Yope z nową linią produktów do higieny intymnej
Uprawiamy sport, nosimy opinającą bieliznę i obcisłe spodnie, depilujemy się, jeździmy na rowerze, jesteśmy aktywne seksualnie – cokolwiek robimy, chcemy czuć się komfortowo. Dlatego powstała linia do mycia i pielęgnacji intymnej YOPE, w skład której wchodzą serum, olejek, emulsja myjąca i żel dla mężczyzn. Bo higiena intymna to coś więcej niż tylko mycie.
Codziennie dbamy o pielęgnację skóry twarzy bądź dłoni, zaopatrując się w cały wachlarz kosmetyków, ale często zapominamy zatroszczyć się o kondycję najbardziej wrażliwych miejsc naszego ciała. Okolice intymne wymagają równie specjalnego traktowania, dlatego z myślą właśnie o nich powstała nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji i higieny intymnej marki YOPE.
O okolice stref intymnych kompleksowo zadba zestaw trzech wyjątkowych kosmetyków dedykowanych do codziennej pielęgnacji dla kobiet, oraz jeden przeznaczony dla mężczyzn. Cała seria została stworzona ze szczególną dbałością w kwestii doboru składników naturalnych i ich bezpiecznego stosowania w najbardziej wrażliwych miejscach na ciele. Natomiast, składniki aktywne zostały wybrane przede wszystkim ze względu na delikatne działanie i właściwości kojące.
Nowe produkty wspiera kampania pod hasłem “Proszę dotykać”, która powstała we współpracy z Fundacją SEXED.PL. Porusza ona zagadnienie szeroko pojętej pielęgancji, która w nierozerwalny sposób łączy się z dotykiem. YOPE zachęca konsumentki i konsumentów do odkrywania własnego działa przez dotyk i pielęgnację: zaprasza do nawilżania, mycia, masowanie, kojenia czy nawet samobadania - wszystko wymaga dotyku.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.