WINIARY najlepszą polską marką w rankingu Best Brands Poland 2023
Marka WINIARY zwyciężyła w tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023 w kategorii Best Polish Brand. Nagroda przyznawana jest na podstawie kompleksowego badania konsumenckiego przeprowadzanego zgodnie z metodologią GfK – jednego z liderów w zakresie analityki rynku i danych.
W czwartek 18 maja br., w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się Finałowa Gala wręczenia nagród Best Brands Poland 2023. Zostały one przyznane w sześciu obszarach: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainable Brand, Best Life Changing Technology Brand oraz Best Brand For Tough Times. O wynikach decydowali w stu procentach konsumenci – aby wyłonić najsilniejsze marki, niezależny instytut badań konsumenckich GfK Polonia przeprowadził 7,5 tysiąca wywiadów na grupie reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania i region. W kategorii Best Polish Brand zwyciężyła marka WINIARY. Nagrodę odebrał dyrektor wykonawczy marki WINIARY – Marcin Popławski.
- Działamy na polskim rynku już od ponad 80 lat. Nasze produkty są symbolem rodzinnej atmosfery i domowej kuchni. Skupiamy się na pomaganiu Polakom w gotowaniu, zachęcając do łączenia tradycyjnych smaków z nowym, bardziej współczesnym podejściem. Obecnie rynek dynamicznie się zmienia, zmieniają się również nasi konsumenci oraz ich potrzeby, którym chcemy stale wychodzić naprzeciw, dalej rozwijając markę WINIARY. Rozszerzamy portfolio, inspirujemy, rozwijamy bazę przepisów, edukujemy, dostarczamy porad oraz narzędzi do planowania zakupów i posiłków i wiele innych. Kilka ostatnich lat poświęciliśmy np. na mocne rozbudowanie naszej strony www.winiary.pl, która ma być pomocą w każdym obszarze dotyczącym kulinariów. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez Polaków, za co bardzo dziękujemy – mówi Szymon Ulkowski, Kierownik ds. e-Business i Komunikacji marki WINIARY.
Best Brands Poland 2023 to już druga edycja rankingu przeprowadzona w Polsce. W badaniu konsumenci oceniają siłę marek, uwzględniając dwa wymiary – finansowy oraz emocjonalny. Na pierwszy z nich – Share of Wallet – składają się takie czynniki, jak udział w rynku, lojalność nabywców wobec marki i premia cenowa. Wymiar emocjonalny – Share of Soul – to świadomość marki, jej potencjał cross-sellingowy, doświadczenie z marką i stopień przywiązania. W tegorocznym plebiscycie, który przeprowadzono od początku lutego do końca marca br., wzięło udział 400 marek z 50 różnych kategorii. Marka WINIARY oprócz zdobytej nagrody, była również nominowana w kategorii Best Brand Overall.
Więcej informacji o działaniach marki WINIARY można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”.
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.