Wygraj Kitchen Aid, czyli konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim"
Już 1 czerwca br. rusza konkurs „Posmaruj kanapkę Kieleckim i wygrywaj!”, w którym nagrodą główną jest mikser planetarny Kitchen Aid oraz wiele oryginalnych nagród! WSP SPOŁEM chce zaciekawić swoich konsumentów odkrywaniem nowych możliwości wykorzystania kultowego produktu Majonezu Kieleckiego.
Jest on świetny nie tylko jako dodatek do potraw, mięs, sałatek, warzyw czy jajek, ale też wyjątkowo praktyczny jako baza do kanapek. Dzięki swojej lekkości oraz praktyczności, ma wiele zastosowań - jak zaznaczają sami klienci: „majonezem dobrze się smaruje, zawsze jest gotowy do użycia, wybornie smakuje, jest bogaty w wartości odżywcze, z nim wszystko smakuje lepiej, to zastrzyk energii, a także… nie pozwala wpaść w rutynę”.
A jak wziąć udział w konkursie, by wygrać?
Mechanizm akcji, czyli posmaruj kanapkę i zrób zdjęcie
Zadanie konkursowe polega na zakupieniu wybranego produktu WSP SPOŁEM (tj. Majonezu Kieleckiego 170 ml, Majonezu Kieleckiego 310 ml, Majonezu Kieleckiego 410 ml, Majonezu Kieleckiego 450 ml, Majonezu Kieleckiego 500 ml, Majonezu Kieleckiego 700 ml, Majonezu Kieleckiego lekkiego 310 g, Majonezu Kieleckiego Omega-3 310 g, Majonezu Kieleckiego Roślinnego 310 g oraz Majonezu Kieleckiego z oliwkami 170g), a następnie zrobieniu kreatywnego zdjęcia pokazującego przygotowanie kanapki. Na wspomnianym zdjęciu musi znaleźć się wizerunek któregoś z w/w produktów, a sam majonez – jak sama nazwa konkursu wskazuje – powinien zostać wykorzystany jako „smarowidło”.
Fotografię należy opublikować w komentarzu pod postem konkursowym, opatrzyć ją tytułem nawiązującym do smarowania. Oprócz nagrody głównej, czyli nowoczesnego miksera planetarnego KitchenAid o wartości ponad 5000 zł, uczestnicy mają szansę zdobyć nagrody dodatkowe, takie jak kosze piknikowe, deski do krojenia, a także kultowe gadżety Majonezu Kieleckiego (np. skarpetki z logo oraz łyżeczki deserowe). W konkursie można wziąć udział wielokrotnie, publikując nieograniczoną ilość zdjęć – ważne, by zachować paragon zakupu produktów biorących udział w konkursie.
Szczegóły konkursu znajdują się tutaj:
https://www.wspspolem.com.pl/aktualnosci/wygraj-kitchenaid-czyli-konkurs-posmaruj-kanapke-kieleckim/
Konkurs posmarowane trwa od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 r.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.