Wyjątkowy Prezent już w Żabce!
Szukasz pomysłu na niebanalny prezent, który zagwarantuje obdarowanej osobie niezapomniane chwile oraz idealnie dopasuje się do jej preferencji i nastroju? Z pomocą przychodzi Żabka. Sieć rozbudowuje ofertę usług prepaid, wprowadzając do sprzedaży kartę podarunkową Wyjątkowy Prezent w czterech wariantach cenowych. Umożliwia ona dostęp do pełnej oferty największego w Polsce serwisu z „prezentami w formie przeżyć”, bez konieczności posiadania konta bankowego lub karty kredytowej.
Karta podarunkowa umożliwia wybór dowolnego z ponad 8000 prezentów dostępnych w ofercie serwisu Wyjątkowy Prezent. Wśród niebanalnych propozycji znaleźć można m.in. całą gamę sportów ekstremalnych, relaksacyjnych i upiększających zabiegów na ciało czy smaków kuchni z całego świata.
Jak korzystać z karty podarunkowej zakupionej w Żabce?
Klient kupuje wybrany nominał – 50 zł, 100 zł, 150 zł lub 200 zł – karty Wyjątkowy Prezent w sklepie Żabka, a znajdujący się na paragonie numer rezerwacyjny wpisuje podczas finalizacji zakupów na stronie internetowej www.wyjatkowyprezent.pl. W razie wyboru prezentu, który jest droższy niż posiadany nominał karty, klient ma możliwość dopłaty. Numer rezerwacyjny można wykorzystać tylko raz, a niewykorzystane środki nie mogą być użyte ponownie. Zakupione w sklepach Żabka karty są ważne 3 lata.
Pomysły na prezenty w Żabce
Żabka w swojej ofercie posiada bogatą ofertę kart podarunkowych o różnych nominałach, które pozwalają cieszyć się zakupami online bez konieczności posiadania karty płatniczej lub konta bankowego. Są wśród nich m.in. karty podarunkowe Netflix i CDA umożliwiające dostęp do tysięcy seriali i filmów oraz karta podarunkowa Spotifiy Premium pozwalająca na korzystanie z popularnej platformy z utworami muzycznymi, podcastami i audycjami. Dostępem do ulubionych gier można się cieszyć dzięki kodom PlayStation Network, Xbox Live Gold, Google Play, STEAM i Blizzard. W ofercie Żabki są także karty prezentowe do popularnych platform zakupowych: Allegro, Amazon czy Zalando oraz karty podarunkowe Empik i Empik Go.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.