Komunikaty PR

Wygraj Kitchen Aid, czyli konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim"

2023-06-01  |  10:15
Biuro prasowe

Już 1 czerwca br. rusza konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim i wygrywaj!”, w którym nagrodą główną jest mikser planetarny Kitchen Aid oraz wiele oryginalnych nagród! WSP SPOŁEM chce zaciekawić swoich konsumentów odkrywaniem nowych możliwości wykorzystania kultowego produktu Majonezu Kieleckiego.

Jest on świetny nie tylko jako dodatek do potraw, mięs, sałatek, warzyw czy jajek, ale też wyjątkowo praktyczny jako baza do kanapek. Dzięki swojej lekkości oraz praktyczności, ma wiele zastosowań -  jak zaznaczają sami klienci: „majonezem dobrze się smaruje, zawsze jest gotowy do użycia, wybornie smakuje, jest bogaty w wartości odżywcze, z nim wszystko smakuje lepiej, to zastrzyk energii, a także… nie pozwala wpaść w rutynę”.

A jak wziąć udział w konkursie, by wygrać?

Mechanizm akcji, czyli posmaruj kanapkę i zrób zdjęcie

Zadanie konkursowe polega na zakupieniu wybranego produktu WSP SPOŁEM (tj. Majonezu Kieleckiego 170 ml, Majonezu Kieleckiego 310 ml, Majonezu Kieleckiego 410 ml, Majonezu Kieleckiego 450 ml, Majonezu Kieleckiego 500 ml, Majonezu Kieleckiego 700 ml, Majonezu Kieleckiego lekkiego 310 g, Majonezu Kieleckiego Omega-3 310 g, Majonezu Kieleckiego Roślinnego 310 g oraz Majonezu Kieleckiego z oliwkami 170g), a następnie zrobieniu kreatywnego zdjęcia pokazującego przygotowanie kanapki. Na wspomnianym zdjęciu musi znaleźć się wizerunek któregoś z w/w produktów, a sam majonez – jak sama nazwa konkursu wskazuje – powinien zostać wykorzystany jako „smarowidło”.

Fotografię należy opublikować w komentarzu pod postem konkursowym, opatrzyć ją tytułem nawiązującym do smarowania. Oprócz nagrody głównej, czyli nowoczesnego miksera planetarnego KitchenAid o wartości ponad 5000 zł, uczestnicy mają szansę zdobyć nagrody dodatkowe, takie jak kosze piknikowe, deski do krojenia, a także kultowe gadżety Majonezu Kieleckiego (np. skarpetki z logo oraz łyżeczki deserowe). W konkursie można wziąć udział wielokrotnie, publikując nieograniczoną ilość zdjęć – ważne, by zachować paragon zakupu produktów biorących udział w konkursie.

Szczegóły konkursu znajdują się tutaj: 
https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/wygraj-kitchenaid-czyli-konkurs-posmaruj-kanapke-kieleckim/

Konkurs posmarowane trwa od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.