Wysokiej jakości rozwiązania łazienkowe GROHE do indywidualnych projektów
Indywidualność nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia w dziedzinie aranżacji wnętrz. Konsumenci uwielbiają samodzielnie szukać inspiracji, aby znaleźć idealne rozwiązanie do swojego domu. Nic więc dziwnego, że w łazience, podobnie jak w innych częściach domu, kładzie się coraz większy nacisk na design. Niegdyś jedynie funkcjonalne pomieszczenie, dziś powinno odpowiadać indywidualnym potrzebom i odzwierciedlać osobowość domowników. Jednak w przypadku projektowania łazienki, aby zrealizować swój plan, klienci potrzebują wsparcia profesjonalistów.
Właśnie z tego powodu GROHE, wiodąca globalna marka kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych, stworzyła portfolio GROHE Professional, w którym znajdują się kompleksowe rozwiązania łazienkowe. Dzięki nim można z łatwością wyrazić gust wnętrzarski oraz dostosować armaturę do stylu życia. Zaletą propozycji GROHE jest łatwy i szybki montaż, wykonywany przez profesjonalnych partnerów marki. GROHE Professional to także kompleksowy program usług i szkoleń, dzięki któremu eksperci z branży są zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami oraz produktami, aby zaoferować klientom jak najlepsze doradztwo.
GROHE Eurosmart – przystępna cenowo odpowiedź na indywidualne potrzeby
Wymagania co do komfortu i designu są tak różnorodne, jak sami konsumenci. Kolekcja GROHE Eurosmart oferuje przystępny cenowo, nowoczesny design, który wprowadza domową atmosferę do łazienki. Armatura ta cechuje się wytrzymałością i ułatwia prowadzenie bardziej ekologicznego stylu życia. Jednocześnie można dostosować ją do różnych warunków mieszkaniowych. Wszechstronna i uniwersalna kolekcja wpisze się w indywidualne potrzeby klientów. W ofercie znajdziemy cztery różne rozmiary produktów, od S do XL, zarówno tradycyjne dźwignie, jak i warianty bezdotykowe oraz baterię hybrydową. Wybrane baterie umywalkowe wyposażone zostały w technologię GROHE SilkMove ES (Energy Saving). Jest to innymi słowy opcja zimnego startu, która polega na tym, że kiedy dźwignia jest w pozycji środkowej, bateria dostarcza tylko zimną wodę, ograniczając tym samym niepotrzebne zużycie wody gorącej. Z kolei technologia GROHE Water Saving zmniejsza przepływ wody, ale w połączeniu z perlatorem zapewnia idealnie napowietrzony, miękki strumień. Oba te rozwiązania redukują zużycie surowców, nie zmniejszając przy tym komfortu użytkowania produktów. W portfolio GROHE Professional konsumenci znają także dopasowaną ceramikę GROHE BauEdge, z którą stworzą spójną aranżację w łazience. Dzięki smukłym krawędziom, kolekcja ta perfekcyjnie łączy się pod względem designu i funkcjonalności z baterią GROHE Eurosmart. Uzupełnieniem całości może być natomiast bateria prysznicowa Grohtherm 500, która stanowi podstawowy wariant serii Grohtherm dla osób, chcących cieszyć się zaletami armatury termostatycznej w przystępnej cenie.
GROHE Eurosmart Cosmopolitan – spersonalizowana łazienka zrealizowana przez profesjonalistów
Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan została zaprojektowana, aby wyrazić indywidualny styl i zapewnić komfort w jednym z najbardziej lubianych miejsc w domu. Umożliwia ona spersonalizowaną modernizację łazienki, tworząc jednocześnie ekologiczną i elegancką aranżację wnętrza. Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan również została wyposażona w technologie GROHE SilkMove Energy Saving oraz GROHE Water Saving. Baterie można z powodzeniem połączyć ze słuchawkami prysznicowym GROHE Tempesta, które wyróżniają się nowoczesnym designem, wyborem różnych rodzajów strumieni oraz funkcją oszczędzania wody.
GROHE Essence – najlepsze kolory dzięki nowoczesnej technologii PVD
Subtelny design sprawia, że kolekcja GROHE Essence doskonale sprawdzi się w łazience, która ma być miejscem relaksu. Ponadto bogata oferta kolorów pomaga dobrać rozwiązania łazienkowe, kierując się gustem i osobowością domowników. Nowy odcień czerni Phantom Black poszerza dodatkowo już bogaty wybór 9 różnych opcji kolorystycznych.
W przypadku kolorów takich jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite, marka GROHE wykorzystuje technologię PVD (physical vapor deposition), która stosowana jest w zakładach produkcyjnych marki. Wywodzi się ona z przemysłu lotniczego i wyznacza nowe standardy w kwestii jakości powłok armatury. Technologia ta zapewnia szerszy wybór kolorów, jednocześnie oferując powierzchnie, które są trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia galwaniczne. W taki sposób baterie utrzymują swój piękny wygląd przez długie lata.
Niezależnie od tego, jakie wymagania posiada klient, marka GROHE oferuje rozwiązania, które można dopasować do niemal każdej wizji łazienki – dostarczone i zainstalowane przez profesjonalistów.
Więcej inspiracji znajduje się na wirtualnej platformie GROHE X.
----------------------------------------
O GROHE
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój, dzięki którym od lat tworzy rozwiązania będące odzwierciedleniem dewizy Pure Freude an Wasser. Produkty, takie jak kolekcja armatury GROHE Eurosmart lub kolekcja baterii termostatycznych, a także przełomowe innowacje, np. systemy kuchenne GROHE Blue potwierdzają ogromne doświadczenie w branży. Rozwiązania te powstają z myślą o potrzebach konsumentów, by ułatwiać im życie oraz dbać o ekologię. Marka zapewnia także produkty i usługi będące wsparciem w pracy profesjonalistów, m.in. GROHE GIVE – program szkoleniowy dla młodych instalatorów.
Woda leży u źródła wszystkich działań marki GROHE. Dlatego firma jest zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2* przez rozwiązania produktowe oszczędzające wodę i energię, ograniczanie do niezbędnego minimum plastikowych elementów w opakowaniach produktów aż po wprowadzenie na rynek produktów z certyfikatem Cradle to Cradle Certified®. Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2, więcej na green.grohe.com.
Informacje o LIXIL
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które pozwalają radzić sobie
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające oblicze domów. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim zrównoważonym sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 60 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com
Złodzieje nie mają Świąt
Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.