Yope z nową linią produktów do higieny intymnej
Uprawiamy sport, nosimy opinającą bieliznę i obcisłe spodnie, depilujemy się, jeździmy na rowerze, jesteśmy aktywne seksualnie – cokolwiek robimy, chcemy czuć się komfortowo. Dlatego powstała linia do mycia i pielęgnacji intymnej YOPE, w skład której wchodzą serum, olejek, emulsja myjąca i żel dla mężczyzn. Bo higiena intymna to coś więcej niż tylko mycie.
Codziennie dbamy o pielęgnację skóry twarzy bądź dłoni, zaopatrując się w cały wachlarz kosmetyków, ale często zapominamy zatroszczyć się o kondycję najbardziej wrażliwych miejsc naszego ciała. Okolice intymne wymagają równie specjalnego traktowania, dlatego z myślą właśnie o nich powstała nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji i higieny intymnej marki YOPE.
O okolice stref intymnych kompleksowo zadba zestaw trzech wyjątkowych kosmetyków dedykowanych do codziennej pielęgnacji dla kobiet, oraz jeden przeznaczony dla mężczyzn. Cała seria została stworzona ze szczególną dbałością w kwestii doboru składników naturalnych i ich bezpiecznego stosowania w najbardziej wrażliwych miejscach na ciele. Natomiast, składniki aktywne zostały wybrane przede wszystkim ze względu na delikatne działanie i właściwości kojące.
Nowe produkty wspiera kampania pod hasłem “Proszę dotykać”, która powstała we współpracy z Fundacją SEXED.PL. Porusza ona zagadnienie szeroko pojętej pielęgancji, która w nierozerwalny sposób łączy się z dotykiem. YOPE zachęca konsumentki i konsumentów do odkrywania własnego działa przez dotyk i pielęgnację: zaprasza do nawilżania, mycia, masowanie, kojenia czy nawet samobadania - wszystko wymaga dotyku.
Gdy to nastąpi, co drugi z nas zaciśnie pasa
Kalendarz Grudniowych Okazji od KFC – codziennie nowe promocje!
Świąteczne zakupy Polaków!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.