Komunikaty PR

Wszystko, co warto wiedzieć o blachodachówce dwumodułowej

2020-03-03  |  13:10
Biuro prasowe

Gdy inwestor staje przed wyborem pokrycia dachowego i zastanawia się nad tym, czy zdecydować się na blachodachówkę, zwykle sprawdza, w jakich wzorach i kolorystyce jest dostępna. Tymczasem warto również rozważyć to, jaki powinna mieć format arkusza. Wśród możliwych rozwiązań znajduje się blachodachówka dwumodułowa. Specjaliści firmy Regamet tłumaczą, co warto o niej wiedzieć.

Blachodachówka dwumodułowa czy na wymiar?

Wielu inwestorów często nie jest świadomych, że blachodachówka może być dostępna w wersji na wymiar lub w modułach. Tymczasem wybór jej formatu jest bardzo istotny i powinien być dobrany do konstrukcji planowanego dachu.

Blachodachówka cięta na wymiar to duże, osiągające nawet 6,5 m długości arkusze, które dobrze sprawdzają się na prostych dachach. Są dopasowywane fabrycznie do wielkości więźby, po wcześniejszym jej dokładnym wymierzeniu. Dlatego w przypadku jedno i dwuspadowych dachów jest to rozwiązanie najbardziej optymalne, zapewniające szybki i wygodny montaż.

Natomiast, gdy pokrycie dachowe budynku ma bardziej skomplikowaną konstrukcję, najlepszym wyborem będzie właśnie blachodachówka dwumodułowa. – Ma ona format lekkich, stosunkowo niewielkich rozmiarów arkuszy, o szerokości ok. 112 cm na ok. 72 cm długości (choć oczywiście wymiary nieco się od siebie różnią, w zależności od producenta i konkretnego produktu). „Dwumodułowa” znaczy natomiast tyle, że każdy arkusz składa się z dwóch rzędów blachodachówek. Dla inwestora, jak i dla dekarza, rozwiązanie to oznacza wiele zalet – mówi Bartłomiej Ukowski, dyrektor handlowy firmy Regamet specjalizującej się w produkcji pokryć dachowych z blachy.

Atuty blachodachówki dwumodułowej

Do najczęściej wymienianych plusów związanych z niewielkim rozmiarem oraz wagą blachodachówki dwumodułowej należą: wygoda w transporcie, przenoszeniu jej na dach i montowaniu. Dzięki temu w jej przypadku występuje mniejsze ryzyko uszkodzeń mechanicznych .

Dlaczego jest ona częściej rekomendowana na dachy o skomplikowanych więźbach? – Niewielki format arkuszy umożliwia dokładną kalkulację tego, ile materiału należy zakupić – tłumaczy ekspert firmy Regamet. – Znaczenie tej korzyści wzrasta zwłaszcza w przypadku dachów o najbardziej złożonych konstrukcjach, kiedy materiał musi być docinany do licznych załamań, lukarn czy koszy rynnowych. Jeśli chodzi o niewielkie straty materiału, a więc szeroko pojętą ekonomię i łatwość dopasowania, blachodachówka dwumodułowa jest bezkonkurencyjna.

Estetyka rozwiązania

Wiele osób  decyduje się na blachodachówkę dwumodułową ze względu na jej walory estetyczne i dużą różnorodność, a przez to szeroki wybór. Pokrycia dachowe tego typu w ofercie Regamet dostępne są zarówno w nowoczesnych i minimalistycznych wzorach (np. płaskie blachodachówki dwumodułowe, w grafitowych kolorach i matowych powłokach), jak i bardziej tradycyjnych i klasycznie eleganckich formach (np. model z wysokimi przetłoczeniami i pojedynczymi rowkami, w powłokach błyszczących). – W naszej ofercie znajdują się trzy różne rodzaje blachodachówek dwumodułowych, a każda z nich proponowana jest w wielu kolorach i powłokach. Dzięki temu, każdy inwestor znajdzie wśród nich produkt idealnie pasujący do jego domu – mówi przedstawiciel firmy.

Trwałość i wysoka jakość

Profil blachodachówki dwumodułowej wpływa na to, że arkusze ściśle do siebie przylegają, a dach jest bardziej szczelny i odporny na odkształcenia. Oczywiście istotna jest również jakość surowca, z którego wykonane jest tego typu pokrycie dachowe. Ważna jest nie tylko sama stal, ale również powłoka, którą jest pokryta.

Te dwa komponenty razem nadają blachodachówce dwumodułowej lepszą trwałość i odporność na uszkodzenia, zapewniając jej przy tym stylowy wygląd. – Blachodachówki dwumodułowe Regamet wykonane są z surowców o bardzo wysokich parametrach technicznych. Stal jest zabezpieczona dodatkową warstwą cynku. Ponadto oferujemy je także w trzech innowacyjnych powłokach, które firma posiada na wyłączność. – mówi Bartłomiej Ukowski. – Zapewniają one inwestorom nie tylko podwyższoną odporność pokrycia dachowego na uszkodzenia mechaniczne, ale również skutecznie zabezpieczają je przed oddziaływaniem promieniowania UV czy kwaśnych deszczy, co zwiększa antykorozyjność i wydłuża trwałość koloru. Poza tym dach zyskuje dzięki nim ekskluzywne, matowe lub połyskujące wykończenie. Powłoki te są objęte wieloletnią gwarancją – dodaje dyrektor handlowy firmy.

Dobrze dobrana blachodachówka dwumodułowa stanowi idealne zwieńczenie dla każdego domu, zarówno pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. Jest rozwiązaniem ekonomicznym, a przy tym spełniającym najwyższe standardy.

Więcej: www.regamet.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.