Wrocław z usługą abonamentową Glovo Prime
Dzięki miesięcznemu abonamentowi Glovo Prime użytkownicy aplikacji we Wrocławiu będą mogli korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z restauracji, supermarketów oraz sklepów. Aktualnie Glovo współpracuje we Wrocławiu z ponad 800 partnerami, dzięki czemu mieszkańcy miasta mogą skorzystać z bardzo szerokiej oferty.
Usługa abonamentowa umożliwi użytkownikom aplikacji korzystanie z nielimitowanych, darmowych dostaw w wybranych restauracjach. Wrocławianie chętnie zamawiają jedzenie do domu - wśród najczęściej zamawianych dań w tym mieście królują: Cheeseburger, Kebab i Pizza. W ciągu ostatniego roku Wrocławianie zamówili aż 131 000 pizz!
– W Glovo cały czas rozbudowujemy dostępne kategorie, dzięki czemu nasi użytkownicy mogą zamawiać m.in. kwiaty, kosmetyki, artykuły wyposażenia wnętrz czy wyroby cukiernicze. Dzięki Glovo Prime będą mogli cieszyć się ze swoich zakupów z dostawą za darmo – mówi Carlos Silvan, General Manager w Glovo Polska. – Po raz pierwszy uruchomiliśmy Glovo Prime w 2021 r., jednak potem musieliśmy zamrozić projekt na jakiś czas, aby lepiej dopasować go do potrzeb naszych partnerów i użytkowników. Teraz program działa już regularnie i dołączają do niego kolejne miasta, w których nasi użytkownicy mogą cieszyć się z dostaw w abonamencie Glovo Prime - dodaje.
Koszt Glovo Prime to 14,99 zł miesięcznie a darmowa dostawa dotyczy zamówień o minimalnej wartości koszyka 35 zł, w przypadku restauracji i sklepów oraz 70 zł, w przypadku supermarketów. Sklepy dostępne w ramach Glovo Prime są oznaczone logotypem w aplikacji.
W całej Polsce Glovo pobrało już ponad 4 miliony osób. Aplikacja dociera już do ponad 50% populacji Polski oraz 80% mieszkańców polskich miast. Jednocześnie, już co czwarta restauracja w Polsce jest dostępna w Glovo.
O Glovo
Glovo to pionierska aplikacja delivery, łącząca klientów z restauracjami, aptekami, sklepami spożywczymi i punktami partnerskimi. Usługa “anything” pozwala użytkownikom zamówić w danym mieście wszystko, na co mają ochotę. Założone w 2015 roku w Barcelonie firma Glovo jest pierwszą firmą technologiczną, zorientowaną na wpływ, działającą na 25 rynkach i w ponad 1300 miastach w Europie Południowej, Azji Środkowej i Afryce. Więcej informacji o Glovo można znaleźć na stronie: https://about.glovoapp.com/en/
Kontakt do mediów:
Aneta Szerszeniewska mail:aneta.szerszeniewska@38pr.pl, tel. 509 453 985

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.