Komunikaty PR

Wygraj Kitchen Aid, czyli konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim"

2023-06-01  |  10:15
Biuro prasowe

Już 1 czerwca br. rusza konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim i wygrywaj!”, w którym nagrodą główną jest mikser planetarny Kitchen Aid oraz wiele oryginalnych nagród! WSP SPOŁEM chce zaciekawić swoich konsumentów odkrywaniem nowych możliwości wykorzystania kultowego produktu Majonezu Kieleckiego.

Jest on świetny nie tylko jako dodatek do potraw, mięs, sałatek, warzyw czy jajek, ale też wyjątkowo praktyczny jako baza do kanapek. Dzięki swojej lekkości oraz praktyczności, ma wiele zastosowań -  jak zaznaczają sami klienci: „majonezem dobrze się smaruje, zawsze jest gotowy do użycia, wybornie smakuje, jest bogaty w wartości odżywcze, z nim wszystko smakuje lepiej, to zastrzyk energii, a także… nie pozwala wpaść w rutynę”.

A jak wziąć udział w konkursie, by wygrać?

Mechanizm akcji, czyli posmaruj kanapkę i zrób zdjęcie

Zadanie konkursowe polega na zakupieniu wybranego produktu WSP SPOŁEM (tj. Majonezu Kieleckiego 170 ml, Majonezu Kieleckiego 310 ml, Majonezu Kieleckiego 410 ml, Majonezu Kieleckiego 450 ml, Majonezu Kieleckiego 500 ml, Majonezu Kieleckiego 700 ml, Majonezu Kieleckiego lekkiego 310 g, Majonezu Kieleckiego Omega-3 310 g, Majonezu Kieleckiego Roślinnego 310 g oraz Majonezu Kieleckiego z oliwkami 170g), a następnie zrobieniu kreatywnego zdjęcia pokazującego przygotowanie kanapki. Na wspomnianym zdjęciu musi znaleźć się wizerunek któregoś z w/w produktów, a sam majonez – jak sama nazwa konkursu wskazuje – powinien zostać wykorzystany jako „smarowidło”.

Fotografię należy opublikować w komentarzu pod postem konkursowym, opatrzyć ją tytułem nawiązującym do smarowania. Oprócz nagrody głównej, czyli nowoczesnego miksera planetarnego KitchenAid o wartości ponad 5000 zł, uczestnicy mają szansę zdobyć nagrody dodatkowe, takie jak kosze piknikowe, deski do krojenia, a także kultowe gadżety Majonezu Kieleckiego (np. skarpetki z logo oraz łyżeczki deserowe). W konkursie można wziąć udział wielokrotnie, publikując nieograniczoną ilość zdjęć – ważne, by zachować paragon zakupu produktów biorących udział w konkursie.

Szczegóły konkursu znajdują się tutaj: 
https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/wygraj-kitchenaid-czyli-konkurs-posmaruj-kanapke-kieleckim/

Konkurs posmarowane trwa od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.