Komunikaty PR

WINIARY najlepszą polską marką w rankingu Best Brands Poland 2023

2023-06-05  |  12:00
Biuro prasowe

Marka WINIARY zwyciężyła w tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023 w kategorii Best Polish Brand. Nagroda przyznawana jest na podstawie kompleksowego badania konsumenckiego przeprowadzanego zgodnie z metodologią GfK – jednego z liderów w zakresie analityki rynku i danych.

W czwartek 18 maja br., w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się Finałowa Gala wręczenia nagród Best Brands Poland 2023. Zostały one przyznane w sześciu obszarach: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainable Brand, Best Life Changing Technology Brand oraz Best Brand For Tough Times. O wynikach decydowali w stu procentach konsumenci – aby wyłonić najsilniejsze marki, niezależny instytut badań konsumenckich GfK Polonia przeprowadził 7,5 tysiąca wywiadów na grupie reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania i region. W kategorii Best Polish Brand zwyciężyła marka WINIARY. Nagrodę odebrał dyrektor wykonawczy marki WINIARY – Marcin Popławski.

- Działamy na polskim rynku już od ponad 80 lat. Nasze produkty są symbolem rodzinnej atmosfery i domowej kuchni. Skupiamy się na pomaganiu Polakom w gotowaniu, zachęcając do łączenia tradycyjnych smaków z nowym, bardziej współczesnym podejściem. Obecnie rynek dynamicznie się zmienia, zmieniają się również nasi konsumenci oraz ich potrzeby, którym chcemy stale wychodzić naprzeciw, dalej rozwijając markę WINIARY. Rozszerzamy portfolio, inspirujemy, rozwijamy bazę przepisów, edukujemy, dostarczamy porad oraz narzędzi do planowania zakupów i posiłków i wiele innych. Kilka ostatnich lat poświęciliśmy np. na mocne rozbudowanie naszej strony www.winiary.pl, która ma być pomocą w każdym obszarze dotyczącym kulinariów. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez Polaków, za co bardzo dziękujemy – mówi Szymon Ulkowski, Kierownik ds. e-Business i Komunikacji marki WINIARY.

Best Brands Poland 2023 to już druga edycja rankingu przeprowadzona w Polsce. W badaniu konsumenci oceniają siłę marek, uwzględniając dwa wymiary – finansowy oraz emocjonalny. Na pierwszy z nich – Share of Wallet – składają się takie czynniki, jak udział w rynku, lojalność nabywców wobec marki i premia cenowa. Wymiar emocjonalny – Share of Soul – to świadomość marki, jej potencjał cross-sellingowy, doświadczenie z marką i stopień przywiązania. W tegorocznym plebiscycie, który przeprowadzono od początku lutego do końca marca br., wzięło udział 400 marek z 50 różnych kategorii. Marka WINIARY oprócz zdobytej nagrody, była również nominowana w kategorii Best Brand Overall.

Więcej informacji o działaniach marki WINIARY można znaleźć na stronie: www.winiary.pl.

***

O marce WINIARY

WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.