Yope z nową linią produktów do higieny intymnej
Uprawiamy sport, nosimy opinającą bieliznę i obcisłe spodnie, depilujemy się, jeździmy na rowerze, jesteśmy aktywne seksualnie – cokolwiek robimy, chcemy czuć się komfortowo. Dlatego powstała linia do mycia i pielęgnacji intymnej YOPE, w skład której wchodzą serum, olejek, emulsja myjąca i żel dla mężczyzn. Bo higiena intymna to coś więcej niż tylko mycie.
Codziennie dbamy o pielęgnację skóry twarzy bądź dłoni, zaopatrując się w cały wachlarz kosmetyków, ale często zapominamy zatroszczyć się o kondycję najbardziej wrażliwych miejsc naszego ciała. Okolice intymne wymagają równie specjalnego traktowania, dlatego z myślą właśnie o nich powstała nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji i higieny intymnej marki YOPE.
O okolice stref intymnych kompleksowo zadba zestaw trzech wyjątkowych kosmetyków dedykowanych do codziennej pielęgnacji dla kobiet, oraz jeden przeznaczony dla mężczyzn. Cała seria została stworzona ze szczególną dbałością w kwestii doboru składników naturalnych i ich bezpiecznego stosowania w najbardziej wrażliwych miejscach na ciele. Natomiast, składniki aktywne zostały wybrane przede wszystkim ze względu na delikatne działanie i właściwości kojące.
Nowe produkty wspiera kampania pod hasłem “Proszę dotykać”, która powstała we współpracy z Fundacją SEXED.PL. Porusza ona zagadnienie szeroko pojętej pielęgancji, która w nierozerwalny sposób łączy się z dotykiem. YOPE zachęca konsumentki i konsumentów do odkrywania własnego działa przez dotyk i pielęgnację: zaprasza do nawilżania, mycia, masowanie, kojenia czy nawet samobadania - wszystko wymaga dotyku.
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.