Komunikaty PR

Wysokiej jakości rozwiązania łazienkowe GROHE do indywidualnych projektów

2023-07-28  |  12:39
Biuro prasowe

Indywidualność nabiera w ostatnich latach coraz większego znaczenia w dziedzinie aranżacji wnętrz. Konsumenci uwielbiają samodzielnie szukać inspiracji, aby znaleźć idealne rozwiązanie do swojego domu. Nic więc dziwnego, że w łazience, podobnie jak w innych częściach domu, kładzie się coraz większy nacisk na design. Niegdyś jedynie funkcjonalne pomieszczenie, dziś powinno odpowiadać indywidualnym potrzebom i odzwierciedlać osobowość domowników. Jednak w przypadku projektowania łazienki, aby zrealizować swój plan, klienci potrzebują wsparcia profesjonalistów.

Właśnie z tego powodu GROHE, wiodąca globalna marka kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych, stworzyła portfolio GROHE Professional, w którym znajdują się kompleksowe rozwiązania łazienkowe. Dzięki nim można z łatwością wyrazić gust wnętrzarski oraz dostosować armaturę do stylu życia. Zaletą propozycji GROHE jest łatwy i szybki montaż, wykonywany przez profesjonalnych partnerów marki. GROHE Professional to także kompleksowy program usług i szkoleń, dzięki któremu eksperci z branży są zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami oraz produktami, aby zaoferować klientom jak najlepsze doradztwo. 

 

GROHE Eurosmart –  przystępna cenowo odpowiedź na indywidualne potrzeby 
Wymagania co do komfortu i designu są tak różnorodne, jak sami konsumenci. Kolekcja GROHE Eurosmart oferuje przystępny cenowo, nowoczesny design, który wprowadza domową atmosferę do łazienki. Armatura ta cechuje się wytrzymałością i ułatwia prowadzenie bardziej ekologicznego stylu życia. Jednocześnie można dostosować ją do różnych warunków mieszkaniowych. Wszechstronna i uniwersalna kolekcja wpisze się w indywidualne potrzeby klientów. W ofercie znajdziemy cztery różne rozmiary produktów, od S do XL, zarówno tradycyjne dźwignie, jak i warianty bezdotykowe oraz baterię hybrydową. Wybrane baterie umywalkowe wyposażone zostały w technologię GROHE SilkMove ES (Energy Saving). Jest to innymi słowy opcja zimnego startu, która polega na tym, że kiedy dźwignia jest w pozycji środkowej, bateria dostarcza tylko zimną wodę, ograniczając tym samym niepotrzebne zużycie wody gorącej. Z kolei technologia GROHE Water Saving zmniejsza przepływ wody, ale w połączeniu z perlatorem zapewnia idealnie napowietrzony, miękki strumień. Oba te rozwiązania redukują zużycie surowców, nie zmniejszając przy tym komfortu użytkowania produktów. W portfolio GROHE Professional konsumenci znają także dopasowaną ceramikę GROHE BauEdge, z którą stworzą spójną aranżację w łazience. Dzięki smukłym krawędziom, kolekcja ta perfekcyjnie łączy się pod względem designu i funkcjonalności z baterią GROHE Eurosmart. Uzupełnieniem całości może być natomiast bateria prysznicowa Grohtherm 500, która stanowi podstawowy wariant serii Grohtherm dla osób, chcących cieszyć się zaletami armatury termostatycznej w przystępnej cenie.

 

GROHE Eurosmart Cosmopolitan – spersonalizowana łazienka zrealizowana przez profesjonalistów 
Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan została zaprojektowana, aby wyrazić indywidualny styl i zapewnić komfort w jednym z najbardziej lubianych miejsc w domu. Umożliwia ona spersonalizowaną modernizację łazienki, tworząc jednocześnie ekologiczną i elegancką aranżację wnętrza. Kolekcja GROHE Eurosmart Cosmopolitan również została wyposażona w technologie GROHE SilkMove Energy Saving oraz GROHE Water Saving. Baterie można z powodzeniem połączyć ze słuchawkami prysznicowym GROHE Tempesta, które wyróżniają się nowoczesnym designem, wyborem różnych rodzajów strumieni oraz funkcją oszczędzania wody.

 

GROHE Essence – najlepsze kolory dzięki nowoczesnej technologii PVD
Subtelny design sprawia, że kolekcja GROHE Essence doskonale sprawdzi się w łazience, która ma być miejscem relaksu. Ponadto bogata oferta kolorów pomaga dobrać rozwiązania łazienkowe, kierując się gustem i osobowością domowników. Nowy odcień czerni Phantom Black poszerza dodatkowo już bogaty wybór 9 różnych opcji kolorystycznych.
W przypadku kolorów takich jak Warm Sunset, Cool Sunrise czy Hard Graphite, marka GROHE wykorzystuje technologię PVD (physical vapor deposition), która stosowana jest w zakładach produkcyjnych marki. Wywodzi się ona z przemysłu lotniczego i wyznacza nowe standardy w kwestii jakości powłok armatury. Technologia ta zapewnia szerszy wybór kolorów, jednocześnie oferując powierzchnie, które są trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia galwaniczne. W taki sposób baterie utrzymują swój piękny wygląd przez długie lata.
Niezależnie od tego, jakie wymagania posiada klient, marka GROHE oferuje rozwiązania, które można dopasować do niemal każdej wizji łazienki – dostarczone i zainstalowane przez profesjonalistów.

Więcej inspiracji znajduje się na wirtualnej platformie GROHE X.

----------------------------------------

O GROHE 

GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój, dzięki którym od lat tworzy rozwiązania będące odzwierciedleniem dewizy Pure Freude an Wasser. Produkty, takie jak kolekcja armatury GROHE Eurosmart lub kolekcja baterii termostatycznych, a także przełomowe innowacje, np. systemy kuchenne GROHE Blue potwierdzają ogromne doświadczenie w branży. Rozwiązania te powstają z myślą o potrzebach konsumentów, by ułatwiać im życie oraz dbać o ekologię. Marka zapewnia także produkty i usługi będące wsparciem w pracy profesjonalistów, m.in. GROHE GIVE – program szkoleniowy dla młodych instalatorów.

Woda leży u źródła wszystkich działań marki GROHE. Dlatego firma jest zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2* przez rozwiązania produktowe oszczędzające wodę i energię, ograniczanie do niezbędnego minimum plastikowych elementów w opakowaniach produktów aż po wprowadzenie na rynek produktów z certyfikatem Cradle to Cradle Certified®. Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.

* włączając projekty kompensujące emisję CO2, więcej na green.grohe.com.  

 

Informacje o LIXIL  

LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które pozwalają radzić sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające oblicze domów. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim zrównoważonym sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 60 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.