salonie klienci mają także możliwość skorzystania z kompleksowej usługi przygotowania i realizacji indywidualnego projektu i aranżacji okna.

Na początku września do nowego lokalu na parterze przeniosła się także marka Wyjątkowy Prezent, dotychczas dostępna na stoisku zlokalizowanym na pasażu. To nie koniec zmian. Od października klienci będą mieli dodatkowo możliwość odwiedzania drugiego sklepu marki zlokalizowanego na 1. piętrze w Westfield Arkadia. Wyjątkowy Prezent to możliwość wyboru prezentu w formie vouchera dla najbliższych spośród 8 000 propozycji w całej Polsce. Firma jako pierwsza w naszym kraju zaczęła oferować swoim klientom prezenty w formie przeżyć, np. voucherów przygotowanych z myślą o smakoszach, wielbicielach adrenaliny, ciekawych świata czy spragnionych relaksu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina” Biuro prasowe
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.