Wysokiej jakości rozwiązania łazienkowe GROHE do indywidualnych projektów
Indywidualność nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia w dziedzinie aranżacji wnętrz. Konsumenci uwielbiają samodzielnie szukać inspiracji, aby znaleźć idealne rozwiązanie do swojego domu. Nic więc dziwnego, że w łazience, podobnie jak w innych częściach domu, kładzie się coraz większy nacisk na design. Niegdyś jedynie funkcjonalne pomieszczenie, dziś powinno odpowiadać indywidualnym potrzebom i odzwierciedlać osobowość domowników. Jednak w przypadku projektowania łazienki, aby zrealizować swój plan, klienci potrzebują wsparcia profesjonalistów.
Właśnie z tego powodu GROHE, wiodąca globalna marka kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych, stworzyła portfolio GROHE Professional, w którym znajdują się kompleksowe rozwiązania łazienkowe. Dzięki nim można z łatwością wyrazić gust wnętrzarski oraz dostosować armaturę do stylu życia. Zaletą propozycji GROHE jest łatwy i szybki montaż, wykonywany przez profesjonalnych partnerów marki. GROHE Professional to także kompleksowy program usług i szkoleń, dzięki któremu eksperci z branży są zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami oraz produktami, aby zaoferować klientom jak najlepsze doradztwo.
GROHE Eurosmart – przystępna cenowo odpowiedź na indywidualne potrzeby
Wymagania co do komfortu i designu są tak różnorodne, jak sami konsumenci. Kolekcja GROHE Eurosmart oferuje przystępny cenowo, nowoczesny design, który wprowadza domową atmosferę do łazienki. Armatura ta cechuje się wytrzymałością i ułatwia prowadzenie bardziej ekologicznego stylu życia. Jednocześnie można dostosować ją do różnych warunków mieszkaniowych. Wszechstronna i uniwersalna kolekcja wpisze się w indywidualne potrzeby klientów. W ofercie znajdziemy cztery różne rozmiary produktów, od S do XL, zarówno tradycyjne dźwignie, jak i warianty bezdotykowe oraz baterię hybrydową. Wybrane baterie umywalkowe wyposażone zostały w technologię GROHE SilkMove ES (Energy Saving). Jest to innymi słowy opcja zimnego startu, która polega na tym, że kiedy dźwignia jest w pozycji środkowej, bateria dostarcza tylko zimną wodę, ograniczając tym samym niepotrzebne zużycie wody gorącej. Z kolei technologia GROHE Water Saving zmniejsza przepływ wody, ale w połączeniu z perlatorem zapewnia idealnie napowietrzony, miękki strumień. Oba te rozwiązania redukują zużycie surowców, nie zmniejszając przy tym komfortu użytkowania produktów. W portfolio GROHE Professional konsumenci znają także dopasowaną ceramikę GROHE BauEdge, z którą stworzą spójną aranżację w łazience. Dzięki smukłym krawędziom, kolekcja ta perfekcyjnie łączy się pod względem designu i funkcjonalności z baterią GROHE Eurosmart. Uzupełnieniem całości może być natomiast bateria prysznicowa Grohtherm 500, która stanowi podstawowy wariant serii Grohtherm dla osób, chcących cieszyć się zaletami armatury termostatycznej w przystępnej cenie.
GROHE Eurosmart Cosmopolitan – spersonalizowana łazienka zrealizowana przez profesjonalistów
Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan została zaprojektowana, aby wyrazić indywidualny styl i zapewnić komfort w jednym z najbardziej lubianych miejsc w domu. Umożliwia ona spersonalizowaną modernizację łazienki, tworząc jednocześnie ekologiczną i elegancką aranżację wnętrza. Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan również została wyposażona w technologie GROHE SilkMove Energy Saving oraz GROHE Water Saving. Baterie można z powodzeniem połączyć ze słuchawkami prysznicowym GROHE Tempesta, które wyróżniają się nowoczesnym designem, wyborem różnych rodzajów strumieni oraz funkcją oszczędzania wody.
GROHE Essence – najlepsze kolory dzięki nowoczesnej technologii PVD
Subtelny design sprawia, że kolekcja GROHE Essence doskonale sprawdzi się w łazience, która ma być miejscem relaksu. Ponadto bogata oferta kolorów pomaga dobrać rozwiązania łazienkowe, kierując się gustem i osobowością domowników. Nowy odcień czerni Phantom Black poszerza dodatkowo już bogaty wybór 9 różnych opcji kolorystycznych.
W przypadku kolorów takich jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite, marka GROHE wykorzystuje technologię PVD (physical vapor deposition), która stosowana jest w zakładach produkcyjnych marki. Wywodzi się ona z przemysłu lotniczego i wyznacza nowe standardy w kwestii jakości powłok armatury. Technologia ta zapewnia szerszy wybór kolorów, jednocześnie oferując powierzchnie, które są trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia galwaniczne. W taki sposób baterie utrzymują swój piękny wygląd przez długie lata.
Niezależnie od tego, jakie wymagania posiada klient, marka GROHE oferuje rozwiązania, które można dopasować do niemal każdej wizji łazienki – dostarczone i zainstalowane przez profesjonalistów.
Więcej inspiracji znajduje się na wirtualnej platformie GROHE X.
----------------------------------------
O GROHE
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój, dzięki którym od lat tworzy rozwiązania będące odzwierciedleniem dewizy Pure Freude an Wasser. Produkty, takie jak kolekcja armatury GROHE Eurosmart lub kolekcja baterii termostatycznych, a także przełomowe innowacje, np. systemy kuchenne GROHE Blue potwierdzają ogromne doświadczenie w branży. Rozwiązania te powstają z myślą o potrzebach konsumentów, by ułatwiać im życie oraz dbać o ekologię. Marka zapewnia także produkty i usługi będące wsparciem w pracy profesjonalistów, m.in. GROHE GIVE – program szkoleniowy dla młodych instalatorów.
Woda leży u źródła wszystkich działań marki GROHE. Dlatego firma jest zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2* przez rozwiązania produktowe oszczędzające wodę i energię, ograniczanie do niezbędnego minimum plastikowych elementów w opakowaniach produktów aż po wprowadzenie na rynek produktów z certyfikatem Cradle to Cradle Certified®. Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2, więcej na green.grohe.com.
Informacje o LIXIL
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które pozwalają radzić sobie
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające oblicze domów. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim zrównoważonym sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 60 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.